Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vääntäkää nyt ikis-mammat mulle rautalangasta, mikä ikäerosuhteissa on niin kamalaa.

Vierailija
07.07.2019 |

Ja olen itse kolmekymppinen nainen, eli jättäkää ne setämieshuudot väliin.

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T

Itse olen nelikymppinen nainen ja naimisissa itseäni 6 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olemme henkisesti samalla tasolla, vaikka mies onkin minua himpun verran älykkäämpi. Minulla taas on tunneälyä enemmän kuin hänellä. Jos meille tulisi ero, katselisin luultavasti itseäni hieman nuorempia miehiä, mutta tuskin enempää kuin 5-10 vuotta nuorempia maksimissaan.

Kun mieheni kanssa tapasimme minun ollessa 21-vuotias en olisi ikimaailmassa voinut kuvitella, että olisin rakastunut reilusti päälle kolmekymppiseen mieheen. Olisimme olleet ihan eri aaltopituuksilla, minä hädintuskin aikuinen, hän jo ehkä lapsia toivovassa iässä.

Mulle on tärkeää, että voin jakaa mieheni kanssa lapsuus- ja nuoruusmuistoja niin, että olemme "samaa jengiä" ja hän ymmärtää minua. En voisi kuvitella, että mieheni olisi fanittanut vaikka Beatlesia, kun itse kuuluin Dingo-sukupolveen. Tai että voimme muistella joitain leffoja, joita tuli leffateatteriin, kun oltiin teini-iässä. Joillekin tällaisilla asioilla ei ole merkitystä, mutta minulle on.

En myöskään koskaan haluaisi kuulla olevani lapsellinen/ ryppyinen mummo ihan vain sen takia, että sattuisin kuulumaan ihan eri ikäryhmään kumppanini kanssa. Yhteiseen vanhenemiseen kuuluu mielestäni se, ettei kumpikaan joudu toisen omaishoitajaksi sen takia, että toinen saavuttaa vanhuuden 20 vuotta aiemmin kuin toinen. Yllättävät muistisairaudet, syövät ja muut ovat sitten eri asia.

Sen voin uskoa että, mies on varmaan teistä se älykkäämpi. Sanoit että, mies on sinua 6v. vanhempi ja tavatessanne olit 21v. joka ei voinut kuvitella rakastuvansa päälle kolmekymppiseen mieheen. 

Näin lyhyellä matikalla mies oli silloin tavatessanne 27v. 

Vierailija
82/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu keskustelu. Onneksi tämän perusteella ei kannata vetää johtopäätöksiä mikään ikäluokan tai sukupuolen ominaisuuksista, sillä kaikki ovat yksilöllisiä. Palstalla ja parisuhteessa. En muutenkaan käsitä ajatusta että haluaisin jonkin numeron kanssa suhteeseen tai jopa naimisiin. Ihminen sen olla pitää, ja ihan ainutlaatuinen. Siis ainutlaatuinen. Ei kuten kuka sattuu saman ikäinen. Ainutlaatuiselle ihmiselle ikä ei ole miltään osin määräävä tekijä. Koko keskustelunaihe on typerä.

Oooo.Nyt Ikis kehuu itseään.Oooooh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T

Itse olen nelikymppinen nainen ja naimisissa itseäni 6 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olemme henkisesti samalla tasolla, vaikka mies onkin minua himpun verran älykkäämpi. Minulla taas on tunneälyä enemmän kuin hänellä. Jos meille tulisi ero, katselisin luultavasti itseäni hieman nuorempia miehiä, mutta tuskin enempää kuin 5-10 vuotta nuorempia maksimissaan.

Kun mieheni kanssa tapasimme minun ollessa 21-vuotias en olisi ikimaailmassa voinut kuvitella, että olisin rakastunut reilusti päälle kolmekymppiseen mieheen. Olisimme olleet ihan eri aaltopituuksilla, minä hädintuskin aikuinen, hän jo ehkä lapsia toivovassa iässä.

Mulle on tärkeää, että voin jakaa mieheni kanssa lapsuus- ja nuoruusmuistoja niin, että olemme "samaa jengiä" ja hän ymmärtää minua. En voisi kuvitella, että mieheni olisi fanittanut vaikka Beatlesia, kun itse kuuluin Dingo-sukupolveen. Tai että voimme muistella joitain leffoja, joita tuli leffateatteriin, kun oltiin teini-iässä. Joillekin tällaisilla asioilla ei ole merkitystä, mutta minulle on.

En myöskään koskaan haluaisi kuulla olevani lapsellinen/ ryppyinen mummo ihan vain sen takia, että sattuisin kuulumaan ihan eri ikäryhmään kumppanini kanssa. Yhteiseen vanhenemiseen kuuluu mielestäni se, ettei kumpikaan joudu toisen omaishoitajaksi sen takia, että toinen saavuttaa vanhuuden 20 vuotta aiemmin kuin toinen. Yllättävät muistisairaudet, syövät ja muut ovat sitten eri asia.

Sen voin uskoa että, mies on varmaan teistä se älykkäämpi. Sanoit että, mies on sinua 6v. vanhempi ja tavatessanne olit 21v. joka ei voinut kuvitella rakastuvansa päälle kolmekymppiseen mieheen. 

Ja myös moni muu asia paljasti sen, että tämä oli täyttä paskaa.Tulipa jälleen kerran todistettua se, että Ikis on huono t-ollaaja

Vierailija
84/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole kateus. Vanhemmat naiset katsoo että heidän miehiään viedään, vaikka ainakin puheissa katsovat vain nuorempia miehiä. Kaikin puolin lapsellista. Jokainen rakastuu sen ikäiseen mihin rakastuu.

Mies51v

Ei haittaa minua ollenkaan , sen kun jahtaat parikymppisiä.

En jahtaa parikymppisiä, vaan jahtaan sopivaa naista.

mies51v

Suosittelen suuntaamaan katseet 45-60-vuotiaisiin naisiin.

N28

Ei nuo ole pois suljettuja ollenkaan. Ikärajat on about 25-50v

mies51v

Miksi yksikään alle neljäkymppinen nainen haluaisi kaltaisesi ikälopun? Onko sulla muuta tarjottavaa kuin erektio-ongelmat ja eturauhasvaivat?

Komea ulkonäkö ja hyvä toimeentulo. Useimmille tämä riittääkin. En saa kaikkia nuoria naisia tai edes kaikkia omanikäisiä. Näin selvennykseksi.

mies51v

Äitiskö sua komeaksi sanoi? Vanhat ukot eivät ole ikinä komeita.

Onpa omaperäinen loukkaus. Saatko jotain tyydytystä miesten haukkumisesta tällä sivustolla?

En hauku miehiä. Rakastan miehiä. Kuitenkin ihan fakta, että vanha mies on ruma ja rupsahtanut, eikä ole parisuhdemateriaalia.

Vierailija
85/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onpas taas asiallista keskustelua

Hohhoijaa.Ja kun keskustelu ei mene niin kuin Jonne haluaa, niin alkaa tämä

Oletteko muuten huomanneet, että kun keskustelu kääntyy Jonnen häviöksi, se yleensä häviää heti.Jännää;)

Vierailija
86/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia ja luonnollista käyttäytymistä miehiltä jahdata nuoria naisia.

Ne on ne lajityypilliset vietit, jotka mahdollistavat suvun jatkamisen vaikka ei sitten loppujen lopuksi haluaisikaan lapsia.

Vierailija
87/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne löytyi: AV:n ilkeimmät ihmiset, ne on kaikki juuri tämän ketjun kimpussa. Tai ehkä heitä on vain 1-2, jotka kirjoittaa melkein kaikki viestit. Hyi helvetti ootte ällöttäviä, alhaisia, trollaavia kiusaajia. Menen etsimään itselleni parempaa tekemistä, sitä ei ole vaikea löytää......

