Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö narsisti mieti mitä uhri ajattelee/puhuu hänestä?

Vierailija
05.07.2019 |

Kun monesti se käytös on todella noloa, ja nykyään moni uhri tunnistaa narsistisen käytöksen.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti tietää olevansa ylivoimainen kaikessa muihin nähden. Ei siis ole mahdollista, että kukaan kykenisi voittamaan narsistin; hän kun osaa selittää asiat niin kuin haluaa. Oikeudessakin.

Onko hän sitten ylivoimainen? Jos kertoisit tämän hänelle, voisit päästä vähemmällä.

Vierailija
42/70 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on narsisti, olen jo vuosia tiennyt että on narsisti, mutta tuli jotenkin kylmäävä olo, kun tein virheen jolla loukkasin tätä narsistia ja miten voitonriemuinen ilme hällä olikaan kasvoillaan, ihan hullu tyyppi! Pyysin asiallisesti anteeksi loukkaustani (olin epäillyt ettei hän tee työtään kunnolla, oli asiatonta sanoa se ääneen, kun sillä kertaa ei ollutkaan kyse mistään sellaisesta) ja toiseli päivän mittaan tätä riemuaan moneen kertaan ja julisti kaikille, miten ei tunnu missään että noin syyteltiin! Siis senkin jälkeen kun pyysin anteeksi ja selitin miksi olin luullut ettei tehnyt työtään kunnolla (ihan inhimmillinen virhe, sekava tilanne).

No riemuitkoon nyt sitten, mutta aivan ihmeellisen omituinen reaktio ihmisellä, ihan kuin olis joululahjan saanut. Saapa nähdä muistuttaako asiasta vieläkin kun palaan töihin, jos tekee niin, niin koitan olla ajattelematta asiaa, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tai sitten jos ei lopeta, niin sanon suoraan, että voisitko nyt jo lopettaa tai jos jäi hampaankoloon jotakin, niin haluaisiko että käydään esimiehen avustuksella selvittämässä asia, että päästään eteenpäin?

Pelottavia ihmisiä nämä narsistit, vaikka joskus heidän kommelluksensa naurattaakin, niin onhan nuo reaktiot nyt ihan käsittämättömän hulluja. Ja voivat kyllä työelämässäkin pilata toisten maineen esim. ja aiheuttaa vaikka potkut toiselle, jos oikein onnistuvat kieroilemaan ja manipuloimaan, varsinkin heikko esimies on saatanasta, onneksi meillä ei enää ole heikkoa esimiestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti tietää olevansa ylivoimainen kaikessa muihin nähden. Ei siis ole mahdollista, että kukaan kykenisi voittamaan narsistin; hän kun osaa selittää asiat niin kuin haluaa. Oikeudessakin.

Hyvin kuvattuna suuruusharha. Ketjussa mainittu naurettavuuksiin asti menevä harhaisuus omasta merkityksestä ja ylivoimaisuudesta on joskus aika lähellä psykoottisuutta. Selittäminen kuitenkin tehoaa vain aika rajalliseen määrään ihmisiä. Alttiimpia manipuloinnille ovat sellaiset, joilla on puute positiivisesta palautteesta ja voimakas tarve ihailla jotakuta toista. 

Vierailija
44/70 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän sitten ylivoimainen? Jos kertoisit tämän hänelle, voisit päästä vähemmällä.

Siitä seuraa silmitön raivo. Lähestymiskieltoja, stalkkaamista, panettelua, vainoamista. Koska sellaisen sanominen on pyhäinhäväistys.

Vierailija
45/70 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos narsisti on entinen kumppani, on viisainta pysyä kokonaan erossa ja niinhän monet parhaansa mukaan yrittävätkin. Lasten tapaamisvelvollisuudet on hankalia, jos siellä toisella puolella on narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä, koska lapsia käytetään helposti pelinappuloina.

Vierailija
46/70 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että narsistin omat sisarukset eivät tajua siskonsa/veljensä olevan narsisti? Mieheni suvussa on yksi mies, jolla on vähintäänkikn narsistisia piirteitä, jos ei narsisti ole. Ex-vaimonsa on ystäväni ja on paljon kertonut minulle tuosta miehestä. Tiedän kyllä, että monet pitävät exiään narsisteina turhaan. Mies on kuulemma väkivaltainen sekä fyysisesti että psyykkisesti, mutta tämä ex-vaimo ei ole puhunut asioistaan muille kuin minulle ja vähän yhdelle muulle, joten sukulaiset eivät tiedä mitä heidän avioliittonsa aikana on tapahtunut, vaan luulevat, että erosivat vain siksi kun "akka oli hullu", ja säälivät miestä, kun joutuu hoitamaan omia lapsiaan omalla vuorollaan, joista todellisuudessa yrittää luistaa joka välissä.

Itsekin olen huomannut, että kyseiselle miehelle raha on erityisen tärkeää ja miltä asiat näyttää ulos päin, on iso talo, vaikka siihen ei oikein olisikaan varaa. Hän arvostaa ihmisiä sen mukaan, kuinka voi heistä hyötyä ja kuinka varakkaita nämä ovat tai minkälaisessa asemassa esim töissä. Puhuu paskaa selän takana niistä, joista ei hänelle ole hyötyä. Heikkoutta ei voi sietää. Työttömät ja sairaat nyt ainakin on luusereita.

Kun tapasin tämän miehen ensimmäistä kertaa, hän vaikutti ylpeältä. Hän on kuitenkin kohdellut minua ihan kohteliaasti, olen arvellut sen johtuvan siitä, kun olen korkeammin koulutettu kuin hän. Nyt olen työtön, niin hän ei edes tervehdi. Tai sitten tämä johtuu siitä, että hän tietää, että exänsä on uskoutunut minulle. Vastaa kyllä, jos kysyn jotain.

Vierailija
47/70 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua lukiessa tuntuu että kaikki kirjoittaneet tuntevat kumppanini. Eihän sen kanssa uskalla oikein missään käydä kun joka ikinen tarjoilija, taksikuski, myyjä tai muu asiakaspalvelija on idiootti ja epäpätevä. Oikeastaan koko Suomi on täynnä vain idiootteja älykääpioitä. Myös yliospitot ja tutkimuslaitokset ovat täynnä idiootteja, jotk ei oikeasti tiedä misään mitään. Sukulaisensa ovat luusereita ja vihamielisiä ääliöitä. samoin työkaverit, ihan käsittämätön typerysten joukko. Ikävä kyllä myös lapsensa opettajat, kouluteveydenhoitaja jne.. ovat epäpäteviä säälittävyyksiä. Naapureiksi osuu aina riitaa haastavia tumpeloita. MInä hänen vaihelevana kumppaninaan  olen luonnollisesti ilkeä, tunnekylmä, hirviö, mileisairas, huumeidenkäyttäjä h---a. Ystäviä hänellä ei ole ainuttakaan, mikä saattaa olla hyväkin asia, sille ne olisivat varmasti kuitenkin liian typeriä hänen ystävikseen.

Kumppanini on itse hyvin viisas, internetissä asiohin laajalti perehtynyt multilahjakkuus. Hän on hyvä isä, erinomainen ammattilainen, huippukunnossa oleva urheilulahjakkuus ja lämminsydäminen kristitty lähimmäinen. 

Emme oikeastaan seurustele, koska olen niin mahdoton ihminen ettei kanssani voi elää. Vietämme aikaa yhdessä kun tällä ihmisellä on vaikeaa, hän on yksinäinen tai tarvitsee lastensa hoitoon apua. Tämän hirveän vihaisen, negatiivisen ja riitaisan ihmisen sisältä vilahtaa joskus myös pieni häivähdys yritys esittää empaattista tai myötäelävää ihmistä. Minulla on sellainen käsitys että  hän haluaisi olla vähemmän vihainen. Säälittää hänen elämänsä ja pysyn rinnalla, koska olen ainut ihminen joka häntä sietää. Ehkä se pikkuhiljaa kasvattaa luottamusta muihinkin ihmisiin.

Vierailija
48/70 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua lukiessa tuntuu että kaikki kirjoittaneet tuntevat kumppanini. Eihän sen kanssa uskalla oikein missään käydä kun joka ikinen tarjoilija, taksikuski, myyjä tai muu asiakaspalvelija on idiootti ja epäpätevä. Oikeastaan koko Suomi on täynnä vain idiootteja älykääpioitä. Myös yliospitot ja tutkimuslaitokset ovat täynnä idiootteja, jotk ei oikeasti tiedä misään mitään. Sukulaisensa ovat luusereita ja vihamielisiä ääliöitä. samoin työkaverit, ihan käsittämätön typerysten joukko. Ikävä kyllä myös lapsensa opettajat, kouluteveydenhoitaja jne.. ovat epäpäteviä säälittävyyksiä. Naapureiksi osuu aina riitaa haastavia tumpeloita. MInä hänen vaihelevana kumppaninaan  olen luonnollisesti ilkeä, tunnekylmä, hirviö, mileisairas, huumeidenkäyttäjä h---a. Ystäviä hänellä ei ole ainuttakaan, mikä saattaa olla hyväkin asia, sille ne olisivat varmasti kuitenkin liian typeriä hänen ystävikseen.

Kumppanini on itse hyvin viisas, internetissä asiohin laajalti perehtynyt multilahjakkuus. Hän on hyvä isä, erinomainen ammattilainen, huippukunnossa oleva urheilulahjakkuus ja lämminsydäminen kristitty lähimmäinen. 

Emme oikeastaan seurustele, koska olen niin mahdoton ihminen ettei kanssani voi elää. Vietämme aikaa yhdessä kun tällä ihmisellä on vaikeaa, hän on yksinäinen tai tarvitsee lastensa hoitoon apua. Tämän hirveän vihaisen, negatiivisen ja riitaisan ihmisen sisältä vilahtaa joskus myös pieni häivähdys yritys esittää empaattista tai myötäelävää ihmistä. Minulla on sellainen käsitys että  hän haluaisi olla vähemmän vihainen. Säälittää hänen elämänsä ja pysyn rinnalla, koska olen ainut ihminen joka häntä sietää. Ehkä se pikkuhiljaa kasvattaa luottamusta muihinkin ihmisiin.

Mitä sä tuosta saat itsellesi? Luuletko voivasi pelastaa tuon heebon omalta itseltään? 

49/70 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista, että narsistin omat sisarukset eivät tajua siskonsa/veljensä olevan narsisti? Mieheni suvussa on yksi mies, jolla on vähintäänkikn narsistisia piirteitä, jos ei narsisti ole. Ex-vaimonsa on ystäväni ja on paljon kertonut minulle tuosta miehestä. Tiedän kyllä, että monet pitävät exiään narsisteina turhaan. Mies on kuulemma väkivaltainen sekä fyysisesti että psyykkisesti, mutta tämä ex-vaimo ei ole puhunut asioistaan muille kuin minulle ja vähän yhdelle muulle, joten sukulaiset eivät tiedä mitä heidän avioliittonsa aikana on tapahtunut, vaan luulevat, että erosivat vain siksi kun "akka oli hullu", ja säälivät miestä, kun joutuu hoitamaan omia lapsiaan omalla vuorollaan, joista todellisuudessa yrittää luistaa joka välissä.

Itsekin olen huomannut, että kyseiselle miehelle raha on erityisen tärkeää ja miltä asiat näyttää ulos päin, on iso talo, vaikka siihen ei oikein olisikaan varaa. Hän arvostaa ihmisiä sen mukaan, kuinka voi heistä hyötyä ja kuinka varakkaita nämä ovat tai minkälaisessa asemassa esim töissä. Puhuu paskaa selän takana niistä, joista ei hänelle ole hyötyä. Heikkoutta ei voi sietää. Työttömät ja sairaat nyt ainakin on luusereita.

Kun tapasin tämän miehen ensimmäistä kertaa, hän vaikutti ylpeältä. Hän on kuitenkin kohdellut minua ihan kohteliaasti, olen arvellut sen johtuvan siitä, kun olen korkeammin koulutettu kuin hän. Nyt olen työtön, niin hän ei edes tervehdi. Tai sitten tämä johtuu siitä, että hän tietää, että exänsä on uskoutunut minulle. Vastaa kyllä, jos kysyn jotain.

Kyllä se siellä varmaan on pohjimmiltaan tiedossa. Kukaan vaan ei halua olla seuraava kohde, joten ovat hissunkissun. Sillein ei huomio kohdistu heihin.

Sit on tietysti se, että narsistihan on mitä mukavin tyyppi, jos kohde vaan tukee sitä narsistin illuusiota omasta erinomaisuudestaan. Tosin en usko, että veljet ja siskot ei ois jo lapsuudessa saaneet osaansa.

Sä oot siinä ja siinä, kun ei se vielä tiedä, että paljon sen "hullun" exän jutuista sä oot uskonut ja toiseksi oot joka tapauksessa hengannut sen kanssa ja työtönkin oot. Hukannut hienot mahdollisuudet. Ei suhun tarvii reagoida. Alunperinkin ystävyys sun kanssa on saattanut olla syy, että se ex ei koskaan oppinut näkemään parastaan.

Sillein narsisti ton näkis

Vierailija
50/70 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei työttömiä, sairaita tai muuten alempaa kastia tervehditä tai huomioida. Hän ei hyödy sinusta - ”tuhlaat hänen aikaansa”.

Vierailija
51/70 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei työttömiä, sairaita tai muuten alempaa kastia tervehditä tai huomioida. Hän ei hyödy sinusta - ”tuhlaat hänen aikaansa”.

Postaa hänelle koirakuvia!

Vierailija
52/70 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen mieheni olevan narsisti. Tykkäsi aiemmin pilkata ja tehdä minut naurunalaiseksi seurassa. Soitteli myös sisaruksilleni ja kertoi, kuinka väsynyt olen. Enää ei näin tee, koska "paljastui"minulle lopulta ja pelaan nyt hänen peliään.

Olen kerännyt itselleni käteistä, jos tiukka paikka tulee voin lähteä eri osoitteeseen.

Eroa en itse ota, koska useampi lapsi meillä on.

Suuruus kuvitelmat tosiaan huvittavia ja aiheuttaa myötähäpeää. Kertoi muuten, kuinka en ymmärrä hänen erinomaisuutta ja olen kateellinen. Onnistuu kuulema kaikessa mihin ryhtyy.

Vierailija
53/70 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hansuliini kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siellä varmaan on pohjimmiltaan tiedossa. Kukaan vaan ei halua olla seuraava kohde, joten ovat hissunkissun. Sillein ei huomio kohdistu heihin.

Sit on tietysti se, että narsistihan on mitä mukavin tyyppi, jos kohde vaan tukee sitä narsistin illuusiota omasta erinomaisuudestaan. Tosin en usko, että veljet ja siskot ei ois jo lapsuudessa saaneet osaansa.

Sä oot siinä ja siinä, kun ei se vielä tiedä, että paljon sen "hullun" exän jutuista sä oot uskonut ja toiseksi oot joka tapauksessa hengannut sen kanssa ja työtönkin oot. Hukannut hienot mahdollisuudet. Ei suhun tarvii reagoida. Alunperinkin ystävyys sun kanssa on saattanut olla syy, että se ex ei koskaan oppinut näkemään parastaan.

Sillein narsisti ton näkis

Kiitos vastauksesta. Olen miettinyt, että kun nämä sisarukset vetävät aina yhtä köyttä, ja heitä on monta, niin ehkä tämä narsisti siksi käyttäytyy kunnolla heidän seurassaan. Ei kuitenkaan pärjäisi yksin monta vastaan, jos alkaisi riidellä heitä vastaan. Puhuu kuitenkin paskaa yksittäisistä sisaruksista selän takana, juuri niistä jotka ovat sairaita tai muuten vaikea elämäntilanne, jolloin hänestä ei ole narsistille hyötyä.

Joskus tekisi mieli puolustaa ex-vaimoa, kun aina haukkuu sitä, ja muut uskoo, mutta en uskalla, kun varmaan saisin samanlaiset vihat ylleni kuin se ex-vaimo. Joskus olen oikaissut joitain juttuja, mitä sukulaiset siitä ex-vaimosta puhuvat perättömiä.

Vierailija
54/70 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä iloitaan, kun narsisti sai lähtöpassit. Valehteli muiden nimissä toisille työkavereille ihan päättömiä juttuja (yritti kääntää ihmisiä toisiaan vastaan). Teki muitakin jänniä kepposia niin, että töiden edistyminen ja koko firma kärsi.

Kaikki palaset loksahtelivat kohdilleen, kun tajusimme, mikä tuo tyyppi on miehiään. Jo kauan sitä ihmetteli, että kaikki ei ole kohdillaan. Valtavat itsekehut ja tarinat isoista rahoista (omista tai lähinnä muiden). Hänen suuri ja aivan ainutlaatuisen upea elämänsä kaikin puolin. Ylimitoitetut luulot omista kyvyistä. Hän oli kaikkien sääntöjen ja hyvien tapojen yläpuolella ja se näkyi esimerkiksi asiakkaiden luona (tosi noloa). Väheksyi kaikkien muiden työpanosta ja osaamista, vaikka itse teki töitä muutaman tunnin päivässä. Silti mainosti, miten tekee ihan älyttömästi töitä :o

