Mikä on teoksyysi mikset käytä pyöräilykypärää?
Se on tiettävästi pakollinen ja voi pelastaa henkesi.
Kommentit (79)
Autoilijat ajelevat pyöräilykypärän ohi 1cm päästä, mutta vaaleat kutrit hulmutessa ohitetaan hitaasti ja annetaan tilaa.
Syy on se, että en enää aja pyörällä, eikä kypärän käyttö pyöräillessä ole pakollista
Jos käyttäisin, se vois pidemmän päälle näyttää hassulta (en nimittäin koskaan pyöräile).
Ei mun tarvitse keksiä tekosyitä, vaan myönnän suoraan että syy on turhamaisuus ja mukavuudenhalu.
Koska ne ovat naurettavasti muotoiltuja, eivätkä suojaa päätä kaatuessa. Tämä on monen aivokirurginkin mielipide. Luovat vain katteetonta turvallisuudentunnetta.
Se aiheuttaa päänsärkyä (samoin kuin silmä- ja aurinkolasit)
Mies joka käyttää pyöräilykypärää ei saa naista! Vai onko muka kypäräpää kuumaa kamaa naisten silmissä?
M32
Vierailija kirjoitti:
Mies joka käyttää pyöräilykypärää ei saa naista! Vai onko muka kypäräpää kuumaa kamaa naisten silmissä?
M32
No eihän se kyllä ole mutta ei ole tiukat pyöräilyshortsitkaan... mies ajaa moottoripyörällä, poikanen tsygällä.
Mikä on teoksyy ?
Hihi ;)
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Autoilijat ajelevat pyöräilykypärän ohi 1cm päästä, mutta vaaleat kutrit hulmutessa ohitetaan hitaasti ja annetaan tilaa.
Verratavissa tilanteeseen kuinka paljastaviin vaatteisiin pukeutuva nainen saa aina suojatiellä autot pysähtymään. Tämä on ihan tieteellisesti testattu 👍
Mulla o sen verran viisas pää,että käytän kypärää :D
Olen kuvitellut, että näyttäisin varmaan hassulta kun eihän niitä paljon kukaan käytä, mutta havahduin eräs päivä kylällä että kaikilla muilla pyöräilijöillä oli kypärä paitsi mulla.
Pyöräilykypärät ovat ihan älyttömän noloja ja rumia. Sopivat ainoastaan kilparadoille ja Giro d'Italia -tyyppisiin ajoihin. Lapsilla ok, mutta aikuiset näyttävät idiooteilta pyöräilykypärä päässä. Sori.
Koska olen vieläkin katkera siitä, kun sain n. 12-vuotiaana remmiä, kun olin jäänyt kiinni kypärättä ajamisesta.
mikä on motiivisi häiriköidä jatkuvasti jotain mieskohdetta?
kaunainen, kostonhimo kun ärsyttää, ei ole selitys