Mitä ja miten paljon herkkuja syötte keskimäärin viikossa?
Ja paljon painatte? Olette pitkiä? Saa luetella vaikka herkut mitä olette tällä viikolla syöneet.
Mun herkut tällä viikolla:
Pala kakkua lounaalla
1 pieni suklaabrownie
Geisha levy
Linssisipsipussi
Karkkipussi
Aika paljon menny tällä viikolla... Mittani 63kg/160cm
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Viime viikon herkuttelut:
Pitsaa, pullia 2, 2 namupussia, sipsejä, täytekakkua, suklaata.
Ei ihme että vaaka näyttää 80 kiloo/168 pitkä.
Hmmm, pitsa ei kuulu herkkuruokiin. On ihan normaalia ruokaa.Lätty jonka päälle laitetaan mitä kaapista löytyy, on historia, jos taaksepäin tarkastellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, mikä lasketaan herkuksi? Syön aika vähän herkkuja mielestäni. Tällä viikolla 1 ahaa-patukka ja sokeriton tupla proteiinivanukas 164/51
No pitsat, karkit, suklaat, roskaruuat, karkit, limut, munkit, pullat, leivokset, virvokkeet. Jne. Ap
Ja tätä roskaa joku kutsuu "herkuksi".
Viime viikolla:
Suklaalevystä ehkä 3 riviä
Kinder bueno
Jäätelöä 3 annosta
Popcorneja muutama kourallinen
Puoli pussia sipsiä
Hesburgerin kerrostaeria
Normaaleilla viikoilla herkuttelua vähemmän, nyt olin reissussa ja tapasin ystäviä herkuttelun merkeissä. 167/56
Kolme lasillista punaviiniä.
Yksi pieni pulla, itseleivottu.
Yksi laskiaispulla kahvilassa 8 km lenkin jälkeen.
Tällä viikolla paljon herkkuja, normisti en syö pullaa ja roskaruokaa en syö ikinä.
Painoindeksi 33.
Tasan ei käy onnen lahjat.
Viime viikolla söin ison purkin Marks & Spencerin maustettua skyr-jogurttia, siinä on sokeria mutta se on niin hyvää... Sitten meni pullo punaviiniä iltojen mittaan, lauantaina kaksi cocktailia sekä pieni annos nachoja napostellessa. Muuten olin tosi tyytyväinen, söin salaatteja, kanaa, kananmunia jne...
No niin tänään sitten flunssaa pukkaa ja söin bagelin tuorejuustolla, palan porkkanakakkua ja minisipsipussin. Mutta en suostu potemaan huonoa omaatuntoa vaan nautin tästä! Huomenna sitten taas ruotuun. N37, 162cm, 65kg. Pudottanut 72 kilosta tähän vuodessa.
Koko viikon olen syönyt roskaruokaa. Spakettia, riisiä ja valkoista leipää,:(
myös sianlihaa, makkaraa yäk yäk yäk.
Tunnen itseni niin paskaksi:(
Vierailija kirjoitti:
Koko viikon olen syönyt roskaruokaa. Spakettia, riisiä ja valkoista leipää,:(
myös sianlihaa, makkaraa yäk yäk yäk.
Tunnen itseni niin paskaksi:(
Jos syö, niin pitää nauttia. Turhintahan olla syödä nauttimatta - saat kaloreita ja pahan mielen. Parempi että on edes hyvä mieli! Tai sitten on syömättä niitä.
Pituus 160 ja paino 95. Viikossa menee esim. suklaalevy tai karkkipussi illassa, lisäksi pullaa tai kakkua yhdestä palasta aina 600 grammaan asti päivässä. Ei chipsejä.
En syö muuta kuin herkkuja: lihaa, juustoa, juustofondueta, valkosipulikastikkeita, hunajateetä, fondanttiperunoita jne
Viimeiset karkit söin joskus 5v sitten. Ei ne oikeasti ole hyviä.
Olen tullut siihen tulokseen, etten voi verrata syömisiäni mitenkään koskaan ikinä toisiin. Tulee vain paha mieli kun vieruskaveri mättää pikaruokaa ja donitseja mutta bmi on 19... Ja itse puputan salaattia eikä paino hievahda grammaakaan alaspäin.
Määrittele herkut? Onko sushit herkkua? Entä nachot pellillä? Jos kyse sokerista, niin 1 lasi smurffilimua viikko sitten. Ei nappaa karkit. Joulusuklaatkin syömättä.
Pienen palan täytekakkua ja puolikas proteiinipatukka.. Mitat 162 cm/66kg
Yritän laihtua muutaman kilon.
Joka päivä herkkuja eli jäätelöä on mennyt 3 Aino-pakettia viikossa, lakritsaa helkkaristi, 30 mini suklaahippukeksiä, etikkasipsipussi. Myös viiniä, olutta sekä pastaruokia. Nämä kahdestaan miehen kanssa.
Syön melkein joka ilta jotain. Sipsiä, suklaata, jäätelöä tai karkkia. Tiedän ettei ole terveellistä ja olen ajatellut vähentää.
164cn/50kg
Pepsi maxia
Oma tekemää pitsaa
Sushia
Muutaman karkin ja muutaman palan suklaata
Juustokakkua 2 palaa
En käy koskaan syömässä pikaruokaa. Hampurilaisia ja pizzaa syön, jos itse valmistan. Samoin ranskalaisia perunoita syön jos itse valmistan.
En koskaan osta herkkuja, perunalastuja, pullaa, karkkeja, limsaa, sokeroitua mehua jne. Jäätelöä kerran vuodessa litran paketti pakastimeen korkeintaan.
Kyse oli ainoastaan "herkkuruuan" määritelmästä omalta osaltani.