Avostele minut parisuhdemarkkinoilla
Ikä 49. Pituus 176cm. Paino 93kg. Silmälasit. Parta. Insinööri. Vuosiansio 60 tonnia. Lapset aikuisia. Eronnut kolme vuotta sitten. Harrastaa valokuuvaamista ja metsästystä. Asuu metsästyskoiran kanssa. Käyttää alkoholia "lääkkeksi". Ei tupakoi.
Kysyttävää?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni sosiaalisuus, persoonallisuus ja huumorintaju on ne tärkeimmät, joten tuolla markkinapuheella en lähtisi matkaan.
Joku outo fiksaatio miehillä tuntuu olevan siihen, että naiset etsivät jotain kroisosta. En mäkään varmaan vastaisi kenellekään, joka leveilee rahoillaan ja omaisuudellaan.
Olen törmännyt siihen että usein naisille on tärkeää että mies tulee toimeen omillaan, eikä etsi elättäjää. Tosin tätä ei usein haluta myöntää julkisesti. Olen ollut elämässäni myös työttömänä ja erokin lähti alkuun siinä tilanteessa. Joten omakohtaista kokemusta on.
-ap-
Eiköhän jokainen myönnä julkisesti jos ei halua elättää miestä. Kokemukseni mukaan ero johtuu työttömän miehen ryyppäämisestä, ei työttömyydestä. Ainakin omassa tuttavapiirissäni.
Aloituksessa sinulla oli tilaisuus kertoa itsestäsi omasta mielestäsi tärkeimmät asiat. Katsoit tarpeelliseksi mainita sekä tulosi että alkoholinkäyttösi. Itse en kiinnostuisi tuollaisesta miehestä. En osaa sanoa kuinka muut naiset näkevät asian.
Mielestäni tämä avaus ei ollut mainos, vaan tässä haetaan sitä miten tällaiseen mieheen suhtaudutaan. Ainakin olisi aika huono seuranhakuilmoitus, koska ei ole mitään kanavaa miten saisi yhteyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mietit deitti-ilmoitusta, niin ei kannata ottaa mallia olemassaolevista ilmoituksista, vaan keksiä jotain persoonallisempaa. Muuten hukut sinne muiden samanlaisten joukkoon.
Miehet laativat ilmoitukset usein sen perusteella, mitä kuvittelevat naisten ajattelevan ja haluavan. Vastauksessasi tuli ilmi, että kuulut siihen koulukuntaan, joka varmasti tietää, millaisia kaikki naiset ovat. Tulojen mainitseminen on suurimmalle osalle naisista turn off, mutta jatka toki omalla linjallasi, eihän se muille kuulu.
Tulojen mainitseminen on naisille turn off, samoin pienituloisuus. Miehen tulisi jotenkin huomaamattomasti tuoda ilmi se että tulee hyvin toimeen, mutta tekemättä siitä mitään numeroa.
No naisen eka tai toinen kysymys on mitä muuten teet työksesi. Siinä sitten sanoo niin nainen siellä googlettelee suunnilleen ansiosi. sitten kyselevät muita asioita jos ovat tyytyväisiä
Hyvä vinkki. Kannattaa ensin itse googlailla mitä tuloluokkia tulee eri työnimikkeillä ja valita sitten niistä sopiva omalle kohdalleen, vaikka se ei ihan täysin vastaisi sitä mitä lukee työsopimuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaanit ja eläintenystävät kiertävät kaukas metsästystä harrastavan miehen.
Aika moni muukin. Minustakin metsästys tuntuu vastenmieliseltä, eikä sitä kannata juurikaan pitää ääntä. Ajattele nyt jos treffeillä lähdetään metsälle ja miten raastavaa on katsoa kärsivän bambin kuoleviin silmiin. Mies sitten tempaisee metsästysveitsen vyöltään ja viiltää kaulan auki päästäen veret pois. Tosi romanttista.
Minä ajattelen täysin päinvastoin eli että se kannattaa mainita jo profiilissa tai ensitapaamisella. Olisi kamala pettymys, jos tutustuisin kivalta vaikuttavaan mieheen ja vasta kun olisi jo ehtinyt herätä tai jopa syvetä kiinnostus, kävisi ilmi, että hän metsästää. Molempien aikaa säästyy, kun asian ilmoittaa heti.
tekis mieli melkein tehdä myös itsestä arviointi. Valitettavasti olen jo deitti palveluista ja minut tunnistaisi liian helposti jos tekisin kyselyn. Deitti palveluissa ihan niin tarkkoja tietoja antaisi minusta mitä kyselyyn laittaisin. Mutta saattaisi aiheuttaa täältä gold diggereitä profiiliin. Joten omalta osalta arvioinnit saa jäädä unholaan.
Mutta stemppiä ap:lle toivottavasti saat itsellesi sopivan boostin kyselystä.
M38
En usko, että aloittajalla on mitään ongelmia löytää naisia deittisivustoilta, jos sitä kautta lähtee hakamaan.
Metsästysharrastus on turn off, koska metsästäjät tahtoo olla aika, miten sen nyt sanoisi nätisti, ahdasmielistä, konservatiivistä ja ei-niin-älykästä, porukkaa. Tiedän, ettei saisi yleistää ja poikkeuksiakin on, mutta tällainen kuva minulle on muodostunut sen perusteella, mitä heitä tunnen.
Myös tulojen mainitseminen on luotaantyöntävää. Se kertoo ihmisestä ikävä kyllä aika paljon, eikä positiivisessa mielessä.
Muuten menettelee.
Sanosin, että kouluarvosanalla 4 - 10 ap olisi 7. Asteikolla 1 - 10 hän olisi 5 tai 6.
Miinuksina lyhyys, tukevuus ja ikä.
Vierailija kirjoitti:
Sanosin, että kouluarvosanalla 4 - 10 ap olisi 7. Asteikolla 1 - 10 hän olisi 5 tai 6.
En ymmärrä tuota ikä-kohtaa. 49-vuotias lapsensa aikuisiksi kasvattanut mies olisi ikänsä puolesta täysi kymppi 40-60 vuotiaille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaanit ja eläintenystävät kiertävät kaukas metsästystä harrastavan miehen.
Aika moni muukin. Minustakin metsästys tuntuu vastenmieliseltä, eikä sitä kannata juurikaan pitää ääntä. Ajattele nyt jos treffeillä lähdetään metsälle ja miten raastavaa on katsoa kärsivän bambin kuoleviin silmiin. Mies sitten tempaisee metsästysveitsen vyöltään ja viiltää kaulan auki päästäen veret pois. Tosi romanttista.
Minä ajattelen täysin päinvastoin eli että se kannattaa mainita jo profiilissa tai ensitapaamisella. Olisi kamala pettymys, jos tutustuisin kivalta vaikuttavaan mieheen ja vasta kun olisi jo ehtinyt herätä tai jopa syvetä kiinnostus, kävisi ilmi, että hän metsästää. Molempien aikaa säästyy, kun asian ilmoittaa heti.
Nimenomaan. Naisten kannattaa myös ilmoittaa heti alussa, että susien tai norppien turvallisuus on tärkeämpää kuin lasten tai tuotantoeläinten tai kalatalouden turvallisuus, joten tietää olla vaivaamatta aikaansa näihin maailmanhalaajiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota ikä-kohtaa. 49-vuotias lapsensa aikuisiksi kasvattanut mies olisi ikänsä puolesta täysi kymppi 40-60 vuotiaille naisille.
Puumaikkä ja nuoruudessa roikkumisen pakko. 20-60 vuotiaat etsii alle 30v seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Metsästysharrastus on turn off, koska metsästäjät tahtoo olla aika, miten sen nyt sanoisi nätisti, ahdasmielistä, konservatiivistä ja ei-niin-älykästä, porukkaa. Tiedän, ettei saisi yleistää ja poikkeuksiakin on, mutta tällainen kuva minulle on muodostunut sen perusteella, mitä heitä tunnen.
Myös tulojen mainitseminen on luotaantyöntävää. Se kertoo ihmisestä ikävä kyllä aika paljon, eikä positiivisessa mielessä.
Muuten menettelee.
Erittäin rankka yleistys ja kertoon omasta suppeasta maailmankuvasta ja tarpeesta lokeroida ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miinuksina lyhyys, tukevuus ja ikä.[/quote
Rehellenen mielipide, vaikkakin vain yhden ihmisen sellainen hänen lähtökohdistaan.
Vierailija kirjoitti:
en vedä kännejä jatkuvasti, enkä varsinkaan ole hankala humalassa.
-ap-
Mutta siis kännäät kuitenkin joskus. Jos näin on, niin "käytän alkoholia lääkkeeksi" on ihan väärä ilmaisu. Mihin sinun kännisi ovat lääke?
Minä kuulun niihin, joille tuo "alkoholia lääkkeeksi" tarkoittaisi sitä, että juot tosi vähän ja harvoin. Ei koskaan kännejä. Näin ollen tämä kännikommenttisi käänsi kaiken negatiivisesti päälaelleen.
Kukaan ei mielestäni itse voi sanoa, onko hankala humalassa vai ei. Jos nyt sanot, ettei kukaan ole valittanut asiasta, niin huomautan, että kaikki eivät uskalla sellaista sanoa, vaikka haluaisivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap-
Mutta siis kännäät kuitenkin joskus. Jos näin on, niin "käytän alkoholia lääkkeeksi" on ihan väärä ilmaisu. Mihin sinun kännisi ovat lääke?
Minä kuulun niihin, joille tuo "alkoholia lääkkeeksi" tarkoittaisi sitä, että juot tosi vähän ja harvoin. Ei koskaan kännejä. Näin ollen tämä kännikommenttisi käänsi kaiken negatiivisesti päälaelleen.
Kukaan ei mielestäni itse voi sanoa, onko hankala humalassa vai ei. Jos nyt sanot, ettei kukaan ole valittanut asiasta, niin huomautan, että kaikki eivät uskalla sellaista sanoa, vaikka haluaisivatkin.
Hyinhän nuo juopot ja huumeita käyttävät jännämiehetkin kelpaa naisille, joten alkoholi ei ole suurelle osalle naisista mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
No vähän pitäisi myös tietää, mitä siltä naiselta odotat ?
Riittää että on tolkun ihminen. Tarkkoja ehtoja on mahdoton antaa. Loput selviää tutustuessa.
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap-
Hyinhän nuo juopot ja huumeita käyttävät jännämiehetkin kelpaa naisille, joten alkoholi ei ole suurelle osalle naisista mikään ongelma.
Joo olishan se vähän outoa kun suuri osa yli 40 vuotiaista naisista tissuttaa viiniä , että miehen muutama paukku samalla olisi outoa .
Vierailija kirjoitti:
Millainen haulikko / luodikko? Onko uhanalaisten eläinten päitä seinillä, vai pelkkiä hirviä?
Haulikko on Valmet ja luodikko Tikka. Seisojan kanssa metsästellään pienriistaa. Kotona ei ole yhtään trofeeta. Saalishan ei ole mitekään pääasia ylipäätään. Metsästys on vaan hemmetin kiva tekosyy liikkua luonnossa.
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap-
Joo olishan se vähän outoa kun suuri osa yli 40 vuotiaista naisista tissuttaa viiniä , että miehen muutama paukku samalla olisi outoa .
Naisten maailmassa asioiden ääneen sanominen ylipäätään on aina pahasta. Paheita saa olla, kunhan niitä ei tuo esille. Julkisesti tulee suosia kasvisruokaa ja paheksua matkustelua, mutta toisaalta on tosi mahtavaa syödä kunnon pihvi ja matkustaa Japaniin lomalle. Hiilijälkeä voi sitten paikata vaikka ostamalla kolme sähköautoa, vaikka ei tarvi autoa lainkaan.
"Ikä 49. Pituus 176cm. Paino 93kg. Silmälasit. Parta. Insinööri. Vuosiansio 60 tonnia. Lapset aikuisia. Eronnut kolme vuotta sitten. Harrastaa valokuuvaamista ja metsästystä. Asuu metsästyskoiran kanssa. Käyttää alkoholia "lääkkeksi". Ei tupakoi."
Kyllä minusta periaatteessa kuulostaa ihan hyvältä. Tuloilla ei ole itselleni mitään merkitystä, kunhan pystyy maksamaan oman elämisensä, vaikka ymmärrän pointtisi miksi mainitsit ne. Ainoa kysymysmerkki on tuo "alkoholia lääkkeeksi" - mitä se tarkoittaa? Tarkensit, ettet sylje pulloon mutta... minulle ei ihan avautunut tarkennuksista huolimatta. Pidätkö siis esim. viinistä hyvän aterian kanssa, vai "otatko" säännöllisesti humaltumismielessä? Edellinen olisi minulle ihan ok, jälkimmäinen taas ei.
Toinen asia oli se, ettet kertonut mitään henkisistä ominaisuuksistasi, mieltymyksistäsi jne. Minua ainakin kiinnostaisi, luetko vaikkapa paljon kirjoja, käytkö leffoissa tai konserteissa tai pidätkö taiteesta? Puhutko mielelläsi politiikkaa? Metsästys on minusta sinänsä ok harrastus sillä pidän itsekin luonnossa vaeltelusta, mutta jotain muutakin yhteistä olisi hyvä olla.
N47