Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: rehellisesti pitääkö naisen olla laiha/hoikka (vaikka ei olisi muotoja?) vai sytyttaako normaalipainoinen?

Vierailija
06.07.2019 |

Otsikossa kysymys. Täytyykö naisen olla hoikka Vai voiko normaalipainoinen olla seksikkaampi?

Kommentit (338)

Vierailija
1/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

???? Taas olisi sen prismatestin aika.

Vierailija
2/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on prismatesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ylipainoinenkin.

Vierailija
4/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta-Jonne eli kakkonen tai ikis tai ****ä täällä taas provoilee

Vierailija
5/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka tai treenattu pitää olla, että kiinnostuisin.

Olen itse peppumies joten rinnat on aivan yhdentekevät. Pepussa muoto ja kiinteys tärkeää.

Vierailija
6/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tiedetään, että palstamiesten ihannenainen on DD-rinnoilla varustettu 45kg kurvikas kaunotar :D ihme ja kumma, ei moni niistä näy olevan suhteessa, miksiköhän...

Vierailija
7/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on prismatesti?

Se, että kävelet prisman läpi ja katselet, minkälaisia pariskunnat oikeasti ovat. Ovatko kaikki naiset, joilla on mies, hoikkia, ja ovatko kaikki miehet pitkiä ja komeita.

Ja suurin osa huomaa, että ihan kaiken näköiset ja kokoiset miehet ja naiset pääsevät parisuhteisiin, ja saavat myös lapsia, joten seksiäkin on ollut.

Vierailija
8/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta-Yulin naismaku tunnetaan.Hoikka, timmi, treenattu, mutta per* e ja ti**it pitää olla.Ja tietysti Max 25, ja instabeibimissimallitissi....joten miksi v*tussa tästä keskustellaan yhä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen

Vierailija
9/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse peppumies joten rinnat on aivan yhdentekevät. Pepussa muoto ja kiinteys tärkeää.

YLLÄTYS YLLÄTYS

Vierailija
10/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama miehissä.Hyvä , kiinteä per&e pitää olla ja leveät hartiat ja väh 25cm pitkä peni&

Vierailija
11/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ylipainoisetkin rehevät naiset voivat olla sexyjä... Itse olen mieltynyt monenlaisista naisista... Joissain on vain sitä jotain ja joissain taas ei ole oli sitten laiha tai lihava tai normaalipainoinen.

Vierailija
12/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen deittaillut lähes yksinomaan hyvin laihoja, keijukaismaisia naisia. En välitä naisen fyysisestä kunnosta ollenkaan. Pidän enemmän ns. laihaläskikropasta kuin treenatusta, ja erottuvia lihaksia en pidä ollenkaan viehättävinä. En ole koskaan tuntenut vetoa ylipainoista naista kohtaan.

Nykyinen kumppanini painaa alle 50 kiloa. Se, että hän on niin pieni ja siro, on tavattoman seksikästä.

Vierailija
13/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle voisi sopia myös mies.

Vierailija
14/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama miehissä.Hyvä , kiinteä per&e pitää olla ja leveät hartiat ja väh 25cm pitkä peni&

Niimpä niin, itse olen harteikas, hoikka, lihaksikas, 182cm, mutta lämärissä on matti ja muna vain 15cm pitkä ja aika ohut.

En kelpaa naisille ja viimeistään alasti kun totuus paljastuu tulee lähtö

Vierailija
15/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta semmonen kaupasta.Sillä on nimikin- Barbie.

Vttu mikä keskustelu taas. Joku vtun palsta -v€nkuja täällä taas peovoaa ja esineellustää naisia.Kohta alkaa tämä siiderivalas ja suohirviö ja yli 30-vuotiaat naiset on kurppia arvostelu

Vierailija
16/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen mutta pidän naisista, joten voin kai vastata. Muodokas pitää olla, ei missään nimessä laiha. Ei mikään plösökään kuitenkaan saisi olla, mutta parempi sekin kuin liian laiha.

Vierailija
17/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tissejä ole, niin hoikka on tietenkin parempi.

Sinccis

Vierailija
18/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla pitkä ja lihaksikas ja treenattu että kiinnostun.Ja hyvä perse pitää olla.

Vierailija
19/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on prismatesti?

Se, että kävelet prisman läpi ja katselet, minkälaisia pariskunnat oikeasti ovat. Ovatko kaikki naiset, joilla on mies, hoikkia, ja ovatko kaikki miehet pitkiä ja komeita.

Ja suurin osa huomaa, että ihan kaiken näköiset ja kokoiset miehet ja naiset pääsevät parisuhteisiin, ja saavat myös lapsia, joten seksiäkin on ollut.

Ei päde kaikkien osalta, koska ovat joskus olleet nuoria ja tikissä.

Vierailija
20/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä niin, itse olen harteikas, hoikka, lihaksikas, 182cm, mutta lämärissä on matti ja muna vain 15cm pitkä ja aika ohut.

En kelpaa naisille ja viimeistään alasti kun totuus paljastuu tulee lähtö

Mitä tarkoittaa jos lämärissä on matti?