Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ja miten paljon herkkuja syötte keskimäärin viikossa?

Vierailija
06.07.2019 |

Ja paljon painatte? Olette pitkiä? Saa luetella vaikka herkut mitä olette tällä viikolla syöneet.

Mun herkut tällä viikolla:

Pala kakkua lounaalla
1 pieni suklaabrownie
Geisha levy
Linssisipsipussi
Karkkipussi

Aika paljon menny tällä viikolla... Mittani 63kg/160cm

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, mikä lasketaan herkuksi? Syön aika vähän herkkuja mielestäni. Tällä viikolla 1 ahaa-patukka ja sokeriton tupla proteiinivanukas 164/51

No pitsat, karkit, suklaat, roskaruuat, karkit, limut, munkit, pullat, leivokset, virvokkeet. Jne. Ap

Ei pitsa kuulu mihinkään herkkuihin.

Ei myöskään "roskaruuat". Nehän on tavallista ruokaa.

Eivät ne ole mitään jokapäiväiseksi tarkoitettua, terveelliseen ruokavalioon kuuluvaa ravintoakaan. Herkuksi voi minusta hyvin laskea kaiken runsasenergisen, erityisen suola-, sokeri- ja rasvapitoisen suuhunpantavan.

Pitsaa ja muuta, esim. hampurilasia, ranskalaisia, ei voi laskea mihinkään herkkuihin, vaan ovat normaalia ruokaa.

Se että sinä kulutat energiaa vähän päivässä, ei voi toimia minään yleisenä standardina herkkuruuista.

En liikkuvana ihmisenä kuluta mitenkään erityisen vähän ;) Aika harva toisaalta kuluttaa niin paljon, että voisi joka päivä vetää pizzaa tai hampparia mielin määrin. Ainakin loppupäivän ruokavalio saa olla melko kevyt, jos haluaa pysyä normaalipainossa. Ja jos tosiaan terveydestään välittää, niin ei ahda suolaa ja kovaa rasvaa kitaansa koko ajan. Mutta tee toki, niinkuin haluat. Kun kerran kulutus on niin suurta ;)

En käy koskaan syömässä pikaruokaa. Hampurilaisia ja pizzaa syön, jos itse valmistan. Samoin ranskalaisia perunoita syön jos itse valmistan.

En koskaan osta herkkuja, perunalastuja, pullaa, karkkeja, limsaa, sokeroitua mehua jne. Jäätelöä kerran vuodessa litran paketti pakastimeen korkeintaan. 

Kyse oli ainoastaan "herkkuruuan" määritelmästä omalta osaltani.

Vierailija
82/114 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikon herkuttelut:

Pitsaa, pullia 2, 2 namupussia, sipsejä, täytekakkua, suklaata.

Ei ihme että vaaka näyttää 80 kiloo/168 pitkä.

Hmmm, pitsa ei kuulu herkkuruokiin. On ihan normaalia ruokaa.Lätty jonka päälle laitetaan mitä kaapista löytyy, on historia, jos taaksepäin tarkastellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, mikä lasketaan herkuksi? Syön aika vähän herkkuja mielestäni. Tällä viikolla 1 ahaa-patukka ja sokeriton tupla proteiinivanukas 164/51

No pitsat, karkit, suklaat, roskaruuat, karkit, limut, munkit, pullat, leivokset, virvokkeet. Jne. Ap

Ja tätä roskaa joku kutsuu "herkuksi".

Vierailija
84/114 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla:

Suklaalevystä ehkä 3 riviä

Kinder bueno

Jäätelöä 3 annosta

Popcorneja muutama kourallinen

Puoli pussia sipsiä

Hesburgerin kerrostaeria

Normaaleilla viikoilla herkuttelua vähemmän, nyt olin reissussa ja tapasin ystäviä herkuttelun merkeissä. 167/56

Vierailija
85/114 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasillista punaviiniä.

Yksi pieni pulla, itseleivottu.

Yksi laskiaispulla kahvilassa 8 km lenkin jälkeen.

Tällä viikolla paljon herkkuja, normisti en syö pullaa ja roskaruokaa en syö ikinä.

Painoindeksi 33.

Tasan ei käy onnen lahjat.

Vierailija
86/114 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla söin ison purkin Marks & Spencerin maustettua skyr-jogurttia, siinä on sokeria mutta se on niin hyvää... Sitten meni pullo punaviiniä iltojen mittaan, lauantaina kaksi cocktailia sekä pieni annos nachoja napostellessa. Muuten olin tosi tyytyväinen, söin salaatteja, kanaa, kananmunia jne...

No niin tänään sitten flunssaa pukkaa ja söin bagelin tuorejuustolla, palan porkkanakakkua ja minisipsipussin. Mutta en suostu potemaan huonoa omaatuntoa vaan nautin tästä! Huomenna sitten taas ruotuun. N37, 162cm, 65kg. Pudottanut 72 kilosta tähän vuodessa.

Vierailija
87/114 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikon olen syönyt roskaruokaa. Spakettia, riisiä ja valkoista leipää,:(

myös sianlihaa, makkaraa yäk yäk yäk.

Tunnen itseni niin paskaksi:(

Vierailija
88/114 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko viikon olen syönyt roskaruokaa. Spakettia, riisiä ja valkoista leipää,:(

myös sianlihaa, makkaraa yäk yäk yäk.

Tunnen itseni niin paskaksi:(

Jos syö, niin pitää nauttia. Turhintahan olla syödä nauttimatta - saat kaloreita ja pahan mielen. Parempi että on edes hyvä mieli! Tai sitten on syömättä niitä.

Vierailija
89/114 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 160 ja paino 95. Viikossa menee esim. suklaalevy tai karkkipussi illassa, lisäksi pullaa tai kakkua yhdestä palasta aina 600 grammaan asti päivässä. Ei chipsejä.

Vierailija
90/114 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö muuta kuin herkkuja: lihaa, juustoa, juustofondueta, valkosipulikastikkeita, hunajateetä, fondanttiperunoita jne

Viimeiset karkit söin joskus 5v sitten. Ei ne oikeasti ole hyviä.

Vierailija
91/114 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, etten voi verrata syömisiäni mitenkään koskaan ikinä toisiin. Tulee vain paha mieli kun vieruskaveri mättää pikaruokaa ja donitseja mutta bmi on 19... Ja itse puputan salaattia eikä paino hievahda grammaakaan alaspäin.

Vierailija
92/114 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele herkut? Onko sushit herkkua? Entä nachot pellillä? Jos kyse sokerista, niin 1 lasi smurffilimua viikko sitten. Ei nappaa karkit. Joulusuklaatkin syömättä.

Vierailija
93/114 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekseja, puolikas pulla, karkkia tänään ja sipseja.

Vierailija
94/114 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen palan täytekakkua ja puolikas proteiinipatukka.. Mitat 162 cm/66kg

Yritän laihtua muutaman kilon.

Vierailija
95/114 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipseja, suklaata, karkkia, kekseja, viiniä...

Vierailija
96/114 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tekemiä mokkapaloja ja pari lettua... En vissiin muuta.

Vierailija
97/114 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä herkkuja eli jäätelöä on mennyt 3 Aino-pakettia viikossa, lakritsaa helkkaristi, 30 mini suklaahippukeksiä, etikkasipsipussi. Myös viiniä, olutta sekä pastaruokia. Nämä kahdestaan miehen kanssa.

Vierailija
98/114 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön melkein joka ilta jotain. Sipsiä, suklaata, jäätelöä tai karkkia. Tiedän ettei ole terveellistä ja olen ajatellut vähentää.

164cn/50kg

Vierailija
99/114 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi maxia

Oma tekemää pitsaa

Sushia

Muutaman karkin ja muutaman palan suklaata

Juustokakkua 2 palaa

Vierailija
100/114 |