Mies ei saa koskaan itkeä tai näyttää muuten heikkouttaan niin että nainen huomaa, sillä se on välittömästi naisen kiinnostuksen lopahdus
Primitiivireaktio jolle nainen ei voi mitään vaikka haluaisi. Heikko mies ei suojele naista tai jälkeäisiä.
Mies voi olla vaikka millainen kusipää ja käyttäytyä huonosti, mutta naisen kiinnostus säilyy. Tähän perustuu sekin miksi naiset rakastuvat renttuihin.
Mutta jos mies erehtyy itkemään naisen edessä, tai muuten näyttämään yhtä heikolta, niin nainen hylkää miehen 90% tapauksista.
Kommentit (16)
Kukaan nainen ei koskaan myönnä tätä, ja suuttuvat kun asiasta puhutaan. Jonkinlaista itsepetosta?
Kuka sitä nyt akkamaista äijää vastuksilleen ottaisi?
No kyllä sitten parisuhteessa tuo on ihan sallittua miehellekin. Mutta se on kyllä totta, että tapailuvaiheessa miehen ei kannata osoittaa minkäänlaista heikkoutta, koska todennäköisesti naisen kiinnostus lopahtaa heti.
Olen nainen ja pidän jopa poikalapsien itkua säälittävänä. Tekisi mieli sanoa, että ole mies, äläkä vollota. Kohta esität niin kovista. Tajuatko kuinka noloa tuo nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja pidän jopa poikalapsien itkua säälittävänä. Tekisi mieli sanoa, että ole mies, äläkä vollota. Kohta esität niin kovista. Tajuatko kuinka noloa tuo nyt on?
Mitä? Sinun tekisi mieli sanoa itkevälle poikalapselle, että ole mies äläkä vollota...? :DD
Eli kukaan Vain Elämää -ohjelmaan osallistunut mies ei enää koskaan saa naista? Taitaa olla aikalailla päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Eli kukaan Vain Elämää -ohjelmaan osallistunut mies ei enää koskaan saa naista? Taitaa olla aikalailla päinvastoin.
Kyllä se paikkaa jos on statusta maankuulun laulajuuden verran, ja omaisuutta satojatuhansia - miljoonia euroa.
Lauri ylönen, Ville Valo tai Cheek voivat itkeä ja silti saada naisen...Mutta ei Insinööri-Jouni
Höpön löpön. Itkevä mies on miehekäs, ei aapeen kaltainen toksinen kusimuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se paikkaa jos on statusta maankuulun laulajuuden verran, ja omaisuutta satojatuhansia - miljoonia euroa.
Lauri ylönen, Ville Valo tai Cheek voivat itkeä ja silti saada naisen...Mutta ei Insinööri-Jouni
Jep. ja muutenkin menestyneelle taiteilijalle itkeminen on sallitumpaa kuin perusduunarille. Taiteilijathan ovat herkkiä.
Aloituksessakin sanottiin että 90% tapauksista...ei 100%
Ei minun mieheni näyttänyt mitään heikkouksiaan kun tavattiin n. kaksikymppisenä, en kyllä minäkään.
Sitten muutama vuosi sen jälkeen kun asuttiin jo yhdessä, niin me itkettiin tosi paljon sylikkäin; paljastui, että molemmilla olivat olleet aika julmat isät.
Paljonkaan ei kerrottu näistä silloin vielä toisillemme, mutta sylikkäin itkeminen oli meille molemmille tosi tervehdyttävää.
Mies on töissä semmoisella maskuliinisella alalla (upseeri), niin ehkä senkin takia tähän meni aikaa
Jos mies olisi ensitapaamisella alkanut tilittää menneisyyttään ja ollut kovin itkuinen , niin se olisi ollut kyllä aika luotaantyöntävää
No, riippuu ihan tilanteesta. Jos se on itkupotkuraivari, koska nainen ei anna, niin...
Vierailija kirjoitti:
100% varmasti et ole nainen.
Miehet eivät itke. Miksi sitä pitäisi pillittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri ylönen, Ville Valo tai Cheek voivat itkeä ja silti saada naisen...Mutta ei Insinööri-JouniJep. ja muutenkin menestyneelle taiteilijalle itkeminen on sallitumpaa kuin perusduunarille. Taiteilijathan ovat herkkiä.
Aloituksessakin sanottiin että 90% tapauksista...ei 100%
Jos olen ollut niin harvinainen, että mies on uskaltanut näyttää mulle itkunsa niin se särkee minunkin sydäntä.
Silloin tietää että nyt on asiat tosi pahasti, niin harvinaista se on.
Olen huomannut saman kokemuksesta. Naiset eivät kuitenkaan tätä myönnä, tai edes itse välttämättä tiedosta. Eivät he sitä tahallaan tee