Tamponi kastuu virtsatessa vaikka tekisin mitä
Olen googlaillut ja lukenut aiheesta, pitänyt narua kaikissa ilmansuunnissa kaukana virtsaputken suusta. Joskus jopa leikannut narua ja tunkenut samaan paikkaan tamponin kanssa mutta SILTI aina pissalla tunnen miten tamponi turpoaa ja kastuu. Vetäessäni sen pois, se on selvästi märkä (ei tosin ihan niin märkä kuin silloin kun se on ollut sisällä kauan).
MITEN?? Ärsyttävää kun pärjäisin tamponilla pidempään (niukat menkat) mutta pissahätä tulee usein nopeammin kuin tamponin "luonnollinen vaihto".
Kertokaa mitä teen väärin!
Kommentit (99)
Jos on normaali anatomia ja tamponi kastuu pissatessa tai uidessa niin se ei ole oikealla paikalla eli tarpeeksi syvällä siellä emättimessä. Sitä tamponia ei jätetä siihen emättimen suulle. Tamponi asettimella on paras ja siisti tapa laittaa tamponi paikalleen.
On kaksi lasta ja "normaalikokoinen" miehellä mutta silti on vaikea tunkea tamponi sisälle tarpeeksi syvälle. Tamponi asettimella onneksi helpottaa vähän.
Mutta käytänkin tamponia tosi harvoin. Esim. lomalla uidessa...ei kastu.
Mä oon jo pitkään käyttänyt tamponin sijasta vessapaperista tehtyä "tamponia", eli taittelen 3-4 vessapaperiarkista sellaisen neliön muotoisen mytyn mitä käytän kuten tamponia. Mulla myös noi oikeet tamponit kastui inhottavasti ja tuntui välillä että painaa siihen virtsarakkoon ja aiheutti virtsankarkailua, mutta tolla vessapaperiviritelmällä ei oo ollut sitä ongelmaa ja tulee edullisemmakskin! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette vaan käytä siteitä? Niin paljon vaivattomampia kuin mikään sisälle tunnettava.
Ainakin näistä tulee minulle hiivatulehduksia.
Ja koska Ainakin-Mulle-Tulee-Hiivaa niin kenenkään ei pidä käyttää siteitä, niinkö?
Onko ikinä tullut mieleen, että niitä siteitäkin pitää vaihtaa välillä?
Ja vaikka JUST SULLE tulee hiivaa, niin miljardeille naisille ei tule?Voi jeebus, anna mun kaikki kestää...
Juu, varmasti monelle ei tule hiivatulehdusta. Minulle tuli aina vaikka kuinka monta kertaa päivässä olisin vaihtanut ja puhun vain omasta puolestani. Kerroinko jossain edustavani kaikkia naisia?Daa-ah? Et todellakaan kertonut edustavasi ketään muuta kuin itseäsi.
Näin ollen mitä apua tai virkaa sinun omalla yksilöllisellä kokemuksella on kenellekään muulle?
"Ainakin mulle..."
Nii-in? Sulle tulee hiivaa? Miten tämä on vastaus mihinkään?
Öö, koska joku ehdotti sidettä niin toin vaan esiin että tämä hiiva voi olla (huom. VOI olla, ei välttämättä mutta mahdollisesti) syy miksei joku voi sidettä käyttää? :D
Oletko trolli?
Tamponeja kannattaa vaihtaa vessakäyntien yhteydessä muutenkin, ei siitä pitkä aika kun uutisoitiin mallista jolta amputoitoin molemmat jalat koska oli pitänyt tamponia liian kauan
Onhan niitä anatomisia juttuja ihmisillä. Toisilla se virtsaaukko johtaa emättimeen ja pissa tuleekin jostain muualta. 2x nähty juttu.
Vierailija kirjoitti:
Jos on normaali anatomia ja tamponi kastuu pissatessa tai uidessa niin se ei ole oikealla paikalla eli tarpeeksi syvällä siellä emättimessä. Sitä tamponia ei jätetä siihen emättimen suulle. Tamponi asettimella on paras ja siisti tapa laittaa tamponi paikalleen.
Ei siihen asetinta tarvita. Sinne se hulahtaa. Yhtä helposti kuin isompikin ...
Ihmisillä on rakentellisia eroja alapäässään, tiedän koska olen katetroinut ihmisiä, joillakin se virtsa-aukon suu on jopa siellä emmättimessä, tai hyvin lähellä sitä ainakin (meinaa katetrikin mennä sinne emmättimeen eikä virtsaputkeen).
Mulla ei tamppooni mitenkään turpoamalla kastu kun pissaan, naru tietenkin menee märäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen asetinta tarvita. Sinne se hulahtaa. Yhtä helposti kuin isompikin ...
Minä tarvitse asettimen, mulla on lyhyet sormet, en yksinkertaisesti ylety sormella työntämään tampponia riittävän syvälle.
Oho, en ole ikinä kuullut tällaisesta! En voisi edes kuvitella, miten tamponi voi muka kastua?? Eihän se pissareikä ole siellä, missä tamponi on. Ikinä ei ole kastunut enkä ymmärrä myöskään sitä, kuka sitä narua roikuttaa ulkopuolella! Se kuuluu laittaa sinne sisään pois tieltä ja hyvin pysyy siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette vaan käytä siteitä? Niin paljon vaivattomampia kuin mikään sisälle tunnettava.
Ainakin näistä tulee minulle hiivatulehduksia.
Ja koska Ainakin-Mulle-Tulee-Hiivaa niin kenenkään ei pidä käyttää siteitä, niinkö?
Onko ikinä tullut mieleen, että niitä siteitäkin pitää vaihtaa välillä?
Ja vaikka JUST SULLE tulee hiivaa, niin miljardeille naisille ei tule?Voi jeebus, anna mun kaikki kestää...
Juu, varmasti monelle ei tule hiivatulehdusta. Minulle tuli aina vaikka kuinka monta kertaa päivässä olisin vaihtanut ja puhun vain omasta puolestani. Kerroinko jossain edustavani kaikkia naisia?Daa-ah? Et todellakaan kertonut edustavasi ketään muuta kuin itseäsi.
Näin ollen mitä apua tai virkaa sinun omalla yksilöllisellä kokemuksella on kenellekään muulle?
"Ainakin mulle..."
Nii-in? Sulle tulee hiivaa? Miten tämä on vastaus mihinkään?Öö, koska joku ehdotti sidettä niin toin vaan esiin että tämä hiiva voi olla (huom. VOI olla, ei välttämättä mutta mahdollisesti) syy miksei joku voi sidettä käyttää? :D
Oletko trolli?
Minä en ole trolli, vaan sinä olet pelle.
Miksi sitten et vain todennut, että "siteiden käyttäminen voi aiheuttaa hiivaa" ja tähän sitten faktaa,
vaan sen sijaan sinun, pellen, oli pakko kirjoittaa:
"Ainakin näistä tulee minulle hiivatulehduksia."
Onneksi sentään jätit kertomatta mistä kaikesta muusta JUURI SINULLE tulee hiiviksiä. Kiitos siitä.
No ei hulahda noin vaan. Ihan pitää tunkea että saa tarpeeksi syvälle. Käytän asetinta PISTE.
Mutta se ei tarkoita että sitä pitäisi kaikkien käyttää. Vinkki vaan sellaisille jotka ei saa tamponia tarpeeksi syvälle ja se kastuu tai tuntuu oudolta.
Holopinpu pitää olla jos narui ei kastu.
Kylläpä menee aina menkkakeskustelut täällä tunteisiin :D joillakin se kastuu ja joillakin ei, miksi tästä pitää riidellä.
Näköjään niistä SinäMinä- ja MeKaks-lehdistä oli jotain hyötyäkin, jomman kumman lääkäripalstalta luin jo yläaste-ikäisenä, että toisilta pissa voi tulla emättimen kautta :D
Musta tuntuu että alatiesynnytysten jälkeen se emättimen suuaukko on pysyvästi lörpsähtänyt niin, että se ei vaan ole pieni ja napakka. Asettimellisia tamponeja on melkein vain tampaxit ja ne mulla kirjaimellisesti putoaa vessassa käynnin yhteydessä.
Vaihdan tamponin joka kerta kun käyn pissalla. Käytän (vain) ob:tä, punaista tai vihreää. Mikään lantionpohjajumppa ei ole auttanut.
Taittelet kolme palaa talouspaperia siihen tussun päälle, niin säästät myös rahaa. Rintaliivit, tamponit, terveyssiteet ja kaikki kosmetiikkatuotteet ovat 100% naisten heikon mielen kusettamista ja rahastamista. Pillua ne miehet teiltä oikeasti vain haluaa. Öörggh! Rruisk!
Höh, senhän voi tunkea sisään? Pienellä ponnistamisella tamponin ja narun saa aina ulos, miten kukaan pystyy olemaan sen kusisen narun kanssa :"DD eikai kaikki tee tätä?
Miten ihminen, jolla on minitamponin kokoinen emätin, voi harrastaa seksiä miehen kanssa?