Avostele minut parisuhdemarkkinoilla
Ikä 49. Pituus 176cm. Paino 93kg. Silmälasit. Parta. Insinööri. Vuosiansio 60 tonnia. Lapset aikuisia. Eronnut kolme vuotta sitten. Harrastaa valokuuvaamista ja metsästystä. Asuu metsästyskoiran kanssa. Käyttää alkoholia "lääkkeksi". Ei tupakoi.
Kysyttävää?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
tekis mieli melkein tehdä myös itsestä arviointi. Valitettavasti olen jo deitti palveluista ja minut tunnistaisi liian helposti jos tekisin kyselyn. Deitti palveluissa ihan niin tarkkoja tietoja antaisi minusta mitä kyselyyn laittaisin. Mutta saattaisi aiheuttaa täältä gold diggereitä profiiliin. Joten omalta osalta arvioinnit saa jäädä unholaan.
Mutta stemppiä ap:lle toivottavasti saat itsellesi sopivan boostin kyselystä.
M38
Nyt luulet itsetäsi vähän liikoja. Kaltaisiasi on 13 tusinassa.
Ei sussa mitään vikaa ole, mutta se ettei ole vikaa, ei tietenkään takaa, että on kiinnostava. Ja kuka nyt sitten kenellekin on kiinnostava. Itselläni saattaisi tyssätä tuohon koiraan, astmani ja koirat tulevat joskus huonosti toimeen keskenään.
Skippaisin kans tuon metsästyksen takia. Tuntematon mies, jolla on aseita ei kiinnosta, koska voi olla mikä tahansa sekopää. Muuten mulla ei ole mitään metsästystä vastaan.
Itselleni myös metsästys olisi Ei Jatkoon, ja pituus olisi 'siinä ja siinä', koska lyhyehköt miehet yleensä valehtevat pituuteensa vähintään pari senttiä lisää. Eli olet luultavasti joku 173-174 cm.
Plussaa koirasta, vakaista tuloista (eli et etsi elättäjää) ja siitä, että tykkäät liikkua luonnossa.
Kyllä sinulle mukava ja sopiva nainen varmasti löytyy, eli ei muuta kuin treffailemaan!
Kuulostat mun ihannemieheltä.
Valitettavasti mun lapset ovat vielä aika pieniä ,joten ei ole treiffailuun aikaa.
Varmasti löydät itsellesi seuraa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, en huolisi sua mistään hinnasta. Osta vuosiansioillasi vaikkapa vuffellesi puruluita tai menkää yhdessä kurssille, jossa se opetetaan kulkemaan hihnassa vetämättä.
Katkeraa...
Ai miten niin muka, te tädithän miltei tappelette siitä jo :D Sehän voi olla vaikka mun iskä ja minä tulen vuffen kanssa kaupan päälle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en vedä kännejä jatkuvasti, enkä varsinkaan ole hankala humalassa.
-ap-
Mutta siis kännäät kuitenkin joskus. Jos näin on, niin "käytän alkoholia lääkkeeksi" on ihan väärä ilmaisu. Mihin sinun kännisi ovat lääke?
Minä kuulun niihin, joille tuo "alkoholia lääkkeeksi" tarkoittaisi sitä, että juot tosi vähän ja harvoin. Ei koskaan kännejä. Näin ollen tämä kännikommenttisi käänsi kaiken negatiivisesti päälaelleen.
Kukaan ei mielestäni itse voi sanoa, onko hankala humalassa vai ei. Jos nyt sanot, ettei kukaan ole valittanut asiasta, niin huomautan, että kaikki eivät uskalla sellaista sanoa, vaikka haluaisivatkin.
Komppaan tätä.
Erosin hiljattain parin vuoden suhteesta. Tavatessamme mies puhui olevansa humalassa täysin samanlainen kuin selvin päin. Ilahduin tästä, koska olen herkkä ihminen enkä pidä humalaisten seurasta, mutta edellisen mieheni satunnainen alkoholinkäyttö ei häirinnyt minua, koska hänen persoonallisuutensa/käytöksensä tosiaan ei muuttunut alkoholin myötä millään tavalla. Se ei siis myöskään koskaan häirinnyt minua.
Sitten kun tämä uusi mies alkoi tissutella, niin valitettavasti kävi ilmi ettei väite hänen kohdallaan pitänyt paikkaansa. Hänestä tuli ynseä ja kriittinen, arvosteleva, jopa vihamielinen ja kostonhaluinenkin. Itse ei ilmeisesti huomannut mitään eroa, ja kaverit eivät kai ole uskaltaneet hänelle totuutta kertoa. Tai sitten tuo persoonallisuuden muutos tulee näkyväksi vain parisuhdekumppanille. Näinkin joskus on, että ihminen pitää yllä roolia muiden ihmisten suuntaan, ja vain kumppani näkee todellisen minän kun rooli joskus putoaa pois.
Suhteessa oli muitakin ongelmia, mutta tämä oli yksi niistä jotka aiheuttivat riitaa. Minä pahoitin mieleni huonosta kohtelusta enkä tykännyt miehen humalajuomisesta, hän taas arvosteli minua ärsyttäväksi moraalinvartijaksi joka yrittää kieltää häneltä juomisen puhtaasti ideologisista syistä. Vaikka syy oli ihan konkreettinen, eli halu välttää hänen juomisestaan syntyvää haittaa itselleni.
Kannattaa muistaa että itseään ei yleensä pysty hahmottamaan täysi objektiivisesti.
Ei herätä kiinnostustani, mutta johtuu tietysti omista henkilökohtaisista kriteereistäni. Monelle muulle varmasti löytö :)
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen haulikko / luodikko? Onko uhanalaisten eläinten päitä seinillä, vai pelkkiä hirviä?
Haulikko on Valmet ja luodikko Tikka. Seisojan kanssa metsästellään pienriistaa. Kotona ei ole yhtään trofeeta. Saalishan ei ole mitekään pääasia ylipäätään. Metsästys on vaan hemmetin kiva tekosyy liikkua luonnossa.
-ap-
Minulta onnistuu luonnossa liikkuminen ilman pyssyjäkin.
Ketjun aiheeseen viitaten, yleensä karttelen miehiä jotka selittelevät käytöstään tavalla, joka viittaa selkärangan puutteeseen. Tässä yksi esimerkki, ja tuo monen jo mainitsema "alkoholia lääkkeeksi" on toinen. Jos vielä sanot että huumoriahan se vain oli, niin siitä saadaan kolmas esimerkki sellaisesta hienovaraisesta selkärangattomuudesta, joka sattuu olemaan itselleni aika pahakin punainen vaate deittikumppanissa. En tiedä onko tästä kommentista mitään apua - voi hyvin olla että en edusta sellaista naistyyppiä jota olisit etsimässä, eikä sama asia ehkä ole ongelma niille naisille jotka sopisivat sinulle kumppaniksi.
Onnea etsintään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanosin, että kouluarvosanalla 4 - 10 ap olisi 7. Asteikolla 1 - 10 hän olisi 5 tai 6.
Miinuksina lyhyys, tukevuus ja ikä.
En ymmärrä tuota ikä-kohtaa. 49-vuotias lapsensa aikuisiksi kasvattanut mies olisi ikänsä puolesta täysi kymppi 40-60 vuotiaille naisille.
Olen 44-vuotias nainen ja en todellakaan enaa "huolisi" 49-vuotiasta, semminkin kun on viela ylipainoinen. (Oma avomies on 30.) Mutta - ei tuo noin yleisella tasolla pahalta kuulosta, AP:lle lienee kylla ottajia.
Metsastys ei mulle olisi mikaan miinus (eika koirakaan <3), pidan nimenomaan riistasta - on eettisempi liha kuin supermarketista ostettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Turku selitti.
Totta. Joku äijä Turussa sanoi kun halailtiin :- "et sää meille lähde! "....
potkaisin nilkkaan ja lähdin hotellille. Olisin halunnut jatkoille hänen luokseen ;(
Et vissiin osaa paljon turkua. Toi on kysymyslause.
Eihän 60 tonnin vuositulot ole mitään leveylyä. Ihan ok keskituloinen palkansaaja.