Vierailija
88/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole kateus. Vanhemmat naiset katsoo että heidän miehiään viedään, vaikka ainakin puheissa katsovat vain nuorempia miehiä. Kaikin puolin lapsellista. Jokainen rakastuu sen ikäiseen mihin rakastuu.

Mies51v

mies51v

N28

mies51v

Miksi yksikään alle neljäkymppinen nainen haluaisi kaltaisesi ikälopun? Onko sulla muuta tarjottavaa kuin erektio-ongelmat ja eturauhasvaivat?

Komea ulkonäkö ja hyvä toimeentulo. Useimmille tämä riittääkin. En saa kaikkia nuoria naisia tai edes kaikkia omanikäisiä. Näin selvennykseksi.

mies51v

Onpa omaperäinen loukkaus. Saatko jotain tyydytystä miesten haukkumisesta tällä sivustolla?

En hauku miehiä. Rakastan miehiä. Kuitenkin ihan fakta, että vanha mies on ruma ja rupsahtanut, eikä ole parisuhdemateriaalia.

Terve ihminen ei hauku muita noin.

Olet sairas.

Vierailija
89/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alemmuuskompleksi kun vanhahkot naiset tiedostavat, että mies kun mies olisi lopulta heiltä vietävissä, jos kohdalle sattuisi halukas ja  nuori nainen.

🤣🤣😂😂😂

Kyllä kyllä.Kaksi-kolmekymppiset naiset kilvan jahtaa yli 45- vuotiaita miehiä

Annat aika yksinkertaisen kuvan itsestäsi noilla hymiöillä ja sillä ettet näköjään edes ymmärrä lukemaasi.

Eihän tuossa edes oltu väitetty, että monet nuoret naiset jahtaisivat reilusti vanhempaa miestä.

Vaan että, riittää kun yksikin nuori nainen osoittaa kiinnostusta niin se on sitten menoa.

51-vuotias mies hengailee ja kommentoi päivästä toiseen AV-mammojen palstalla ja sanoo toisia kommentoijia yksinkertaisiksi:)

Tämä on Ikiksen yksi alter-egoista

Olin juuri tulossa kysymään, että onko tämä yks ja sama äijä.

eri

Vierailija
90/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies51v

mies51v

N28

mies51v

mies51v

Sinä olet oksennus. Silti on pokkaa haukkua muita.

Olet ihan pihalla. Seko.

Vierailija
91/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ne löytyi: AV:n ilkeimmät ihmiset, ne on kaikki juuri tämän ketjun kimpussa. Tai ehkä heitä on vain 1-2, jotka kirjoittaa melkein kaikki viestit. Hyi helvetti ootte ällöttäviä, alhaisia, trollaavia kiusaajia. Menen etsimään itselleni parempaa tekemistä, sitä ei ole vaikea löytää......

Kyynel, Ikis.Eli meneppä aloittamaan uusi ketju.Oisko vaihteeksi läskeistä vai gold-diggereistä?

Vierailija
92/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies51v

mies51v

Sivusta, olet tosi hyvä esimerkki siitä miksi kenenkään naisen ei kannata sun kanssa alkaa. Kirjoittelet tänne että nainen on tehty miehen kylkiluusta ja naisen kuuluu olla miehelle alamainen ja kaikkea muuta bskaa suoraan 1800-luvulta. MIKSI kukaan tälle vuosituhannelle siirtynyt nainen haluais olla tollaseen kanssa? Olen muutaman vuoden nuorempi mutta en harkitsis sekuntiakaan. Vaimoskin sai viimein tarpeeseen ja häipyi. Voi vielä vähän kipuilla eroa mutta toivon hänen puolestaan että älyää ottaa lopulliset hatkat.

Minkä takia kenenkään naisen kannattaa ottaa afrikkalainen tai lähi-idän mies? Perusteleppa tämä ja mieti mitä kirjoitit

mies51v

ohis, mutta jos tuo edellisen kirjoittajan kommentti ("Sivusta,..." jne) pitää paikkaansa, niin eikö se ole sitten hyvä asia että osa naisista ottaa sen afrikkalaisen tai lähi-itäläisen? Sehän vaan osoittaa, että ilmeisesti osa kannattaa vielä perinteisempiä arvoja? Jätän tässä huijatuksi tulemiset sun muut huomioimatta, koska se ei ole alkuperäsidonnaista.

eri

Suurin osa noista miehistä todennäköisesti huijaa. Haluavat maahan ja ovat mielin kielin, sopeutuvat länsimaiseen ajatusmalliin. Kunnes tulee ero ja mies häipyy lasten kanssa tai nainen erehtyy muuttamaan miehen kotimaahan.

Sen suuri iski, uusintayritys. Kysymys kuului, että "Minkä takia kenenkään naisen kannattaa ottaa afrikkalainen tai lähi-idän mies?" Siinä ei eritelty lähtökohtia sen tarkemmin, vain alkuperä. Jos eroa miettii, niin silloin pitäisi pelätä aivan kaikkia muita kansalaisuuksia. Ja huoltajuusriitoja on saatu kotimaistenkin kanssa oikein ansioituneesti aikaan, eli pelättävää riittää.

Vierailija
93/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan kirjoitukseni nimimerkillä aina. Kyllä täällä oikeasti on sairasta porukkaa

Mies51v

Vierailija
94/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että et ole sinut itsesi ja parisuhteesi kanssa, jos pitää tällaista täällä kysellä.

Vierailija
95/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan kirjoitukseni nimimerkillä aina. Kyllä täällä oikeasti on sairasta porukkaa

Mies51v

Nimimerkkiä Mies51v on muuten käytetty haun mukaan ensimmäisen kerran v.2016. Oletko ensi vuonnakin nimimerkki Mies51v?

Vierailija
96/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies51v

Nimimerkkiä Mies51v on muuten käytetty haun mukaan ensimmäisen kerran v.2016. Oletko ensi vuonnakin nimimerkki Mies51v?

Mitä sitten vaikka olisinkin? En edes muista milloin tulin tänne ekaa kertaa, mutta tuskin noin aikaisin.

mies51v

Vierailija
97/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies51v

Mitä sitten vaikka olisinkin? En edes muista milloin tulin tänne ekaa kertaa, mutta tuskin noin aikaisin.

mies51v

No se oli kysymys, johon ei näemmä tullut suoraa vastausta.

Vierailija
98/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies51v

Pitäähän sitä ukkeleille olla nuorta kaunista ja tiukkaa tarjolla

Nii-in, mutta mitä on sille naiselle tarjolla ja kuinka kauan? Sitä ihmettelen. Ei ne 5-kymppiset usein mitään kovakuntoisia ikinuoria ole, vaan kohta ihan muuta. Tiedän eräänkin parin, jossa mies jäi eläkkeelle 20 vuotta ennen vaimoaan. No, kun vaimo vihdoin jäi eläkkeelle, mies oli 85-vuotias vanhus, josta ei ollut matkustusseuraksi.

Vierailija
99/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alemmuuskompleksi kun vanhahkot naiset tiedostavat, että mies kun mies olisi lopulta heiltä vietävissä, jos kohdalle sattuisi halukas ja  nuori nainen.

Vanhahko nainen tiedostaa, että vuodet vierivät aina vain nopsempaan ja pian on vuorossa aika, jolloin tuo halukas ja nuori nainen onkin omaishoitaja.

Vierailija
100/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T

Sanoin reilusti päälle kolmenkymmenen = n. 35 tai sitä vanhempi. Mutta en jaksa tuollaisen ilkeämielisen vänkääjän kanssa enempää. Ihan sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän