AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Katotaan jos mun 170€ toimeentulotuki ehtii napsahtaa tilille, niin tuun ehottomasti. On mulla parikyttuhatta säästöjä, mutta en käytä niitä.
Millainen mökki on? Onko sisustus tasokas? En voisi kuvitellakaan viipyväni paikassa, missä on takavuosien sisustushirveyksiä.
Minä pakkaan tavarani Guessin laukkuun. Onhan mulla Louis Vuittoninkin laukku mutta se ei sovi maaseutureissuille.
Vierailija kirjoitti:
Millainen mökki on? Onko sisustus tasokas? En voisi kuvitellakaan viipyväni paikassa, missä on takavuosien sisustushirveyksiä.
Olen kuullut, että siellä on täysvalkoinen sisustus ja paljon Live, love, laugh -tauluja. Tai sitten mulla menee paikat sekaisin... Saattaahan tämä olla myös se paikka, missä koko täysharmaa sisustus.
Pelottaa jo kun en tiedä minkälaisia arjen fyysisiä hankaluuksia siellä voi tulla.
Tein testimielessä profiilin deittipalstalle ja nyt tuon mukanani vatsakkaan yli kolmikymppisen komistuksen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että siellä on täysvalkoinen sisustus ja paljon Live, love, laugh -tauluja. Tai sitten mulla menee paikat sekaisin... Saattaahan tämä olla myös se paikka, missä koko täysharmaa sisustus.
Ja on siellä myös Lokki-valaisin ja ananas koristeita.
Paljonko teidän 11-vuotiaat painaa? Otetaan valokuvia ja neuvolakortit mukaan!
Minä aion lipua paikalle elegantissa merkkimekossani suoraan tenniskentältä. Saas nähdä, ketkä kaikki loistavat poissaolollaan retriitissä.
Mulla on risti kaulassa. Saanko tulla vai joudunko jättään sen kotiin? Mansikat on jo pakattu.
En sitten kestä, jos teette TYYLIMOKIA!
Onko tämä ajankohta kesä vai talvi? Haluun niin tulla talvella, koska talvi antaa mulle niin upeet energiat.
Onko meillä norppaturvallinen katiska ja verkot varmasti kuivalla maalla?
Millainen on ihminen, joka lähtee mökille?
Ihanaa päästä vähän huilaamaan. Minulla on vaativa vauva ja natiseva parisuhde.
Minä kyllä kurkin ikkunassa verhojen raosta mitä te teette pihalla.
Mä odotan kaksosia. Voidaan sitten yhdessä miettiä, mikä voisi tulla Tuukan pikkusisarten nimiksi!
Tulen, mutta myöhässä, koska ajelen alinopeutta. Ja niin kaikki muutkin minun perässäni tulevat myöhässä.
Haluan että keskustellaan Emmerdalen juonikäänteistä.
Kunhan pukeudut luonnonkuituihin