AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
On ollut erikoinen mökkiretriitti, mihin seikkailuihin se johtikaan, Tukholmassakin tuli käytyä hurmaamassa svenskimiehiä, Seinäjoella ja Porissakin riitti vientiä, ehkä DI Markku liiankin innokkaana! Nyt sitten palaaminen Porvoon saaristoon, Tirmo Bluesiin...
Vierailija kirjoitti:
On ollut erikoinen mökkiretriitti, mihin seikkailuihin se johtikaan, Tukholmassakin tuli käytyä hurmaamassa svenskimiehiä, Seinäjoella ja Porissakin riitti vientiä, ehkä DI Markku liiankin innokkaana! Nyt sitten palaaminen Porvoon saaristoon, Tirmo Bluesiin...
Ehei, me emme ole Porvoossa, tuolle yhdelle vain väitettiin niin. Tanakasti Seinäjoella edelleen. Tänään menen varikkotyttöjä katselemaan Vauhtiajojen viimeisenä päivänä. Sitten pitääkin etsiä ämpärit mustikkareissua varten. Innokkuus on toinen nimeni. (Pienenä väliaikatietona kerron, että E-kuppi on löytynyt!) Tv: Markku-Innokas, DI
Mahtava on ollut retriitti-ja festarikesä, sekä innokas ihailijani, DI Markku! Kannatti käydä Tallinnassa asentamassa E-kupit, vaikka lomaltapaluurahat niihin uppoaakin!
Nyt on sitten murheellinen eron hetki edessä, ehkä jopa elämäni miehestä, Markusta DI!
Valitettavasti huomenna loma loppuu, ja mentävä Sylttytehtaalle.
Muistetaanhan sitten, että naiset syövät vain naisellisesti salaattia ja juovat viiniä, pihvit ja oluet jätetään miehille!
Mustikanpoimijoiden pitäisi ennen metsään menoa käydä hakemassa janojuomat Tallinnasta, onko halukkaita?
Vierailija kirjoitti:
Koska alkaa? Pakkasin jo kånkenin.
Tähän retriittiin ei pas kaiset kånkenit selässä tulla! Ne jätetään narikkaan jossa niiden sisään ulos.tetaan ja oksennetaan. Lopuksi ne poltetaan kokkona.
Vierailija kirjoitti:
Löysin Vickanin ja Madden. Myös Daniel ja Englannin Philips tulivat samalla laivalla.
Nyt vänkäävät minulle koska luulevat että me mennään Porvooseen.
Minä en ruotsinkieltä opetellut (oppinut) koulussa. Syy: koska pakkoruotsi.
Yritän nyt jotenkin saada meidät sinne Seinäjoelle. Voihan minä sanoa niille että: Ja jag vist. Vi ska åka ny till Porvoo.E-kuppi.
Voivoi, Philip on tulossa omalla autolla, niin kuin tapanansa on.
Oli ihanaa olla siellä mökillä mukana ja rakastella sammuneita mammoja heidän tietämättään :-) .
(Kiltti)mies38v kirjoitti:
Oli ihanaa olla siellä mökillä mukana ja rakastella sammuneita mammoja heidän tietämättään :-) .
Höpö höpö, itse sammuit ensimmäisenä ja olit tietämättäsi jännämiesten hasuttelun kohteena kun sait puolimetrisen hieromasauvan kuivana kakkoseen. Ei taidan raukan peppu olla vieläkään parantunut :-D .
Omg, toi latino on oikeasti kuuma! Oho!!
Onko kukaan nähnyt Rolls Royce limusiinia ( englannin rekkarit) jota ajaa vanhempi herrasmies?
Minulle tämä viikonloppu on ollut raskas. Vickkan, Madde, Daniel ja Philippi ovat olleet aivan mahdottomia.
Nyt en tiedä missä ovat ja niiden olisi pitänyt lähteä tänä iltana ruotsin laivaan ja takaisin kotiin.
Lähden nyt omaan kotiini lepäämään. En tiedä miten mustikkareissun käy? Tulenkohan ollenkaan vaikka ämpäritkin on jo valmiina. Olen masentunut.
Tv. E- kuppi.
Minä olen kahden naisen loukussa: E-kuppeja on kaksi. Niin onhan niitä kaksi muutenkin, mutta näitä E-kuppi -naisiakin on kaksi. Toisen kanssa oli romanttista ja toisen kanssa vähän raskaampaa, kun hänen piti olla (lapsen)vahtina jollekin Philipille. Olisko yh-äiti, väitti kyllä Philipin olevan yli 90-vuotias, tarkoitti varmaan yli 90-senttinen, taaperoikäinen siis. Nyt sitten arvon, kumpaan pidän yhteyttä vai molempiinko? Tv: loukussa oleva Markku, DI
Täällä Hikisissä työtiloissa ajattelen vain sua Markku DI! Oi niitä upeita festariöitä! Työkaverit ihmettelevät, mitä mulle on tapahtunut, kun olen poissaolevan tuntuinen, jospa tietäisivät!!
Se lempeä E-kuppi
Tämä alkaa mennä semmoseksi pienen piirin flirtiksi koko ketju, että kohta tulleepi varmaan setsuuria koko joukolle. Lupauduin kyllä mo...ropelaattoriksi sinne reissuun, mutta tällä palstalla ei ehkä kohta ennää pysty auttamaan.
Miksi hyvä idea nyt levisi tuollaisessa ihan oudoksi?
Onko täällä joku oma porukka nyt pyörimässä?
EI nyt nappaa lainkaan eikä ole huvittavaa.
Olisi kiva palata alkuperäiseen aiheeseen vai onko tämä ketju jo aikansa elänyt?
Eiköhän mustikkareissulla kaikki rauhoitu asialliseen marjanpoimintaan!
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyvä idea nyt levisi tuollaisessa ihan oudoksi?
Onko täällä joku oma porukka nyt pyörimässä?
EI nyt nappaa lainkaan eikä ole huvittavaa.
Olisi kiva palata alkuperäiseen aiheeseen vai onko tämä ketju jo aikansa elänyt?
Voi, palstan ankeuttajakin tuli paikalle. Mukaan vaan!
Aina on kateellisia! Antakaa lemmen kukkia ja ihmisten lisääntyä. Silloinhan Vauva-palsta on nimensä ansainnut. Mustikkaretkellä on kaikilla taas mahdollisuutensa. Pukeutukaa värikkäästi vaikka olisittekin jo keski-ikäisiä ja nauttikaa kesästä.
On tullut kierrettyä näitä Suomen kesäfestareita, luulin herääväni Seinäjoella teltassa, mutta vieressäni heräilevä, tuntematon mies väittää, että olisimme Tirmo Bluesissa Porvoossa!