Haluaisin perinteisen miehen, onko heitä enää?
Mahdollisimman vanhanaikainen ja ehkä yläluokkainenkin. Herrasmies toisin sanoen.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vanhanaikainen herrasmies kunnioittaa naista.
Niin kauan kun nainen on mieliksi ja pysyy ruodussa. Haluatte vanhanaikaisen herrasmiehen. Ilmeisesti erotuksena vanhanaikaisesta maajussista haluatte hienotunteisempaa alistamista kuin kansanomainen vaimonpieksentä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on perinteinen mies teidän mielestä?
Mies joka haluaa mennä naimisiin, hoitaa talouspuolen ja työasiat, avaa naiselle ovet, kantaa kassit jne.
Miksi ottaa suomalainen nainen kun voi ottaa venäläisen naisen? Tuota samaa se on paremmassa paketissa.
Venäläisen ylläpito maksaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka haluaa mennä naimisiin, hoitaa talouspuolen ja työasiat, avaa naiselle ovet, kantaa kassit jne.
Miksi ottaa suomalainen nainen kun voi ottaa venäläisen naisen? Tuota samaa se on paremmassa paketissa.
Eipä kukaan oo käskeny ottamaan suomalaista?
Ei sellaisia ole enää. Perinteinen herrasmies omaa käytöstavat. Hänellä on ihanteita. On ihmisiä ja asioita joita hän kunnioittaa. Hän tietää mitä tarkoittaa moraali. Hän on vilpitön ja luotettava mutta ei anna kenenkään kohdella itseään huonosti.
Perinteiset herrasmiehet ja myös naispuoliset vastineet eli hienot naiset ovat kuolleet sukupuuttoon aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuossa mielessä perinteinen herrasmies. Nämä kuuluvat mielestäni käytöstapoihin. Olen toisaalta myynyt perintömaitani ja sijoittanut niitä rahoja uuteen teknologiaan, jonka parissa teen johtajana päivätyöni. Vain tasokas nainen puuttuu rinnaltani. Edustustilaisuuksissa on ikävää olla ilman avecia, varsinkin kun muilla on näyttävä nainen mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia ole enää. Perinteinen herrasmies omaa käytöstavat. Hänellä on ihanteita. On ihmisiä ja asioita joita hän kunnioittaa. Hän tietää mitä tarkoittaa moraali. Hän on vilpitön ja luotettava mutta ei anna kenenkään kohdella itseään huonosti.
Perinteiset herrasmiehet ja myös naispuoliset vastineet eli hienot naiset ovat kuolleet sukupuuttoon aikoja sitten.
Höpöhöpö. Sinä et todellakaan ole tavannut kaikkia maailman ihmisiä sanoaksesi tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuossa mielessä perinteinen herrasmies. Nämä kuuluvat mielestäni käytöstapoihin. Olen toisaalta myynyt perintömaitani ja sijoittanut niitä rahoja uuteen teknologiaan, jonka parissa teen johtajana päivätyöni. Vain tasokas nainen puuttuu rinnaltani. Edustustilaisuuksissa on ikävää olla ilman avecia, varsinkin kun muilla on näyttävä nainen mukanaan.
Anna minun arvata, katsot ansainneesi rahalla itsellesi näyttävän naisen, vaikka itse et ole mikään komistus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät halua naimisiin, koska avioliitosta on nykypäivän menestyvälle miehelle pääasiassa vain haittaa. Miehet ovat ymmärtäneet, että heille on avioliitossa tarjolla vain häviäjän osa, eivätkä siksi halua naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, kiitos feministien. Heidän vuokseen perinteiset miehet ovat kadonneet, kun jo ihan lapsuudesta asti poikien ei enää annettu olla poikia ja myöhemmin aikuisuudessa miesten ei anneta olla miehiä.
Höpö höpö. Feminismi ei ole vienyt pojilta oikeutta olla poikia tai miehiltä oikeutta olla miehiä. feminismi on antanut pojillekin oikeuden pitää pitkää tukkaa, jos ovat halunneet ja laittaa sen vaikka ponihännälle, ilman, että pojista on tehty homoja. poika voi olla poika ja mies mies, vaikka kannattaisi pehmeitä arvoja. Tyttö taas on saanut leikkiä autolla ja laittaa pitkäthousut jalkaan jos on halunnut, ilman, että on poltettu roviolla noitana ja huonona naisena.
Vanhanaikainen mies voi tarkoittaa miestä, joka alistaa naisen kotiin hellan ja nyrkin väliin, joten itse en sellaista muinaismuistoa haluaisi. Mutta kai sellainenkin jollekin kelpaa?
Haluat miehen maksamaan kaiken ja avaamaan ovia? Mitä tuot itse pöytään? Osaatko kokata, siivota, näytätkö edustavalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät halua naimisiin, koska avioliitosta on nykypäivän menestyvälle miehelle pääasiassa vain haittaa. Miehet ovat ymmärtäneet, että heille on avioliitossa tarjolla vain häviäjän osa, eivätkä siksi halua naimisiin.
Jaa, minun kokemuksen mukaan haluavat. Joten ei ole ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ja miksi kukaan mies alkaisi elättämään naista kun tulee halvemmaksi prostituutti? Itsestään huolta pitävä mies pyöräyttää terveellisen ruuan 30min. Pesukoneen lastaus ja tyhjennys on 5min homma. Siivous silloin tällöin 1h. Mihin muuhun naista tarvitsee kuin seksiin? Rakkautta ei ole olemassa. Sitähän tässä ollaan nytkin tekemässä tässä jutussa eli ostamassa rakkautta mitä ei ole olemassa. Ei naista tarvitse itsenäinen mies mihinkään. Ei se mun paskakalsarieni peseminen ja pihvin paistaminen ole yhden ihmisen elätyksen ja minä ''rakastan'' sinua lauseiden arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Haluat miehen maksamaan kaiken ja avaamaan ovia? Mitä tuot itse pöytään? Osaatko kokata, siivota, näytätkö edustavalta?
Minä oon se pöytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään nimen omaan korkeasti koulutetut miehet ovat naimisissa ja heillä on eniten lapsiakin.
Työttömät, huomosti koulutetut ja syrjäytyneet miehet sensiaan jäävät vaille puolisoa ja perhettä. Näin se nykyään menee.
Ps mies voittaa avioliitossa/parisuhteessa aina. Miehet jotka ovat parisuhteessa elävät pitempään ja terveempinä ja ovat onnellisempia, kun yksin elävät miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, kiitos feministien. Heidän vuokseen perinteiset miehet ovat kadonneet, kun jo ihan lapsuudesta asti poikien ei enää annettu olla poikia ja myöhemmin aikuisuudessa miesten ei anneta olla miehiä.
Höpö höpö. Feminismi ei ole vienyt pojilta oikeutta olla poikia tai miehiltä oikeutta olla miehiä. feminismi on antanut pojillekin oikeuden pitää pitkää tukkaa, jos ovat halunneet ja laittaa sen vaikka ponihännälle, ilman, että pojista on tehty homoja. poika voi olla poika ja mies mies, vaikka kannattaisi pehmeitä arvoja. Tyttö taas on saanut leikkiä autolla ja laittaa pitkäthousut jalkaan jos on halunnut, ilman, että on poltettu roviolla noitana ja huonona naisena.
Vanhanaikainen mies voi tarkoittaa miestä, joka alistaa naisen kotiin hellan ja nyrkin väliin, joten itse en sellaista muinaismuistoa haluaisi. Mutta kai sellainenkin jollekin kelpaa?
Miehet piti pitkiä hiuksia tuhansia vuosia ennen feminismiä. Viimeiset tuhat vuotta oli muotia pitkät hiukset miehillä. Tämä on juuri se syy miksi en pidä feminismistä. Härskit valheet.
Tietenkin löytyy.
Se millaisista 'piireistä' miestä etsii, vaikuttaa aika paljon siihen millaisen löytää.
Konservatiivista miestä ei ehkä todennäköisimmin löydä jostain homobaarista tmv. Vähän huono esimerkki, mutta siis tarkoitan esim. työpaikkoja... toiveitasi vastaava mies saattaisi työskennellä esim. finanssialalla tai teollisuudessa ennemmin kuin kulttuurialalla.
Paikalla! Lompakkoloista en tosin ole etsimässä.
Sosialistisissa yhteiskunnissa kuten Suomessa ei suvaita herrasmiesten herraskaisia eleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ja miksi kukaan mies alkaisi elättämään naista kun tulee halvemmaksi prostituutti? Itsestään huolta pitävä mies pyöräyttää terveellisen ruuan 30min. Pesukoneen lastaus ja tyhjennys on 5min homma. Siivous silloin tällöin 1h. Mihin muuhun naista tarvitsee kuin seksiin? Rakkautta ei ole olemassa. Sitähän tässä ollaan nytkin tekemässä tässä jutussa eli ostamassa rakkautta mitä ei ole olemassa. Ei naista tarvitse itsenäinen mies mihinkään. Ei se mun paskakalsarieni peseminen ja pihvin paistaminen ole yhden ihmisen elätyksen ja minä ''rakastan'' sinua lauseiden arvoista.
Lopettakaa jo tuo naurettava jankutus siitä, että hu-o-ra tulee halvemmaksi, kun elämänkumppani tai lastenne äiti. Tietenkin jos ainoa asia johon elämänkumppania tarvitsee on vain seksi, niin silloin on parempi, että maksaa seksistä ja on muuten yksin. Eli suhteessa ei todellakaan kannata olla pelkän seksin takia, koska yleensä ihmiset hakee ihmissuhteestaan niin paljon muutakin. Kuten kumppanuutta, läheisyyttä, toista ihmista jakamaan arkea ja kenties jakamaan vanhemmuus.
No, kun pelkällä seksillä tästä elämästä selviät niin mikäpä siinä. Tuskin kenellekään naiselle siinä vahinkoa tulee vaikka käytätkin pelkkiä maksullisia ja jätän normaalit naiset rauhaan.
Parhaat miehet löytyy Suomesta!