Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellehän mä voisin antaa Napero-vaippapaketin 3-6 kiloisille?

Vierailija
18.06.2006 |

Mies osti vahingossa liian pieniä ja nyt avattu paketti on täällä tyhjänpanttina. Ei sitä roskiinkaan viitsi laittaa. En tunne ketään pienen lapsen äitiä tai lähimain sellaista saavaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi