Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl menestyi ruokakorivertailussa taas KETSUPIN takia

Vierailija
26.01.2023 |

Joo menkää te sinne ostamaan paskaa halvinta pastaa ja ketsuppia.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi taitaa lihatiskin Wäiskiä nyt kovasti harmittaa

Vierailija
2/26 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös peruna oli vähän halvempaa. Joudun Lidlin perunapussissa heittämään aina kolmanneksen pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja halvin kalkkunaleikkele. Joka on 🤮

Vierailija
4/26 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellekään yllätys että huonolaatuinen ruoka on halvempaa?

Vierailija
5/26 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Lidlin tuotemerkki Dulano on hinta/laatu -suhteeltaan ylivoimainen K:n ja S:n tuotteisiin nähden. Eli huonolaatuinen ei todellakaan ole halvempaa.

Vierailija
6/26 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koon ja Ässän vastaisku.

K ja S ovat hyväksikäyttäneet uutisia inflaatiosta ja roimasti nostaneet hintoja, ilman perusteita.

On se katkera paikka, kun Lidl jyrää.

Vierailija
7/26 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn Lidlissä, sun ei tarvitse. Ei se ole mikään pakko.

Vierailija
8/26 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Heinz pullo taitaa olla 2+ vuotta vanha. Ei ilmeisesti kulu paljoa ketsuppia, tomaattimurskaa menee paljon enemmän.

Vierailija
9/26 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Lidlin tuotemerkki Dulano on hinta/laatu -suhteeltaan ylivoimainen K:n ja S:n tuotteisiin nähden. Eli huonolaatuinen ei todellakaan ole halvempaa.

Luitko sä tuon kommentin ollenkaan, mihin vastasit?

Vierailija
10/26 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyvätuloinen (top5%) ja todellakin käyn usein Lidlissä. Siellä saa vaikka mitä ns. erikoiskastikkeita ja muuta erityisherkkua, ja ne eri maiden teemaruuat on ihan mahtavia. Jos noita samoja ostaisi K- tai S-ketjuilta, niin niistä saisi maksaa varmaan tuplahinnan. Lidlistä saa siis erikoisherkkuakin paljon edullisemmin. Varmaan noissa perusruoka-aineissa (jossain perunassa) ei niin hirveää hintaeroa saakaan aikaiseksi, kun on muuallakin edullista, mutta noissa herkuissa tulee aivan todella merkittävä hintaero.

Vierailija
11/26 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn Lidlissä, sun ei tarvitse. Ei se ole mikään pakko.

Aiemmin kävin kaupunkireissulla aina kissanruokaa Lidlistä ostamassa. Nyt en ole enää käynyt ollenkaan kun senkin hintaero tasottui. Jokainen valitkoon mieleisensä kaupan.

Vierailija
12/26 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hyvätuloinen (top5%) ja todellakin käyn usein Lidlissä. Siellä saa vaikka mitä ns. erikoiskastikkeita ja muuta erityisherkkua, ja ne eri maiden teemaruuat on ihan mahtavia. Jos noita samoja ostaisi K- tai S-ketjuilta, niin niistä saisi maksaa varmaan tuplahinnan. Lidlistä saa siis erikoisherkkuakin paljon edullisemmin. Varmaan noissa perusruoka-aineissa (jossain perunassa) ei niin hirveää hintaeroa saakaan aikaiseksi, kun on muuallakin edullista, mutta noissa herkuissa tulee aivan todella merkittävä hintaero.

Kesäisin myös grilliruokia siellä tosi hyvin ja edullisesti. Siellä ylipäätään osataan mennä sesongin ja teeman mukaan, eikä yritetä ympärivuotta tarjota kaikille kaikkea. Tällöin kauppojen kokokin pysyy maltillisena, eli ostokset saa tehtyä kohtuullisen nopeasti, vs. jotkut isot cittarit tai prismat, joissa kestää 15 kävellä kaupan läpi.

Miinusta Lidlille siitä, että erityisruokavaliot on huonosti huomioitu. Eli jos perheessä vaikka gluteeniton, niin vähän huonosti on valikoimaa. Ja tietysti esim. vauvaperheissä esim. korvikemaitojauheissa jne. ei hirveästi valikoimaa.

Vierailija
13/26 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miinusta Lidlille siitä, että erityisruokavaliot on huonosti huomioitu. Eli jos perheessä vaikka gluteeniton, niin vähän huonosti on valikoimaa. Ja tietysti esim. vauvaperheissä esim. korvikemaitojauheissa jne. ei hirveästi valikoimaa.

Suomen kaavoitus- ja kunnallispolitiikkaa on kiittäminen siitä, että Lidl joutuu tyytymään max 2000 neliön liiketiloihin kun Kesko ja S-ryhmä rakentaa jatkuvasti uusia hypermarketteja parhaille paikoille, joissa sitten valikoimatkin on laajat. Mutta hei, kuka oikeasti kaipaa 30:a erilaista ketsuppimerkkiä tai 40 erilaista teelaatua?

Vierailija
14/26 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vertailussa ollut jotain hyllyjä tyhjinä Prismassa?

Vierailija
15/26 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös ärsyttää, kun vertailuun otetaan tuotteita, jotka eivät ole maultaan hyviä. Käyn Lidlissä ja ostan esimerkiksi juustoja, mutta on tuotteita, joissa ehdottomasti haluan sen merkkituotteen, jota Lidlissä ei ole saatavilla. Esimerkiksi omat teet ovat täysin mauttomia ja muita huonosti saatavilla, joidenkin tuotteiden osalta tilanne tosin on jo parantunut.

Vierailija
16/26 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös peruna oli vähän halvempaa. Joudun Lidlin perunapussissa heittämään aina kolmanneksen pois.

Minusta taas Lidlin hevit ovat paljon parempia kuin S-Marketin. K taitaa olla paras, mutta lähelläni ei ole yhtään.

Vierailija
17/26 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni aikuinen ihminen edes syö ketsuppia. 

Vierailija
18/26 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoisherkkua, anna mun kaikki kestää. En kutsuisi mitään eineksiä herkuiksi, tosin esimerkiksi juustoja tulee ostettua teemapäiviltä. En kuitenkaan huutele kotona ovella, että nyt on pojat erityisherkkupäivä tiedossa.

Vierailija
19/26 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus testasin sen Lidlin halvimman ketsupin, joka oli niin hirveää, että ei tule uusiksi ostettua.

Vierailija
20/26 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan osan kuukauden ruuasta aina Lidlistä ja loput muualta. Ruokalasku pysyy edullisena, mutta laadusta ei tarvitse tinkiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi