AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Tarvitaanko hirvikärpäshattuja? Niiden läpi kaikki näyttävät verkostoituneilta!
Voinko tulla Munsalon kansallispuvussa?
Hei, siivotaanks me se mökki ensin? Jos siivotaan niin tulen norppien ja emättimien kanssa!
Mulla on roikkuvat korvikset ja käännän päätäni lintumaisesti, ettehän pilkkaa mua? Tv Keski-ikäinen rillitäti
Vierailija kirjoitti:
Hei, siivotaanks me se mökki ensin? Jos siivotaan niin tulen norppien ja emättimien kanssa!
Tule vaan! Ollaan jo aloiteltu siivous pimpulilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä voin laittaa ylleni, kun haluaisin pukeutua punaiseen, mutta jos olen liian vanha sen värin käyttäjäksi? Tv Täti 70v
En osaa auttaa, mulla ongelmana, ikää 41 vuotta, etten voi ostaa lappumekkoa enää tän ikäsenä.
Mä voisin järjästää miehille ja veljille sellaisen peruskukkien tunnistuskurssin, saisitte muut mammat rauhassa vetää pari sidukkaa sillä aikaa. Joudun tulemaan yksin, kun kukaan kaveri ei soittele dikä ota muuten yhteyttä 😪
Tekeekö siellä päin itikat mustelmia kaulaan ja raapaleita sisäreisiin? Mieheni tulee mukaan ja nukkuu lepolassessaan grillikatoksessa. Herrasmies kun on, ei halua viedä petipaikkaa keltään tai häiritä ketään.
En tiedä. Minulle kun on sattunut selittämättömiä tapahtumia...
Siis mihin nyt seuraavaksi mennään? En päässyt viimeksi kun poikkesin pienellä kittarilla ja se olikin umpikuja ja myyjä horjahteli päin kansakuntaa, joten jäin jumiin sinne :/
Saako siellä mustikkametsässä metelöidä miten vaan? Onko jotain aikarajoitteita? Kun mun 2-vuotias heittelee tavaroita ja kiljuu ja puolitoistavuotias ei syö. Ja mies on ehkä ihastunut varattuun. Mä kyllä imetän vaikka lentoemännät pyytäisivät peittämään itsensä.
Mä en voi tulla, kun mun alastonkuvia on levitetty nettiin. Mummo 79v.
Katsottehan taas meidän neljän lapsen perään, kun me Peran kanssa käydään terassilla ottamassa yhdet? Viimeksi on päästy viime viikonloppuna minnekään kahdestaan. Mä lopetin imettämisen just, kun toi täytti jo kaksi viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Voinko tulla Munsalon kansallispuvussa?
Sait sen sitten teetettyä?
En ehkä pääse lähteen. En löydä mun korvaa mistään. Miesystäväni sängystä löyty yks, mut se ei oo mun tyylinen.
Kortsut, kilju ja lenkkimakkara pakattu sekä vaimolle kerrottu tulevasta työmatkasta. Milloin lähdetään?
Tuon mukanani 50 litraa kotikaljaa jonka tein makaroonin keitinveteen jota olen säästänyt viime vuodesta asti tilaisuutta varten.
Harmi, minä en säästänyt sitä vettä koska pesin siinä aina omat munani. Mutta tulen puhtain munin.
Minä olen lokkeilija. Tulen mielelläni sinne lokkeilemaan.
Mitä voin laittaa ylleni, kun haluaisin pukeutua punaiseen, mutta jos olen liian vanha sen värin käyttäjäksi? Tv Täti 70v