Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vääntäkää nyt ikis-mammat mulle rautalangasta, mikä ikäerosuhteissa on niin kamalaa.

Vierailija
07.07.2019 |

Ja olen itse kolmekymppinen nainen, eli jättäkää ne setämieshuudot väliin.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole kateus. Vanhemmat naiset katsoo että heidän miehiään viedään, vaikka ainakin puheissa katsovat vain nuorempia miehiä. Kaikin puolin lapsellista. Jokainen rakastuu sen ikäiseen mihin rakastuu.

Mies51v

Ei haittaa minua ollenkaan , sen kun jahtaat parikymppisiä.

En jahtaa parikymppisiä, vaan jahtaan sopivaa naista.

mies51v

Suosittelen suuntaamaan katseet 45-60-vuotiaisiin naisiin.

N28

Ei nuo ole pois suljettuja ollenkaan. Ikärajat on about 25-50v

mies51v

Miksi yksikään alle neljäkymppinen nainen haluaisi kaltaisesi ikälopun? Onko sulla muuta tarjottavaa kuin erektio-ongelmat ja eturauhasvaivat?

Komea ulkonäkö ja hyvä toimeentulo. Useimmille tämä riittääkin. En saa kaikkia nuoria naisia tai edes kaikkia omanikäisiä. Näin selvennykseksi.

mies51v

Äitiskö sua komeaksi sanoi? Vanhat ukot eivät ole ikinä komeita.

Vierailija
62/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole kateus. Vanhemmat naiset katsoo että heidän miehiään viedään, vaikka ainakin puheissa katsovat vain nuorempia miehiä. Kaikin puolin lapsellista. Jokainen rakastuu sen ikäiseen mihin rakastuu.

Mies51v

mies51v

Sivusta, olet tosi hyvä esimerkki siitä miksi kenenkään naisen ei kannata sun kanssa alkaa. Kirjoittelet tänne että nainen on tehty miehen kylkiluusta ja naisen kuuluu olla miehelle alamainen ja kaikkea muuta bskaa suoraan 1800-luvulta. MIKSI kukaan tälle vuosituhannelle siirtynyt nainen haluais olla tollaseen kanssa? Olen muutaman vuoden nuorempi mutta en harkitsis sekuntiakaan. Vaimoskin sai viimein tarpeeseen ja häipyi. Voi vielä vähän kipuilla eroa mutta toivon hänen puolestaan että älyää ottaa lopulliset hatkat.

Minkä takia kenenkään naisen kannattaa ottaa afrikkalainen tai lähi-idän mies? Perusteleppa tämä ja mieti mitä kirjoitit

mies51v

Kuinka monta naista sinä tunnet joka on ottanut? Minä en tunne yhtään. Enkä itse ikinä ottaisi siitä syystä etu mies luultavasti olisi joku sellainen kuin sinä. Toisaalta on myös niin että moni lähtee lähi-idästä tai Afrikasta juuri siksi ettei pidä tyylistä siellä. Silloin on toiveita ettei mies olekaan niin kuin sinä.

Hahhah, vaan paljon pahempi kuin perusihminen omassa maassaan. Tuhlaajapoikia. Kyllä olet hölmö

mies51v

Juurihan kirjoitin etten itse riskiä ota. Mutta että on silti mahdollista ettei mies ole tuollainen paimentolaislegendoihin perustuvaa soopaa hokeva veneestä pudonnut eno. Sinä olet sellainen varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alemmuuskompleksi kun vanhahkot naiset tiedostavat, että mies kun mies olisi lopulta heiltä vietävissä, jos kohdalle sattuisi halukas ja  nuori nainen.

🤣🤣😂😂😂

Kyllä kyllä.Kaksi-kolmekymppiset naiset kilvan jahtaa yli 45- vuotiaita miehiä

Annat aika yksinkertaisen kuvan itsestäsi noilla hymiöillä ja sillä ettet näköjään edes ymmärrä lukemaasi.

Eihän tuossa edes oltu väitetty, että monet nuoret naiset jahtaisivat reilusti vanhempaa miestä.

Vaan että, riittää kun yksikin nuori nainen osoittaa kiinnostusta niin se on sitten menoa.

Tämä kommentti kertoo, että tärkeintä on että nainen on nuori. Kamalan tekopyhä kommentoijat Tämä ukkeli

Vierailija
64/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta muiden ikäerot. Tällä palstalla kaikesta tehdään provoamalla faktaa, ja eriävästä mielipiteestä suuttumista ja yleistyksiä. Ikäeron kohdalla itseä on joskus arveluttanut arvojen kohtaaminen. Mitä vanhempi mies, sen todennäköisemmin pinnan alta puskee perinteiset sukupuoliroolikäsitykset pintaan, ennemmin tai myöhemmin. Nuoret naiset ovat ehkä ennen olleet pehmeäluonteisempia ja helpommin kokeneemman(=vanhemmat) miehen ohjailtavissa. Tämä ainakin on se tyypillinen stereotypia. Nykyisin en olisi niin varma, nuoremmista sukupolvista löytyy varsin määrätietoisia naisia. Ne "kiltit tytöt" taitavat olla aivan eri ikäluokissa kuin parikymppisissä.

Vierailija
65/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas taas asiallista keskustelua

Vierailija
66/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus. Kyllähän se nyt itseäkin ärsyttäisi jos ei olisi rikasta miestä.

Vierailija
67/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alemmuuskompleksi kun vanhahkot naiset tiedostavat, että mies kun mies olisi lopulta heiltä vietävissä, jos kohdalle sattuisi halukas ja  nuori nainen.

🤣🤣😂😂😂

Annat aika yksinkertaisen kuvan itsestäsi noilla hymiöillä ja sillä ettet näköjään edes ymmärrä lukemaasi.

Eihän tuossa edes oltu väitetty, että monet nuoret naiset jahtaisivat reilusti vanhempaa miestä.

Vaan että, riittää kun yksikin nuori nainen osoittaa kiinnostusta niin se on sitten menoa.

51-vuotias mies hengailee ja kommentoi päivästä toiseen AV-mammojen palstalla ja sanoo toisia kommentoijia yksinkertaisiksi:)

Vierailija
68/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat miehet eivät ymmärrä esimerkiksi vauvafoorumilla kirjoittelua eivätkä sitä että nuorempi nainen saattaa haluta afrikkalaista aina silloin tällöin,

Vierailija
69/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on parempi tai pahempi suomalainen vanhempi mies vai tummempi joko turkkilainen tai gambialainen?

Vierailija
70/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan yleisesti kypsempiä naisia ärsyttää se fakta ,että miehet omasta iästään riippumatta tykkäävät aina nuorista naisista eniten.

Vierailija
71/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies51v

mies51v

Suosittelen suuntaamaan katseet 45-60-vuotiaisiin naisiin.

N28

Ei nuo ole pois suljettuja ollenkaan. Ikärajat on about 25-50v

mies51v

Miksi yksikään alle neljäkymppinen nainen haluaisi kaltaisesi ikälopun? Onko sulla muuta tarjottavaa kuin erektio-ongelmat ja eturauhasvaivat?

Komea ulkonäkö ja hyvä toimeentulo. Useimmille tämä riittääkin. En saa kaikkia nuoria naisia tai edes kaikkia omanikäisiä. Näin selvennykseksi.

mies51v

Äitiskö sua komeaksi sanoi? Vanhat ukot eivät ole ikinä komeita.

Onpa omaperäinen loukkaus. Saatko jotain tyydytystä miesten haukkumisesta tällä sivustolla?

Vierailija
72/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu keskustelu. Onneksi tämän perusteella ei kannata vetää johtopäätöksiä mikään ikäluokan tai sukupuolen ominaisuuksista, sillä kaikki ovat yksilöllisiä. Palstalla ja parisuhteessa. En muutenkaan käsitä ajatusta että haluaisin jonkin numeron kanssa suhteeseen tai jopa naimisiin. Ihminen sen olla pitää, ja ihan ainutlaatuinen. Siis ainutlaatuinen. Ei kuten kuka sattuu saman ikäinen. Ainutlaatuiselle ihmiselle ikä ei ole miltään osin määräävä tekijä. Koko keskustelunaihe on typerä.

Vierailija
73/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ilmeisesti tällainen länkytys- ja vänkäämisketju, kuten ikäaiheiset ketjut aina on (vaikka vain 3 % olisi aloittanut se ns. oikea Ikis), mutta vastaanpa nyt joutessani asiallisesti.

Itse olen nelikymppinen nainen ja naimisissa itseäni 6 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olemme henkisesti samalla tasolla, vaikka mies onkin minua himpun verran älykkäämpi. Minulla taas on tunneälyä enemmän kuin hänellä. Jos meille tulisi ero, katselisin luultavasti itseäni hieman nuorempia miehiä, mutta tuskin enempää kuin 5-10 vuotta nuorempia maksimissaan.

Kun mieheni kanssa tapasimme minun ollessa 21-vuotias en olisi ikimaailmassa voinut kuvitella, että olisin rakastunut reilusti päälle kolmekymppiseen mieheen. Olisimme olleet ihan eri aaltopituuksilla, minä hädintuskin aikuinen, hän jo ehkä lapsia toivovassa iässä.

Mulle on tärkeää, että voin jakaa mieheni kanssa lapsuus- ja nuoruusmuistoja niin, että olemme "samaa jengiä" ja hän ymmärtää minua. En voisi kuvitella, että mieheni olisi fanittanut vaikka Beatlesia, kun itse kuuluin Dingo-sukupolveen. Tai että voimme muistella joitain leffoja, joita tuli leffateatteriin, kun oltiin teini-iässä. Joillekin tällaisilla asioilla ei ole merkitystä, mutta minulle on.

En myöskään koskaan haluaisi kuulla olevani lapsellinen/ ryppyinen mummo ihan vain sen takia, että sattuisin kuulumaan ihan eri ikäryhmään kumppanini kanssa. Yhteiseen vanhenemiseen kuuluu mielestäni se, ettei kumpikaan joudu toisen omaishoitajaksi sen takia, että toinen saavuttaa vanhuuden 20 vuotta aiemmin kuin toinen. Yllättävät muistisairaudet, syövät ja muut ovat sitten eri asia.

Vierailija
74/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies51v

mies51v

Sivusta, olet tosi hyvä esimerkki siitä miksi kenenkään naisen ei kannata sun kanssa alkaa. Kirjoittelet tänne että nainen on tehty miehen kylkiluusta ja naisen kuuluu olla miehelle alamainen ja kaikkea muuta bskaa suoraan 1800-luvulta. MIKSI kukaan tälle vuosituhannelle siirtynyt nainen haluais olla tollaseen kanssa? Olen muutaman vuoden nuorempi mutta en harkitsis sekuntiakaan. Vaimoskin sai viimein tarpeeseen ja häipyi. Voi vielä vähän kipuilla eroa mutta toivon hänen puolestaan että älyää ottaa lopulliset hatkat.

Minkä takia kenenkään naisen kannattaa ottaa afrikkalainen tai lähi-idän mies? Perusteleppa tämä ja mieti mitä kirjoitit

mies51v

ohis, mutta jos tuo edellisen kirjoittajan kommentti ("Sivusta,..." jne) pitää paikkaansa, niin eikö se ole sitten hyvä asia että osa naisista ottaa sen afrikkalaisen tai lähi-itäläisen? Sehän vaan osoittaa, että ilmeisesti osa kannattaa vielä perinteisempiä arvoja? Jätän tässä huijatuksi tulemiset sun muut huomioimatta, koska se ei ole alkuperäsidonnaista.

eri

Vierailija
75/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu keskustelu. Onneksi tämän perusteella ei kannata vetää johtopäätöksiä mikään ikäluokan tai sukupuolen ominaisuuksista, sillä kaikki ovat yksilöllisiä. Palstalla ja parisuhteessa. En muutenkaan käsitä ajatusta että haluaisin jonkin numeron kanssa suhteeseen tai jopa naimisiin. Ihminen sen olla pitää, ja ihan ainutlaatuinen. Siis ainutlaatuinen. Ei kuten kuka sattuu saman ikäinen. Ainutlaatuiselle ihmiselle ikä ei ole miltään osin määräävä tekijä. Koko keskustelunaihe on typerä.

Itse löysin sen ainutlaatuisen rakennustyömaalta kun kävelin ohi ilman rintaliivejä. Olen naamastani kuin Martina ja tulinen luonne. Saatan pistää turpaan jos siltä tuntuu. Lisäksi olen asiantuntija missikisojen järjestämisessä, stripparitanssijoiden myymisessä, pellehypyissä, triathlonissa (1/4 matka) ja vaatteiden suunnittelussa. Laskeuduin kontalleni työmaakopin vessassa ja otin ukon suuhuni. Siitä se lähti.

Vierailija
76/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero ikäero ikäero ikäero.

Ikäero ikäero ikäero.

Vierailija
77/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies51v

mies51v

mies51v

ohis, mutta jos tuo edellisen kirjoittajan kommentti ("Sivusta,..." jne) pitää paikkaansa, niin eikö se ole sitten hyvä asia että osa naisista ottaa sen afrikkalaisen tai lähi-itäläisen? Sehän vaan osoittaa, että ilmeisesti osa kannattaa vielä perinteisempiä arvoja? Jätän tässä huijatuksi tulemiset sun muut huomioimatta, koska se ei ole alkuperäsidonnaista.

eri

Suurin osa noista miehistä todennäköisesti huijaa. Haluavat maahan ja ovat mielin kielin, sopeutuvat länsimaiseen ajatusmalliin. Kunnes tulee ero ja mies häipyy lasten kanssa tai nainen erehtyy muuttamaan miehen kotimaahan.

Vierailija
78/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus. Kyllähän se nyt itseäkin ärsyttäisi jos ei olisi rikasta miestä.

Sehän se tämänkin ketjun syvällisempi Sanoma on: ikiksen eli kakkosen kateus mulle miehille, jotka saavat nuoren naisen ja katkeruus naisille siitä ja koska ei voi kohdistaa katkeruuttaan nuoria naisia kohtaan, joita himoitsee niin on katkera vanhemmille naisille

Vierailija
79/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin sen ainutlaatuisen rakennustyömaalta kun kävelin ohi ilman rintaliivejä. Olen naamastani kuin Martina ja tulinen luonne. Saatan pistää turpaan jos siltä tuntuu. Lisäksi olen asiantuntija missikisojen järjestämisessä, stripparitanssijoiden myymisessä, pellehypyissä, triathlonissa (1/4 matka) ja vaatteiden suunnittelussa. Laskeuduin kontalleni työmaakopin vessassa ja otin ukon suuhuni. Siitä se lähti.

Älä viitsi kirjoittaa oikeasta ihmisestä näin rumasti. Sulla ei ole siihen oikeutta. Jos olet tuo mies51v niin taas uusi syy välttää kuin ruttoa.

Vierailija
80/101 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣😂😂😂

51-vuotias mies hengailee ja kommentoi päivästä toiseen AV-mammojen palstalla ja sanoo toisia kommentoijia yksinkertaisiksi:)

Tämä on Ikiksen yksi alter-egoista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi