Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!

Vierailija
04.07.2019 |

Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.

Kommentit (1151)

Vierailija
841/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, kummalla mustikkapiirakalla kahviseura taattu?😃

Vierailija
842/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan siitä haluaako pullapoikaa vai vähän rouheampaa seuraa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yritän muropohjalla. Joku DI olisi varmaan kivaa seuraa.

TV. Annika 34v.

Vierailija
844/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TV. Annika 34v.

Ihan pakko kesken lounastauon vastata, niin sykähti sydämessä. Mustikkapiirakka muropohjalla on parasta mitä tiedän heti intergraalilaskennan jälkeen. Vastaankohan sinun miesihannettasi, kun minua on sanottu Ruotsin prinssi Danielin näköiseksi? Olisitko minun Vickan? Olethan viehkeä ja sensuelli? Tv Markku, DI

Vierailija
845/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin lopulta lähteä mukaan ja nyt kaikki on vihasii mulle. Tää on kyllä oudoin asia, mistä mulle on suututtu. :(

Vierailija
846/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Markku, en voi ottaa sinua, sillä derivointi alentaa potenssia. :((

Vierailija
847/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Markku, en voi ottaa sinua, sillä derivointi alentaa potenssia. :((

Tangoviikonlopusta oppineena toivonkin hieman alenevan. Työssäni onneksi kehittelen älyvaatteita ja niihin saa vaikka mitä ominaisuuksia! Älä suotta murehdi!  Tv Markku, DI

Vierailija
848/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murupohjakin saattaisi olla hyvä. 

tv 

Munsalan kansallispuku nainen

Vierailija
849/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ana kavereineen saapuu paikalle mustien kiiltävien autojen letkassa, ilmoittaa, että chillailut on nyt chillailtu ja ajaa kaikki Av:t pois porvoosta. Kun mökkialue on tyhjennetty, valtaavat he koko porvoon keskenään virnistellen.

Vierailija
850/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TV. Annika 34v.

Ihan pakko kesken lounastauon vastata, niin sykähti sydämessä. Mustikkapiirakka muropohjalla on parasta mitä tiedän heti intergraalilaskennan jälkeen. Vastaankohan sinun miesihannettasi, kun minua on sanottu Ruotsin prinssi Danielin näköiseksi? Olisitko minun Vickan? Olethan viehkeä ja sensuelli? Tv Markku, DI[/quote

Tämäpä nyt sattui! Oletko tosiaan Ruotsin Danielin näköinen? Minä itse olen kuin kopio Vickanista! Käydään nyt kuitenkin ensin ne mustikat poimimassa ja mietitään sitten olisiko meistä yhdessä "leipomaan" elämän muropohjaa johon sisältyy makeita mustikoita vaniljanvivahdeiden sävyttämänä?

Annika 34v.

Vierailija
851/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ni. Nyt on kuninkaallista ulkonäköäkin tulossa marjaretkelle. Mites otetaanko Meghani mukaan vai onko liian aikaista vielä, kun imettääkiin ja kaikkea? 

Vierailija
852/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tv 

Viime kerrasta jäi mietityttämään, että kuinka kauan ihmiset yleensä viettävät aikaa bajamajassa

Vierailija
853/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tv 

Viime kerrasta jäi mietityttämään, että kuinka kauan ihmiset yleensä viettävät aikaa bajamajassa

Olitko vahdissa oven edessä?  Se DI taisi sitten päästä karkuun reiän kautta. Tai jäi sinne. Ehkä tuo kehonkieli kertoo sinulle jo jotain. Ei sykähtele teidän sydämet samaan tahtiin.

Vierailija
854/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ni. Nyt on kuninkaallista ulkonäköäkin tulossa marjaretkelle. Mites otetaanko Meghani mukaan vai onko liian aikaista vielä, kun imettääkiin ja kaikkea? 

Se ei varmaan osaa pukeutua oikein.

Vierailija
855/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Känkkäränkkä reppu kielletty?

Vierailija
856/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki poliitikot itkevät, että syntyvyyn on liian alhainen, niin voisko noista mustikkamättäistä kehittää jonkinlaisen lemmenpesän, jonne lapsettomat voisivat tulla luonnon helmaan yrittämään onneaan puolison tai jonkun muun innokkaan kanssa. Tieytysti sopimuspaperit pitää olla kunnossa, että isyyden perään ei puolihuolettomilta poikamiehiltä mitään kysellä. Antti Rinne voisi tulla nuorikkonsa (vai oliko vanhikko) kanssa ja näyttää mallia muille.

Eukonkanto on jo niin nähty - ja hevikutominenkin. Suomi nousuun! No on tuossa yksi vaara. Punkkeja on niin paljon, että voi saada borrelioosin lapsen sijaan, jos siellä mättäällä keikkuu kovin kauan.  

Vierailija
857/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kaikki poliitikot itkevät, että syntyvyyn on liian alhainen, niin voisko noista mustikkamättäistä kehittää jonkinlaisen lemmenpesän, jonne lapsettomat voisivat tulla luonnon helmaan yrittämään onneaan puolison tai jonkun muun innokkaan kanssa. Tieytysti sopimuspaperit pitää olla kunnossa, että isyyden perään ei puolihuolettomilta poikamiehiltä mitään kysellä. Antti Rinne voisi tulla nuorikkonsa (vai oliko vanhikko) kanssa ja näyttää mallia muille.

Eukonkanto on jo niin nähty - ja hevikutominenkin. Suomi nousuun! No on tuossa yksi vaara. Punkkeja on niin paljon, että voi saada borrelioosin lapsen sijaan, jos siellä mättäällä keikkuu kovin kauan.  

Tälle pitää vain keksiä hyvä nimi. Lemmenmätäspäivät? Lempeä mättäällä? Suihki suossa? Suomi nousuun mustikkamättäällä? Perinnepanot?

Ja sitten kaikille syntyville vauvoille Martat lahjoittavat siniset virkatut mustikkapipot. Nimisuosituksia: Sinikka, Sinikukka, Sinililja, Metsänneito, Simo, Sipe jne.

Vierailija
858/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle pitää vain keksiä hyvä nimi. Lemmenmätäspäivät? Lempeä mättäällä? Suihki suossa? Suomi nousuun mustikkamättäällä? Perinnepanot?

Ja sitten kaikille syntyville vauvoille Martat lahjoittavat siniset virkatut mustikkapipot. Nimisuosituksia: Sinikka, Sinikukka, Sinililja, Metsänneito, Simo, Sipe jne.

Ainakaan tytön nimi ei voisi olla Tuija.

Vierailija
859/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniel, Vikkan, Meghani tulee.

Entäs Phillips? Se Elisabethin mies, sen näin retriitissä.

Harry olisi kivaa seuraa minulle.

Vierailija
860/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan tytön nimi ei voisi olla Tuija.

Mutta Anna Sinikka se voisi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän