Miehet: rehellisesti pitääkö naisen olla laiha/hoikka (vaikka ei olisi muotoja?) vai sytyttaako normaalipainoinen?
Otsikossa kysymys. Täytyykö naisen olla hoikka Vai voiko normaalipainoinen olla seksikkaampi?
Kommentit (338)
Pitää olla hoikka ja timmissä kunnossa, mutta myös min. C- kuppi. Muuten saa jäädä sinkkuilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla hoikka ja timmissä kunnossa, mutta myös min. C- kuppi. Muuten saa jäädä sinkkuilemaan.
C on kolmanneksi pienin normaalikoko. olisit sanonut pitäväsi pienirintaisista.
Tätähän on tutkittu, että miehet tykkäävät eniten kaikkein laihimmista naisista. Koska sellaisia ei riitä kaikille, myös muille löytyy ottajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka tai treenattu pitää olla, että kiinnostuisin.
Olen itse peppumies joten rinnat on aivan yhdentekevät. Pepussa muoto ja kiinteys tärkeää.
Sama miehissä.Hyvä , kiinteä per&e pitää olla ja leveät hartiat ja väh 25cm pitkä peni&
pepun saa treenattua
naisilla rinnan treenaus ei vaikuta merkittävästi kuppikokoon (vaikuttaa toki muttei siis merkittävästi)
hartijat = treenillä
peniksen koko... no tuolle mies ei voi mitään. Toisin kuin nainen läskeilleen
--
mikä siis häiritsee jos mies sanoo että rintojen koko ei kiinnosta mutta jos nainen on tehnyt jotain sille asialle mihin voi vaikuttaa, se olisi kiva.
Vastattuasi voit jatkaa päivittäisen suklaalevysi syömistä, olet sen ansainnut vaikka itkuisena ajatteletkin toisin.
Siitähän se riippuu minne rasva kasaantuu. Nyrkkisääntö että jos lantion yläpuolelle, hoikkuus on paras + mieluusti treeniä jos pepussa ei ole muotoa. Jos vyötärön alapuolelle, en pysty keksimään yleispätevää sääntöä. Jollekin toimii hoikkuus, jollekin normaalipainoisuus, jollekin jopa lievä ylipaino.
Olen nainen, mutta kommentoin kuitenkin, koska tämä on hassu kysymys. Suurin osa normaalipainon ylärajalla olevista naisistahan näyttää, jos ei nyt ihan hoikilta, niin ei missään nimessä pyöreiltä.
Oikeasti laihoja aikuisia naisia on Suomessa varsin vähän. Jos mietin omaa lähipiiriäni (olen keskiluokkainen helsinkiläinen noin taustatiedoksi), tulee mieleen vain muutama laiha nainen. Samoin löytyy vain muutama selkeästi ylipainoinen, loput ovat sitten jotain hoikan ja normaalipainoisen väliltä minun silmissäni.
Lähes kaikki näistä naisita on myös löytänyt puolison.
Luonto tuskin olisi tehnyt tätä niin hankalaksi meille ihmisille, että suurin osa syttyisi pienestä vähemmistöstä. Ja onneksi ihminen ei ole pelkkä paino ja ulkomuoto, myös muilla ominaisuuksilla on merkitystä.
Voi elämä.Vaikuttaako munan koko siihen,että joku ei halua olla jonku kaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta kommentoin kuitenkin, koska tämä on hassu kysymys. Suurin osa normaalipainon ylärajalla olevista naisistahan näyttää, jos ei nyt ihan hoikilta, niin ei missään nimessä pyöreiltä.
Oikeasti laihoja aikuisia naisia on Suomessa varsin vähän. Jos mietin omaa lähipiiriäni (olen keskiluokkainen helsinkiläinen noin taustatiedoksi), tulee mieleen vain muutama laiha nainen. Samoin löytyy vain muutama selkeästi ylipainoinen, loput ovat sitten jotain hoikan ja normaalipainoisen väliltä minun silmissäni.
Lähes kaikki näistä naisita on myös löytänyt puolison.
Luonto tuskin olisi tehnyt tätä niin hankalaksi meille ihmisille, että suurin osa syttyisi pienestä vähemmistöstä. Ja onneksi ihminen ei ole pelkkä paino ja ulkomuoto, myös muilla ominaisuuksilla on merkitystä.
Minä taas tunnen aika paljonkin laihoja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
C-kupin tissit eivät todellakaan ole pienet rinnat. AA:sta B:hen on minusta oikeasti pienirintaisuuden haarukka.
t. pienten rintojen ja laihojen naiskehojen ystävä
Mihin tämä aloitus on tarkoitettu?
"Normaalipainoinen" ei ensikskään tarkoita yhtään mitään, jos ei kehonkoostumuksesta ja muodosta oo tietoa. Lisäksi maut on monet, kuten naisillakin. Useimmat pitää hoikista ja/tai sporttisista. Naisilla isommat kurvit ja miehillä sopiva karhumaisuus on osan mieleen.
Kunhan oot terve - ei itsepetosta tähän- ja itsevarma, niin ei katseet jää painosta kiinni. Jos sulle sopii hoikempi ulkomuoto (joillakin meistä on näin, oma kroppani muuttuu nopeahkosti pötköks bmi 23 jälkeen joten pysyn alle) niin laihduta tarvittaessa vähän. Itseskin vuoksi, epävarmuus on kuluttavaa.
Bmissä 18-23 en oo käytännössä huomannut mitään eroa saadun huomion määrässä tai laadussa. Enkä vuosissa 18-35. Jopa lasten jälkeen vauvakiloisena bmi 27 tultiin kyllä joskus jututtaan, mut selvästi harvemmin. Mikä osuus tästä sit johtui omasta itsetunnosta ja väsymyksestä, ken tietää.
En kaipaa mitään muotoja. Hyvin hoikka ja pienirintainen on paras. Pyllyä saa olla, mutta se ei ole pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies? Vai muuten vaan pihalla kuppikokojen suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen deittaillut lähes yksinomaan hyvin laihoja, keijukaismaisia naisia. En välitä naisen fyysisestä kunnosta ollenkaan. Pidän enemmän ns. laihaläskikropasta kuin treenatusta, ja erottuvia lihaksia en pidä ollenkaan viehättävinä. En ole koskaan tuntenut vetoa ylipainoista naista kohtaan.
Nykyinen kumppanini painaa alle 50 kiloa. Se, että hän on niin pieni ja siro, on tavattoman seksikästä.
Voisitko sinä tai joku muu kerrankin laittaa tämän määritelmän täyttävän naisen vartalosta kuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
C-kupin tissit eivät todellakaan ole pienet rinnat. AA:sta B:hen on minusta oikeasti pienirintaisuuden haarukka.
Kuppikoko riippuu henkilön rinnanympärysmitasta myös, että onko iso vaiko pieni. C on ns. normaalikoko monella hoikalla naisella. Isommalla tai leveällä rinnanalusella varustetulle C on tosi pieni. Jos rinnanympärys on jotain 60-65cm luokkaa on C mielestäni melko suuri. Mutta jos ympärys on 70-80 ja kuppi C on se hyvin pieni. sanoisin että normaalikokoluokan naisilla on 70-75 ympärys. Itselläni on koko 70G ja rintani eivät ole ilman liivejä mitenkään kovin isot oikeasti. Moni normaalikokoinen nainen käyttää (jos osaa ottaa oikean koon) suunnilleen tuota kokoa. E-pillereiden käyttö on aiheuttanut tutkitusti rintojen keskikoon kasvamista, joten C kuppi on oikeasti sielä normaalikoon alarajalla nykykäsitysten mukaan. D kuppikaan ei ole mikään massiivinen, kuten aiemmin on totuttu. Mutta on totta, että todella hoikalla C-D kuppi NÄYTTÄÄ melko suurelle, koska muu kroppa on pieni. Ei ole kuitenkaan väärin pitää sellaisesta :) halusin vain kertoa, kun monesti tätä ei tunnuta ymmärtävän, eikä tästä puhuta, että se ympärysmitta vaikuttaa. Ei voi vaan heittää että "C" on iso kuppi. Se on iso jollain, ja pieni toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Et ilmeisesti tiedä, että Suomessa myydään kaikilla ympäryksillä kuppikokoja O:hon saakka (jolloin keksimmäinen kirjainoko on H). Skaalaus tuskin on pieni - ilmapallo - ilmalaiva.
No, nyt tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän on tutkittu, että miehet tykkäävät eniten kaikkein laihimmista naisista. Koska sellaisia ei riitä kaikille, myös muille löytyy ottajia.
Oisko jollakin linkkiä tähän tutkimukseen ja miten on määritelty "kaikken laihimmat" siis alipainoisiako?
Vierailija kirjoitti:
Sehän tiedetään, että palstamiesten ihannenainen on DD-rinnoilla varustettu 45kg kurvikas kaunotar :D ihme ja kumma, ei moni niistä näy olevan suhteessa, miksiköhän...
Vahvasti liioiteltua mutta nykyään normaalipainoinenkin on muka liikaa vaadittu vaikka mies itse hyvässä kunnossa 🤔
Sitä ei kysytty. Huomasitko ketjun aiheen.
Sinccis