Häntä ei kiinnostanut muiden asiat, ne olivat varmaan liian pieniä, tylsiä ja vähäpätöisiä hänen korkealle egolleen ja erinomaisuudelleen. Ainoat kerrat kun kysyi jotain, tarkoituksena oli poimia heikkouksia ja käyttää niitä vastaan myöhemmin. Ihmisten heikkouksiin keskittyminen on keskeistä ihmissuhteissa. Puhui välillä päälle ihan röyhkeästi etenkin, jos toinen oli juuri kertomassa jotain positiivista asiaa elämästään. "Keskustelu" oli enemmän hänen yksinpuhelua ja paasaamista, miten hän tietää kaikesta parhaiten kaiken. Ei tällä tietenkään juuri hyviä ihmissuhteita elämässään ollut. Sukset olivat menneet ristiin lukuisien ihmisten kanssa, paljon riitoja ja tietysti hyvin riitaisa ero takana. Mutta kaikissa muissahan se vika on, vaikka sama kuvio toistuisi kymmeniä kertoja elämässä :)

Kaikkea tällaista, muiden on jännittävää seurata ja kuunnella noita satuja, suuruuskuvitelmia ja ristiriitaisuuksia, kun toinen ei osaa yhtään reflektoida omaa käytöstään ja puheitaan :) Valheitakin lipsahtaa ihan ohimennen (ja aikuiset, fiksut ihmiset tiesivät ne valheiksi). Ihan kuin kyseessä olisi naiivi, pieni lapsi, joka ei ihan ymmärrä, mitä aikuiset ihmiset ympärillä tajuavat ja miten he näkevät hänen ja kaikkien ristiriitaisuuksien lävitse.

Narsistille käsittämättömimpiä ihmisiä ovat ihmiset, joilla on empatiaa, herkkyyttä ja "pahimmassa tapauksessa" vielä hyvä itsetuntokin ja sisäistä vahvuutta. Kaikkea sitä minkä paikalla heillä on tyhjä kohta sisällä. Erityisesti, jos joku omaa hyvän itsetunnon, se pitää lannistaa kaikkein tehokkaimmin. Sehän uhkaa narsistin omaa heikkoa itsetuntoa ja hänhän on Jumalan roolissa ja hänellä on oikeus päättää, ketkä kohotetaan ja ketkä latistetaan.

Koko elämä kietoutuu tähän, että HÄN arvottaa ihmiset ja alistaa ne tahtoonsa - samalla keinotekoisesti nostaen itseään (oman heikkouden keinotekoista pönkitystä). Jos jollain on oma tahto ja omia näkemyksiä, se on uhka hänen heikkoudelleen. Saatika jos joku ikinä kritisoi häntä! Hän ei pysty aidosti arvostamaan muita ihmisiä, vaan vain alistamaan ja väheksymään (oman hauraan itsetunnon vuoksi). Se että hän keinotekoisesti "arvostaa" jotakuta tai kannustaa tai kehuu toista, johtuu siitä, että hän kääntää senkin itseensä, että HÄN on niin mahtava ja mainio, kun hän jotain heikkoa raukkaa auttaa ja kannustaa.

Käytöksessä ei ole juuri johdonmukaisuutta, vaan kaikki saavat aina olla vähän varuillaan, että mistä milloinkin tuulee... Mutta että ei narsisti osaa ajatella mitä muut hänestä ajattelevat. Ihan kuin hän olisi jäänyt lapset tasolle, että hän on aina kaiken keskipiste.

Vierailija
55/70 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen mieheni olevan narsisti. Tykkäsi aiemmin pilkata ja tehdä minut naurunalaiseksi seurassa. Soitteli myös sisaruksilleni ja kertoi, kuinka väsynyt olen. Enää ei näin tee, koska "paljastui"minulle lopulta ja pelaan nyt hänen peliään.

Olen kerännyt itselleni käteistä, jos tiukka paikka tulee voin lähteä eri osoitteeseen.

Eroa en itse ota, koska useampi lapsi meillä on.

Suuruus kuvitelmat tosiaan huvittavia ja aiheuttaa myötähäpeää. Kertoi muuten, kuinka en ymmärrä hänen erinomaisuutta ja olen kateellinen. Onnistuu kuulema kaikessa mihin ryhtyy.

Toi on muuten tyypillistä, että kuvittelee muiden olevan kateellinen! Vaikka tosiasiassa aikuiset ihmiset kuuntelevat hiljaa tyrmistyneinä tai huvittuneina narsistin kehumista rahoillaan yms., mitä nyt ei vain ole tapana tehdä esim työpaikan kahvipöydässä. Tulee vähän liian paljon informaatiota yksityisasioista. Kukaan ei kohteliaana sano mitään tai on tosiaan niin ihmeissään, ettei oikein osaakaan sanoa mitään. Narsisti ottaa sitten hiljaisuuden ihailuna tai kateutena :D Nämä kaksi asiaa hän tajuaa. Mutta ei sitä, että hän tekee itsestään pellen moisilla suuruustarinoilla ja itsekehulla ja toiset kokevat vain myötähäpeää kuunnellessaan.

Vierailija
56/70 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini seurusteli ja teki lapsen miehen kanssa joka sittemmin (ei meidän tekemä diagnoosi vaan ihan oikeasti) osoittautui narsistiksi.

Muistan ensimmäiset kerrat kun hänet tapasin. Hän oli kuin ne metelöivät teinit jota haluavat vain että muut huomaavat heidät ja pitävät jokainen. Kun en alkanut lämmetä sille showlle pisti hän toisen vaihteen silmään ja koitti jatkuvasti jutella kahden kanssani saaden selville mistä pidän ja mistä en muokaten omia mielipiteitään samoiksi kuim minun.

Silloin jäi olo että sillä miehellä oli todella heikko itsetunto ja koitti epätoivoisesti saada meidät muut pitämään hänestä, mennen näin täysin metsään.

On jäänyt mielikuva että narsisteilla on huoni itsetuonto ja heille on hyvin tärkeää mitä muut heistä ajattelevat, uhri on yksi väline tähän sillä että häntä lyttäämällä voi yrittää korottaa itseään. Sitten jos uhri tajuaa mikä toinen todella on tämä on hyödytön ja voi polkea kokonaan maan rakoon ja väittää valehtelijaksi.

Vierailija
57/70 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli väkivaltainen, tuhosi omaisuutta, eristi ystävistä, puukon kanssa riehui kerran. Pääsin lopulta eroon, kesti 3 vuotta. Kävin aina välullä kuvauttaan väkivallan jälkiä.

Piräisi käydä käräjät.

Lapsi syntyi siinä ohessa. Sossuille osaa paljon valehdella minusta, olisin muka hullu.

Kaikki sattui niin pahaan aikaan ja paikkaan.

Odotin että pääsen eauhaan ja teen casta siyten rikosilmoitukset tms. Rauhassa.

15 törkeää pahoinpitelyä, eristämustä also tamista tms.

Todisteita kylläviraaleilla vähemmän kun tekoja.

Vierailija
58/70 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyvätkö narsistiset piirteet ja valehtelu usein toisiinsa? Samalla harrastuspalstalla esiintyy nainen, jonka jutut ovat joskus aika uskomattomia. No ensinnäkin on nuo perusasiat, kuten se ettei työpaikalla kukaan muu juuri osaa mitään ja hän joutuu tämän tästä pelastamaan tilanteen. Ja yhtä ja toista muuta sangen itsekeskeistä. Sitten on dramaattisempia juttuja, kerran kuulemma oli hänen ystävänsä joutunut kadulla raiskatuksi ja pahoinpidellyksi. Juttu oli aika mielikuvituksellinen - tiedän toki että kaikenlaista tapahtuu, mutta se mitä hän kertoi  tapahtumien ja poliisin toiminnan osalta ei vaikuttanut uskottavalta. Ja jos tarina olisi totta, siitä olisi taatusti kirjoitettu myös jossain mediassa. Niin raju tuo tapaus oli. Muutenkin jutut kääntyivät jossain vaiheessa sellaiseen suuntaan, että ehkä useampikin alkoi epäillä. 

Motiivina tällä naisella varmaankin on love-painalluksien ja kehujen saaminen ("olet niin upea ihminen kun koetat tukea ystävääsi!"). Tuolla palstalla suosio osoitetaan rakkaudella, ei vain tykkäämisellä :)

59/70 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ainakaan iltapäivälehdissä välitetä tuon taivaallista, kun sinne laittaa palautetta menemään, että voisitteko kirjoittaa asiallisia, puolueettomia uutisia, ettei kansa luule luuta lihaksi.

Mielisairasta toimintaa, jota toivottavasti ihmiset boikotoivat niin paljon kuin mahdollista.

Vierailija
60/70 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti alistaa uhrinsa totaalisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän