Minkälaista seksiä nuorena?
Palataan ajassa taaaksepäin. Minkälaista seksiä ja kuinka usein sitä päädyit tekemään ollessasi alle 18v?
Kommentit (18)
Paljon sitä oli mutta ei kiinnittää kuin nyt 20v myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Paljon sitä oli mutta ei kiinnittää kuin nyt 20v myöhemmin.
Siis mutta ei niin hyvää kuin nyt
Yksityisopettajan (englanti) kanssa ja todella paljon nuoruuden innolla.
M60
Eipä mulla ollut oikein minkäänlaista seksielämää teininä.
Ei kyllä nykyäänkään, olen ulkona siitä junasta.
Ikuisuusongelma elämässäni, seksitön elämä.
Alle 18? Sooloseksiä, paljon. Ekakerta 23-vuotiaana...
Vierailija kirjoitti:
Railakasta perseseksiä!
*Huokaus*
Sain seksiä eka kerran lähes 18-vuotiaana noin vuotta nuoremman naisen kanssa hänen kotonaan toukokuun lopussa koulujen päättyessä. Ei hirveän paljon muistoja niistä sen kesän ajan varmaan alle kymmenestä seksikerrasta ole, mutta kyllä se ihanaa oli nähdä nainen eka kerran alasti seksiä varten ja saada mennä sisään , vaikkei ollutkaan varmaan mitään taidokasta rakastelua kummankaan osalta...Hän oli vaalea, aika kauniskin ja sopusuhtainen. Syksyllä hän sitten jätti minut jonkun toisen takia.Silloin harmitti, myöhemmin ei enää, kun löysin paljon paremman ja fiksumman
Vierailija kirjoitti:
Alle 18? Sooloseksiä, paljon. Ekakerta 23-vuotiaana...
Täällä samanmoinen. Ja edelleen yhdessä ton ekan kerran vastapuolen kanssa. (En ole missään uskonlahkossa, vain varauksellinen) En koe jääneeni mistään paitsi, hyvin peitto heiluu 15 vuoden jälkeenkin hänen kanssaan.
N38
16-19 vuotiaana silloisen poikaystävän kanssa paljon ja usein. Villiä, kiihkeää, välillä oudoissa paikoissa. Aktien määrällä korvattiin yhden kestoa. Orgasmit todella voimakkaita ja aina oltiin lähekkäin, usein päällekkäin mä selälläni pojan alla paikasta riippumatta ja seinää vasten kasvokkain. Enkka tais olla 20 kertaa yön ja seuraavan päivän aikana. Keskimäärin ehkä 4 aktia päivässä ja yöllä 1-3. Ihanaa aikaa....
Kiihkeää se oli vegaanimuijan kanssa. Persettäkin sai aina kun pyysi ja jotekin pillukin tuntui uskomattoman tiukalta. Nää päälle 30v norsut ei enää kiihotu vaikka niille tekis mitä tahansa.
Parikymppisinä pantiin lähes joka päivä vaimon kanssa ja useita kertoja. Oli kaikinpuolin ihanaa, kiihkeää ja upeaa seksiä. Nykyisin enää 3 kertaa viikossa tosin mulle kelpais useammin, kun vaimoni on niin seksikäs vieläkin ;)
M43
Sooloseksiä 24 vuoteen asti. Sitten yhden tyypin kanssa noin 10 kertaa kesän aikana. Sitten 9 vuotta taukoa kunnes löytyi se oikea ihan sattumalta. Nyt 45- vuotiaana seksiä yhä noin 200 kertaa vuodessa hänen kanssaan. Pistän merkin kalenteriin, siitä tiedän.
N45
Sooloa, kuten senkin jälkeen.
M45 13/3
Käsihommia tuli tehtyä paljon, vähintään kerran päivässä. Seksielämä alkoi vasta n. 25-vuotiaana, mutta hyvin on ehtinyt siitä huolimatta ja paljon monenlaista kokea.
M33
Sitä samaa kuin nytkin, mutta useammin. Ekan kerran sain kun olin juuri täyttänyt 19v. vuonna 1976. Siitä lähtien on naitu vähintään kerta viikossa.
Paljon ja koko ajan, oli niin kiimainen kumppani. Nuolin pillua ja nussin aivan hulluna.