Miehet: rehellisesti pitääkö naisen olla laiha/hoikka (vaikka ei olisi muotoja?) vai sytyttaako normaalipainoinen?
Otsikossa kysymys. Täytyykö naisen olla hoikka Vai voiko normaalipainoinen olla seksikkaampi?
Kommentit (338)
Hoikka tai normaalivartaloinen paras. Jos ei rintoja ole siunaantunut niin peppua voi kyllä treenata pyöreäksi 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla hoikka ja timmissä kunnossa, mutta myös min. C- kuppi. Muuten saa jäädä sinkkuilemaan.
C on kolmanneksi pienin normaalikoko. olisit sanonut pitäväsi pienirintaisista.
C-kupin tissit eivät todellakaan ole pienet rinnat. AA:sta B:hen on minusta oikeasti pienirintaisuuden haarukka.
t. pienten rintojen ja laihojen naiskehojen ystävä
Ok. Et ilmeisesti tiedä, että Suomessa myydään kaikilla ympäryksillä kuppikokoja O:hon saakka (jolloin keksimmäinen kirjainoko on H). Skaalaus tuskin on pieni - ilmapallo - ilmalaiva.
No, nyt tiedät.
Tiedän kyllä. Mutta linkkaapa yksikin kuva pienistä rinnoista, jotka ovat C-kuppia. En usko, että pystyt.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen deittaillut lähes yksinomaan hyvin laihoja, keijukaismaisia naisia. En välitä naisen fyysisestä kunnosta ollenkaan. Pidän enemmän ns. laihaläskikropasta kuin treenatusta, ja erottuvia lihaksia en pidä ollenkaan viehättävinä. En ole koskaan tuntenut vetoa ylipainoista naista kohtaan.
Nykyinen kumppanini painaa alle 50 kiloa. Se, että hän on niin pieni ja siro, on tavattoman seksikästä.
Tarkoittaako keijukaismainen nainen myöskin lyhyttä vai voiko 170senttinen olla keijukaismainen? Vai mitkä piirteet tekee keijukaismaiseksi?
Esimerkiksi itsellä tulee keijukaisesta mieleen Helinä keiju, mutta hänhän on oikeastaan aika reitevä pyllykkä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta kommentoin kuitenkin, koska tämä on hassu kysymys. Suurin osa normaalipainon ylärajalla olevista naisistahan näyttää, jos ei nyt ihan hoikilta, niin ei missään nimessä pyöreiltä.
Oikeasti laihoja aikuisia naisia on Suomessa varsin vähän. Jos mietin omaa lähipiiriäni (olen keskiluokkainen helsinkiläinen noin taustatiedoksi), tulee mieleen vain muutama laiha nainen. Samoin löytyy vain muutama selkeästi ylipainoinen, loput ovat sitten jotain hoikan ja normaalipainoisen väliltä minun silmissäni.
Lähes kaikki näistä naisita on myös löytänyt puolison.
Luonto tuskin olisi tehnyt tätä niin hankalaksi meille ihmisille, että suurin osa syttyisi pienestä vähemmistöstä. Ja onneksi ihminen ei ole pelkkä paino ja ulkomuoto, myös muilla ominaisuuksilla on merkitystä.
Minä taas tunnen aika paljonkin laihoja naisia.
Minä tarkoitan tässä naisia, joiden arvelen olevan painoindeksin mukaan alle tai lähellä normaalipainon alarajaa. Siis esim. 160 cm pitkää naista, joka painaa alle 49 kg tai 170 cm pitkää naista, joka painaa alle 55 kiloa.
Olen itse 170 cm ja vielä aika siro rakenteinen, ja näin aikuisiällä, kun olen (vahingossa) painanut alle 60 kiloa, on läheisiltä tullut paljon huolestuneita kommentteja.
Ystävät, sukulaiset, työkaverit jne. muodostavat arvioiden n. 100 naisen joukon, josta tosiaan mieleen muistuu 5-10 naista, joita voisi kuvailla laihaksi. En toki kuljeskele ympäriinsä kyselemässä, mitä vaaka näytti aamulla.
https://www.buzzfeed.com/laraparker/this-is-what-different-women-with-t…
Tässä yksi esimerkki, mukana kaksi laihaa naista.
Normaalivartaloinen ehdottomasti parempi! Ja mieluummin pikkuisen naisellista pehmeyttä kuin ihan kiinteä. Erottuvat lihakset myös turnoff.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???? Taas olisi sen prismatestin aika.
Mikä on prismatesti?
Se, että kävelet prisman läpi ja katselet, minkälaisia pariskunnat oikeasti ovat. Ovatko kaikki naiset, joilla on mies, hoikkia, ja ovatko kaikki miehet pitkiä ja komeita.
Ja suurin osa huomaa, että ihan kaiken näköiset ja kokoiset miehet ja naiset pääsevät parisuhteisiin, ja saavat myös lapsia, joten seksiäkin on ollut.
Monen pariskunnan kohdalla se ulkomuoto on muuttunut aika paljonkin siitä hetkestä kun on aloitettu seurustelu. 10 vuoden seurustelun jälkeen ei nappaa enää panostaa ulkonäköön 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla hoikka ja timmissä kunnossa, mutta myös min. C- kuppi. Muuten saa jäädä sinkkuilemaan.
C-kupin tissit eivät todellakaan ole pienet rinnat. AA:sta B:hen on minusta oikeasti pienirintaisuuden haarukka.
Ok. Et ilmeisesti tiedä, että Suomessa myydään kaikilla ympäryksillä kuppikokoja O:hon saakka (jolloin keksimmäinen kirjainoko on H). Skaalaus tuskin on pieni - ilmapallo - ilmalaiva.
No, nyt tiedät.
Tiedän kyllä. Mutta linkkaapa yksikin kuva pienistä rinnoista, jotka ovat C-kuppia. En usko, että pystyt.
Hyvä. Tosi moni nimittäin uskoo vielä Anttilan kuvaston aikaisiin kuppikokoihin, joissa A oli pieni ja D suuri. Brabandproject on ilmeisesti nurin, harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen deittaillut lähes yksinomaan hyvin laihoja, keijukaismaisia naisia. En välitä naisen fyysisestä kunnosta ollenkaan. Pidän enemmän ns. laihaläskikropasta kuin treenatusta, ja erottuvia lihaksia en pidä ollenkaan viehättävinä. En ole koskaan tuntenut vetoa ylipainoista naista kohtaan.
Nykyinen kumppanini painaa alle 50 kiloa. Se, että hän on niin pieni ja siro, on tavattoman seksikästä.
Voisitko sinä tai joku muu kerrankin laittaa tämän määritelmän täyttävän naisen vartalosta kuvaa?
Esim. Mila Kunis Black Swan aikoina.
Natalie Portman mun mielestä sopisi vieläkin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako keijukaismainen nainen myöskin lyhyttä vai voiko 170senttinen olla keijukaismainen? Vai mitkä piirteet tekee keijukaismaiseksi?
Esimerkiksi itsellä tulee keijukaisesta mieleen Helinä keiju, mutta hänhän on oikeastaan aika reitevä pyllykkä :)
Ajattelen keijukaismaisiksi piirteiksi esimerkiksi hoikat kädet, erottuvat solisluut, pitkät sormet, pitkät jalat, kapeat kasvot, pienet rinnat jne. Meillä päin sanottaisiin, että on tällainen nainen on "kaponen" tai "kaita". Pituus ei ole niinkään merkitsevä.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka tai treenattu pitää olla, että kiinnostuisin.
Olen itse peppumies joten rinnat on aivan yhdentekevät. Pepussa muoto ja kiinteys tärkeää.
Sama. Koko 40 on jo lihava. Laihaläski on ihan yhtä ruma kuin läskikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka tai treenattu pitää olla, että kiinnostuisin.
Olen itse peppumies joten rinnat on aivan yhdentekevät. Pepussa muoto ja kiinteys tärkeää.
Sama miehissä.Hyvä , kiinteä per&e pitää olla ja leveät hartiat ja väh 25cm pitkä peni&
Miehen pitää olla pitkä, lihaksikas ja harteikas ja kroppa niinkuin mieskalenterissa. Hyvä perse ja iso muna.
Mielellään ainakin yksi korkeakoulututkinto ja jotain muita meriittejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, nyt tiedät.
C:t ei ole mitkään pienet. Tiedän, kun ovat juuri nytkin näytön edessä. Aika sopivat, treenaamalla saisi vielä tosi kiinteät rinnat. Nyt ovat vielä pehmeät ja pyöreät.
Rakastan alipainoisia naisia. Oikeasti. En pysty kiihottumaan normaalipainosista naisista, jokainen alipainonen nainen jonka kanssa olen ollut ja on suhteen aikana lihonut normaalipainoseksi tai alipainon ylärajalle, olen jättänyt hänet. Mitä laihempi, sen parempi.
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että pyöristyminen ei vähentänyt miesten kiinnostusta minuun ja elämäni mies rakastui minuun pyöreämpänä versiona. Hänelle ulkonäön tärkeimpiä seikkoja oli kasvot ja takapuoli. Olin sitten normaalipainoinen tai pyöreämpi, en ollut yksin muuta, kuin omasta tahdosta.
Kyllä parisuhteen muodostamiseen jne. asioihin tuntuu vaikuttavan niin monet asiat. Ja jos katsoo kaupassa pariskuntia, niin niitä ns. valioyksilöitä näkyy todella vähän. Kaikissa suhteissani minua viehätti mies kokonaisuutena. Miehet eivät olleet kreikkalaisia jumalia tai kalentereiden mallipoikia, mutta ei myöskään rumia.
Luulen, että miehetkin käyttää lopulta samaa taktiikkaa, sillä niitä bikinimallin näköisiä missejä on ihan järkyttävän vähän ja kumppanilta kaipaa muutain. Tai sitten juuri minun kohdalla miehiä viehätti myös pääkopan sisältö ja ne toisenlaiset miehet metsästää älyltään köyhempiä naisia.
Tottakai saa (ja pitääkin olla) normaalipainoinen kunhan naisella on terveelliset elämäntavat ja on timmi ja treenattu. Ei siis innosta yhtään sellaiset luisevat narkin tai anorektikon näköiset (eikä näiden vastakohdat eli ylipainoiset lylleröt) vaan naisen pitää näyttää hyvinvoivalta ja terveeltä. Yleensä on silloin myös tervepäinen.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan alipainoisia naisia. Oikeasti. En pysty kiihottumaan normaalipainosista naisista, jokainen alipainonen nainen jonka kanssa olen ollut ja on suhteen aikana lihonut normaalipainoseksi tai alipainon ylärajalle, olen jättänyt hänet. Mitä laihempi, sen parempi.
Jos olisin mies, minäkin tykkäisin varmaan alipainoisista naisista. Sellaisista pienistä, hennoista ja hauraista naisista. Paino voisi olla se, mitä nainen kontrolloisi fanaattisesti.
Ylen syöminen on ahneutta.
Normaali tai vähän rehevä on kaikkein paras, nämä on naisellisismpia. Sitten tulee hoikka ja lihava.
Miksi erotellaan hoikka ja normaalipainoinen? Eikös hoikkakin ole normaalipainoinen? Oletan itse siis normaalipainoisen sellaiseksi, joka painoindeksin mukaan siihen luetaan, ei siis ole yli- tai alipainoinen ainakaan kovin pahasti.
Nämä normaalipainonen tai rehevä -kommentit on kaikki naisilta. Uskokaa pois naiset, ei me teistä pidetä. Jokanen mies tykkää laihoista.
Esim. Mila Kunis Black Swan aikoina.