Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästin aamulla vaimon kauppaan

Vierailija
01.11.2025 |

Päästin aamulla ennen kymppiä vaimon kauppaan. Ei ole tullut vieläkään takaisin. Onkohan sille käynyt pahasti?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele hänet takaisin kotiin. Käy välillä syömässä äitisi tekemät voikkuleivät.

Vierailija
2/36 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele hänet takaisin kotiin. Käy välillä syömässä äitisi tekemät voikkuleivät.

Ei mulla ole enää äitiä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eläkeläispariskunnalla tapa yhdessä käydä kerran viikossa Vantaan Jumbossa lauantaisin aamusta (tällä viikolla perjantaina) ja silloin piiitkä hankintalista.  Autolla mennen tullen koska ostoskasseja useita. Paluumatkalla sitten tarvittaessa muissa paikoissa kuten Lidl, Rusta, Tokmanni joissa sitten rouva käy ja minä odotan autossa ja räplään puhelimesta uutisia jos ei minulla mitään ostettavaa.

Tuskin kaupoissa käy itselle pahasti mutta kukkaro todennäköisesti tyhjenee erityisesti kun joulunaika lähestyy.

Viikolla sitten kadun toiselta puolen lähikaupasta haetaan jos jokin loppuu kesken.

Meillä rouva ei ole nyrkin ja hellan välissä vaan väijyy sohvan ja telkkarin välissä joten haluaa mielellään tehdä tuon viikottaisen kauppakierroksen, joskus juomme Jumbossa aamupäiväkaffet leivonnaisen kera kun odotamme pikkukauppojen avautuvan kello 10.

Vierailija
4/36 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta alle neljä tuntia kaupungilla? Naiselle ihan normaalia, ei vielä mitään syytä huolestua. Nauti omasta ajastasi.

Vierailija
5/36 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitten voit itse opetella tekemään voileivän. Ei se ole niin vaikeaa.

Leipä löytyy leipälaatikosta keittiön pöydältä, veitsi veitsitelineestä ja muut tarvikkeet jääkaapista, sieltä samasta missä sinun oluitasikin pidetään. Älä leikkaa veitsellä sormiasi, ja laita jääkaapin ovi takaisin kiinni.

Vierailija
6/36 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästit? En mä tarvitse lupaa kaupassa käyntiin.

Vierailija
7/36 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä joskus minkä näköisellä miehellä on mielikuvitusvaimo? 

Vierailija
8/36 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä joskus minkä näköisellä miehellä on mielikuvitusvaimo? 

Laittaisi vaikka joskus kuvan omasta peniksestä palstalleen. 

Jos sieltä löytyisi syy tuohon mielikuvitusvaimoon. 

Vierailija
9/36 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leipä löytyy leipälaatikosta keittiön pöydältä, veitsi veitsitelineestä ja muut tarvikkeet jääkaapista, sieltä samasta missä sinun oluitasikin pidetään. Älä leikkaa veitsellä sormiasi, ja laita jääkaapin ovi takaisin kiinni.

Ei mulla ole veitsitelinettä, ei leipälaatikkoa, eikä olutta edes jääkaapissa.

Vierailija
10/36 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Noilla spekseillä sinulla ei varmasti ole vaimoakaan, ja jos olisikin, ei sinulla olisi kykyä rajoittaa hänen liikkumistaan.

Vierailija
11/36 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sentään rahaa antanu mukaan. Jos annoit niin VIRHE

Vierailija
12/36 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on nyt karannut metsään.

Mutta ehkä se tulee takaisin noin 9 kk kuluttua, kun on poikinut?

Vähän niinkuin Vilukas?

Vierailija
13/36 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Noilla spekseillä sinulla ei varmasti ole vaimoakaan, ja jos olisikin, ei sinulla olisi kykyä rajoittaa hänen liikkumistaan.

No mulla ei saa olla teräviä veitsiä, koska menee näpit haavoille. 

Vierailija
14/36 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä eläkeläispariskunnalla tapa yhdessä käydä kerran viikossa Vantaan Jumbossa lauantaisin aamusta (tällä viikolla perjantaina) ja silloin piiitkä hankintalista.  Autolla mennen tullen koska ostoskasseja useita. Paluumatkalla sitten tarvittaessa muissa paikoissa kuten Lidl, Rusta, Tokmanni joissa sitten rouva käy ja minä odotan autossa ja räplään puhelimesta uutisia jos ei minulla mitään ostettavaa.

Tuskin kaupoissa käy itselle pahasti mutta kukkaro todennäköisesti tyhjenee erityisesti kun joulunaika lähestyy.

Viikolla sitten kadun toiselta puolen lähikaupasta haetaan jos jokin loppuu kesken.

Meillä rouva ei ole nyrkin ja hellan välissä vaan väijyy sohvan ja telkkarin välissä joten haluaa mielellään tehdä tuon viikottaisen kauppakierroksen, joskus juomme Jumbossa aamupäiväkaffet leivonnaisen kera kun odotamme pikkukauppojen avautuvan kello 10.

Vai että vaimo väijyy, että pääsisi sinun kanssa Jumoon kaffeelle. Ja ihan leivoskaffeet?

Kuulostaa kivalta, jos vaimosi on koira. Vuh vuh! Häntä heiluu!!!

Vierailija
15/36 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Itsehän olen tyyppi, joka lähtee aamulla kauppaan ja saattaa päätyä ihan minne tahansa. 

Vierailija
16/36 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on nyt karannut metsään.

Mutta ehkä se tulee takaisin noin 9 kk kuluttua, kun on poikinut?

Vähän niinkuin Vilukas?

Saattaa sen tietysti joku harmaa pantteri tai hopeakettu napata. Mutta sitten vain ap kuvittelemaan itsellesi uutta vaimoa.

Vierailija
17/36 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Itsehän olen tyyppi, joka lähtee aamulla kauppaan ja saattaa päätyä ihan minne tahansa. 

Silloin kun asuin kaupungissa, kauppareissulla piti ostaa eväät, kun kesken kauppareissun tuli nälkä. Olin jossain puistossa syömässä eväitä, koska siitä oli jo ainakin pari tuntia, kun olin lähtenyt kahvipakettia ostamaan. Nykyään tää ei onnistu, kun maalla ei ole mitään, mihin voi poiketa. 

Vierailija
18/36 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seuraa liekaa joka on muijasi kaulasta lähtevä köysi, toinen pää köydestä on sulla joten mitä tyhmiä kyselet.

Vierailija
19/36 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun asuin kaupungissa, kauppareissulla piti ostaa eväät, kun kesken kauppareissun tuli nälkä. Olin jossain puistossa syömässä eväitä, koska siitä oli jo ainakin pari tuntia, kun olin lähtenyt kahvipakettia ostamaan. Nykyään tää ei onnistu, kun maalla ei ole mitään, mihin voi poiketa. 

Maalla ei muuta olekaan kuin paikkoja mihin voi poiketa. Voileivät ja kahvi termospullossa mukana poikkeat 50 metriä tieltä sopivalle mäennyppylälle ja juot kahvit maisemia katsellen. Ihan parasta. Poimit suppilovahverot siitä takaisin tielle palatessasi.

Vierailija
20/36 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Hanki ihmissuhteita. Ystäviä, oikea vaimo, harrastuskavereita ja jätä mielikuvitusvaimon seikkailujen kuvittelut pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi