Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ja miten paljon herkkuja syötte keskimäärin viikossa?

Vierailija
06.07.2019 |

Ja paljon painatte? Olette pitkiä? Saa luetella vaikka herkut mitä olette tällä viikolla syöneet.

Mun herkut tällä viikolla:

Pala kakkua lounaalla
1 pieni suklaabrownie
Geisha levy
Linssisipsipussi
Karkkipussi

Aika paljon menny tällä viikolla... Mittani 63kg/160cm

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin juuri kebabin ja päälle laskiaispulla. Viimeksi herkuttelin kebabilla viikko sitten. Siinä välissä ihan perus kotiruokaa.

M

Vierailija
42/114 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön joka päivä suklaata 100-200g ja juon cokista ehkä 3-4dl.

Olen ollut n.130kg jo liki 20 vuotta, ja olen 172cm pitkä. Nyt olen jopa muutaman kilon laihtunut koska kulutan enemmän. En ole koskaan pystynyt laihduttamaan, syön aina mitä huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön herkkuja vain viikonloppuisin, tyypillisesti jäätelöä puolisen litraa. Karkkia tai suklaata en syö. Keksit ovat heikkouteni, niitä menisi vaikka kuinka, joten pysyn niistä kaukana.

165/57

Vierailija
44/114 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää "herkut" on minustakin hankala tietää ja erotella muista. Eli pizza(itsetehtykin?) on herkku? Ja hamppari? Sitten varmaan tacot ja quesadillatkin on? Ja leipä ei ole? Vaikka täytteinä olisi mitä.

Viikon sisään olen syönyt paljon herkullista ruokaa, ap:n tarkoittamia ehkä nämä:

Itsetehty kasvispizza (ohrajauho, ei juustoa). Normaalin lautasen kokoinen.

2 quesadillapalaa

Ystävänpäiväsuklaakonvehteja 8 kpl

Popcorneja runsaasti (vähäsuolaisia ja vain vähän öljyä)

Pieni lasillinen zerocolaa

2 lakukarkkia

167 cm, 62 kg

Vierailija
45/114 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikko: 1 pala juustokakkua, 1 pala täytekakkua, 60 g Fazerin sinistä suklaata, kaksi pätkistä, 1 pallo suklaajätskiä, 50 g nachoja, 4 vanhaa autoa, 20 g supersalmiakkia, 50 g irtokarkkia, 3 mozartinkuulaa, 2 viipaletta täytepullaa, 2 keksiä, yksi annos suklaavaahtoa, 8 suklaakäärekarkkia, yksi kasvishampurilainen, yksi annos ranskanperunoita. Meni tavallista enemmän herkkuja, osin ystävänpäiväkahvitusten seurauksena, joita oli sekä töissä että kavereiden kanssa. Olen kyllä myös ylipainoinen.

Vierailija
46/114 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pakastepizzaa

jäätelötuutti

pieni pussi salmiakkia

pieniä korvapuusteja pussi

suklaapatukka

lakrisal-pötkö

Aika paljon siis herkkuja, kaikki makeat samana päivänä. Nuo pizzat nyt oli normaalista poikkeavaa, yleensä 2 pizzaa kuukaudessa maksimissaan. Karkkipäivä eli herkkupäivä kerran viikossa. 

Vierailija
47/114 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivässä joku 100-300g suklaata.

Nyt tosin noussut tässä kuussa paino 2kg tuon takia eli pakko pitää nyt muutama välipäivä koska en halua muuttua mätisäkiksi. Sitten kun vaaka menee taaksepäin jokusen kilon niin aloitan taas suklaansyönnin.

Vierailija
48/114 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön paljon herkkuja silloin kun menkat alkamassa ja päällä. Viime viikolla pussi sipsejä, kolmena päivänä keksejä, suukkoja, suklaapatukoita, neljä arnoldsin donitsia, pari muffinssia, lihapiirakoita, viineri, suklaakakkua. Nämä alle viikossa. Varmaan muutakin. Nyt syön myös kakkua.

170cm/82kg, M-L koon vaatteet. En ole edes mitenkään erityisen iso, ihan perus. Tämä ehkä siksi että ängen herkkuja vain viikon kuussa ja muuten liikun jonkun verran ja syön taas aika maltillisesti.

Vierailija
49/114 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon herkut esim:

Kokonainen suklaalevy, 1-9 korvapuustia, suklaapatukka, keksipaketti, lisäksi saatan leipoa jotain. Lähes joka viikko sama setti. Syön lämpimän annoksen joka päivä 1-2 kertaa.

170cm ja 58kg

Vierailija
50/114 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen päivä kaksi herkkua: pieni suklaapatukka ja lakritsi. Ehkä kerran kuussa vähän enempi. Pituus 175, paino 64, ikä 55. Ikä ei siis lihota.

Vierailija
51/114 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kilot pysyy noin pieninä vaikka säännöllisesti herkkuja? Syötte muuten vähän?

Vierailija
52/114 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on herkku? Sokeria syön muutaman irtokarkin verran. Sen lisäksi käyn ehkä joka toinen viikko ystävän kanssa kahvilassa ja otan silloin leivoksen.

Vierailija
53/114 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti syön ehkä kerran viikossa jonkun suklaapatukan, sipsiä, poppareita tms. Välillä en syö moneen viikkoon mitään epäterveellistä. Eilen krapulassa tuli syötyä mäkkärin hamppariateria, 9 nugettia majoineen, pehmis, 2 Snickers-patukkaa ja puolikkaan pussin Kartanon perunalastuja. 165/57

Vierailija
54/114 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 snickersiä, 6 laskiaispullaa, 1 pkt maraboun homemade-suklaakeksejä, lihapiirakka, 10 proteiinipatukkaa, sipsejä, leipää voilla ja juustolla, perunamuusia, 500 g irtokarkkeja ja varmaan vielä jotain, mitä en muista. Bulimia. En saa tarvitsemaani hoitoa riittävästi lukuisista yrityksistä huolimatta. 😢

Vierailija
55/114 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 snickersiä, 6 laskiaispullaa, 1 pkt maraboun homemade-suklaakeksejä, lihapiirakka, 10 proteiinipatukkaa, sipsejä, leipää voilla ja juustolla, perunamuusia, 500 g irtokarkkeja ja varmaan vielä jotain, mitä en muista. Bulimia. En saa tarvitsemaani hoitoa riittävästi lukuisista yrityksistä huolimatta. 😢

Niin ja ne mitat 158/40 (paitsi ahmimisen jälkeisinä päivinä paino jopa 46)

Vierailija
56/114 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa vähän aiheen ohi mutta kuitenkin liittyen. Mä en pysty elämään terveellisellä ruualla. Olen lukuisat kerrat elämässä kokeillut, ja jaksan muutaman viikon. Ei onnistu, eikä maistu totuttelemallakaan. Tänään olen syönyt lihapiirakan ja puolikkaan porkkanakakun. Kahvia varmaan 7 kuppia. Peruspäivä. Ikää 37.

Vierailija
57/114 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahtena iltana olen laittanut hunajaa lusikallisen teehen. 

70% suklaan levystä (95gr) olen tainnyt nikertää yhden neljäsosan.

162/50

Vierailija
58/114 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön makeaa joka päivä. Karkkia tai suklaata, pullaa, kakkua...

Vierailija
59/114 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette ole tosissanne :( luen täällä hoikkien ihmisten vastauksia ja olen ymmälläni. Itse herkuttelen max kerran viikossa esim puoli levyä suklaata tai 100 g sipsejä. Lisäksi harvakseltaan kahvin kanssa yksi leivos/pulla. 1-2 kertaa kuussa käydään ulkona syömässä pizzaa, hampurilaista tai muuta missä ei rasvaa ole säästelty. Liikun lähes joka päivä. Ja olen 10 kg ylipainoinen ja yritän epätoivoisesti pudottaa painoa. Kai te hoikat syötte sitten vaan muuta ruokaa niin vähän? :D

Minä ainakin syön paljon ruokaa ja niissä on kermaa ja juustoa.

Vierailija
60/114 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto. Tätä ketjua kun lukee niin ehkä pakko käydä kaupassa samalla kun vien koiran ulos. Sade on jo vähän rauhoittunut, tuulta päin vaan, mä haluan sipsejä! Ja karkkia. Ja suklaata. Ja jätskiä... :D

Viimeisen viikon sisään olen syönyt herkkuja yhden Fazerin suklaapatukan ja kolme vihreää kuulaa, joten olen ansainnut tämän eikö niin?

Mitat 166/60