AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikki poliitikot itkevät, että syntyvyyn on liian alhainen, niin voisko noista mustikkamättäistä kehittää jonkinlaisen lemmenpesän, jonne lapsettomat voisivat tulla luonnon helmaan yrittämään onneaan puolison tai jonkun muun innokkaan kanssa. Tieytysti sopimuspaperit pitää olla kunnossa, että isyyden perään ei puolihuolettomilta poikamiehiltä mitään kysellä. Antti Rinne voisi tulla nuorikkonsa (vai oliko vanhikko) kanssa ja näyttää mallia muille.
Eukonkanto on jo niin nähty - ja hevikutominenkin. Suomi nousuun! No on tuossa yksi vaara. Punkkeja on niin paljon, että voi saada borrelioosin lapsen sijaan, jos siellä mättäällä keikkuu kovin kauan.
Tälle pitää vain keksiä hyvä nimi. Lemmenmätäspäivät? Lempeä mättäällä? Suihki suossa? Suomi nousuun mustikkamättäällä? Perinnepanot?
Ja sitten kaikille syntyville vauvoille Martat lahjoittavat siniset virkatut mustikkapipot. Nimisuosituksia: Sinikka, Sinikukka, Sinililja, Metsänneito, Simo, Sipe jne.
No nyt kyllä harmittaa, että olen koko elokuun työmatkalla.
Toisaalta mulla näyttää olevan seliteltävää... Vaimo ei ehkä usko, että lauteistakin voi tulla raskaaksi.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikki poliitikot itkevät, että syntyvyyn on liian alhainen, niin voisko noista mustikkamättäistä kehittää jonkinlaisen lemmenpesän, jonne lapsettomat voisivat tulla luonnon helmaan yrittämään onneaan puolison tai jonkun muun innokkaan kanssa. Tieytysti sopimuspaperit pitää olla kunnossa, että isyyden perään ei puolihuolettomilta poikamiehiltä mitään kysellä. Antti Rinne voisi tulla nuorikkonsa (vai oliko vanhikko) kanssa ja näyttää mallia muille.
Eukonkanto on jo niin nähty - ja hevikutominenkin. Suomi nousuun! No on tuossa yksi vaara. Punkkeja on niin paljon, että voi saada borrelioosin lapsen sijaan, jos siellä mättäällä keikkuu kovin kauan.
Tälle pitää vain keksiä hyvä nimi. Lemmenmätäspäivät? Lempeä mättäällä? Suihki suossa? Suomi nousuun mustikkamättäällä? Perinnepanot?
Ja sitten kaikille syntyville vauvoille Martat lahjoittavat siniset virkatut mustikkapipot. Nimisuosituksia: Sinikka, Sinikukka, Sinililja, Metsänneito, Simo, Sipe jne.
Eikös ne Jumin häät/Jumihäät tuollaiset ole?
Vierailija kirjoitti:
Daniel, Vikkan, Meghani tulee.
Entäs Phillips? Se Elisabethin mies, sen näin retriitissä.
Harry olisi kivaa seuraa minulle.
Meghan vois kysä anopiltaan miten Suomen metsissä rämmitään korkokengissä, sillähän on kokemusta
Kaikenlainen suvaitsevaisuus on myös tarpeen
Met mäthäällä olemma ja na da natkutelhaan tv. Munsalan murretaitoinen
Kiky kiksautuksella Suomi nousuun! Mätäsmuhinoinnilla mammojen housuun.
Sitten joku turhan_tiedon_dosentti (se venakosta eronnut) voisi tehdä tilaston siitä, miten usein onnistuttiin eli raskausprosentti kaikista yrityksistä. Jos malli onnistuu, sitä voidaan viedä muuallekin maailmalle, vaikka väestönkasvu kyllä on juuri toiseen suuntaan kallellaan. No kiinalaiset miehet tänne, niin nekin joskus saavat.... nauttia suomalaisesta maalaismaisemasta.
Mäthethään mäthäällä ...mustikoita sankhoon ja loput on semmosta mitä met emmä ymmärrä ko löytyy parehmpiakin paikkoja luoja suohnut siihen
tv
Munsalan murreakateemikko
Mustikkamätässeikkailuun ilmoittautuu myös prinsessa Madelaiden kaksoishenkilö, kaksi lasta jo tehtynä, joten velvollisuus kansalaisena täytetty, mutta hauskanpitoon valmis!
Antti Rinne kun puhui niistä synnytystalkoista niin tuonko nämä NHL-miehet mukanani marjanpoiminta( ja muihinkin)hommiin sinne mäthähälle niin voisi syntyä ensi vuonna pikku-Rasmuksia...? Mulla ei kunto kestä enää...(laskee hameen helman alas). Mä voisin vaihteeksi poimia marjoja...
2 lasta ei riitä! Tarvitaan 2,1 että kansa uudistuisi edes vähän!
Mä varaan Rasmuksen!!!...Avaa jo vetoketjun valmiiksi...
Jos DI olisi kiinnostunut, voisin vielä yhden synnyttää Isän(henkilön)maalle. Hyvät geenit taattu!
Vierailija kirjoitti:
Jos DI olisi kiinnostunut, voisin vielä yhden synnyttää Isän(henkilön)maalle. Hyvät geenit taattu!
DI on aina kiinnostunut kaikesta. Geenit on hyvät, ÄO 154, ulkonäkö Danielin kopio, varallisuutta löytyy sekä tietysti (insinööri-)huumorintajua. Nyt täytyy hankkia varauskirja, niin tulee varmasti taspuolisesti jaettua ajat. Teen kaikkeni Isänmaan eteen. Tv Markku, DI
Markku DI on kaiken kunnioituksen ansainnut uhraituvaisuudellaan Isän(Henkilön)maan hyväksi! Pusut siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daniel, Vikkan, Meghani tulee.
Entäs Phillips? Se Elisabethin mies, sen näin retriitissä.
Harry olisi kivaa seuraa minulle.Meghan vois kysä anopiltaan miten Suomen metsissä rämmitään korkokengissä, sillähän on kokemusta
Ellu oli Kekkosen kanssa reissussa.
Mitäs sitten tehdään jos mustikoiden poimintapäivänä sataa vettä? Minä voisin silloin olla sisätiloissa. Onko osallistujilla asuntoautoja?
N 46v. E-kuppi.
M. Hiiri mättähältä mättähälle käy, ja pikkujalka pilkahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kamalimpien horoskooppimerkkien edustajia ei oteta mukaan. Kaksoset ja vesimiehet jää pois, vaakat, leijonat, ravut ja skorpionit pääsee Porvooseen.
Kauheeta rasismia!
No niin. Nyt Seinäjoelle takaisin. Vauhtiajojen tänäiset esiintyjät: Elonkerjuu, Eppu Normaali, Happoradio, Jonne Aaron, Reino Nordin ja Vesala. Näin (insinööri)miehenä kiinnostaa eniten Vesala. Siispä sinne. Toivottavasti Munsala, kaikki E-kupit, Vickan ja Madeleine jo siellä odottelevat. Katson kyllä bajamajan jo valmiiksi, jos on tarvetta paeta. Tv: Taas intoakin puhkuva Markku, DI
Äänestän Perinnepanot -nimeä!