Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!

Vierailija
04.07.2019 |

Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.

Kommentit (1151)

Vierailija
821/1151 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on vientiä! Joku kansallispukuinen nainen yritti viekoitella mua. Oli ihan simpsakka tyty, mutta kun minä haluan itse aloittaa tutustumisen. Pääsin pakoon bajamajaan. Täällä on sellainen haju, että tämän jälkeen saan kyllä olla rauhassa. Ei ollut viehkeä ja sensuelli, ei. Liian hyökkäävä. Tv Markku, DI

Puhuko se Munsalan murretta se nainen?

Vierailija
822/1151 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aloitin siideri-tangodieetin. Pelkkää sidukkaa ja koko ajan tangoa aamusta aamuun tangomarkkinoilla. Saa tulla hakemaan. Jo on kumma jos ei kilot lähde.

Ihan kuka vaan saa tulla hakemaan? Kumman valitset jos Hopeakettu ja latino tulee hakemaan yhtä aikaa?

Latinoita on maailma täynnä mutta on vaan yksi Hopis. Päättele siitä ❤️ ps. Kuka tarjoaa sseuraavan ssiiderin...?

Hopiksia on yökerhot, uimarannat ja pyöräbaanat täynnä 😆

Itse asiassa mä päivällä vähän jahtasin sitä latinoa toritansseissa. Mä olin tosi upea näky, leopardikuvioinen sininen trikoopaita, haaremihousut ja Minna Parikan slurp loaferit! Se tummasilmä paineli mua karkuun! En saanut sitä kiinni mutta kaadoin siinä hötäkässä pari rihkamapöytää ja yhden tangoprinssin. Latino näkyi äsken kävelevän käsikynkkää Satu Taiveahon kanssa.... on silläkin maku! Sellainen kierrätetty... Nyt mulle kävis se hopiskin :(

Nyt on tyyliä naisessa. Sininen leopardipaita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1151 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on vientiä! Joku kansallispukuinen nainen yritti viekoitella mua. Oli ihan simpsakka tyty, mutta kun minä haluan itse aloittaa tutustumisen. Pääsin pakoon bajamajaan. Täällä on sellainen haju, että tämän jälkeen saan kyllä olla rauhassa. Ei ollut viehkeä ja sensuelli, ei. Liian hyökkäävä. Tv Markku, DI

Puhuko se Munsalan murretta se nainen?

Se mitään puhunut, huulia törrötti vaan ja hiuksiansa vatkasi ja lupsutteli irtoripsiä. Kyllä me dippainsinöörit sellaiset irtoripsilupsuttelijat kaukaa kierretään. Huhuh, saakohan ensi yönäkään olla rauhassa. Kaukaa näin Siltsunkin ja Maritan ja tämän exkuningattaren Sassalin, siinä olisi iloinen ja kunnollinen nainen minun makuuni. Oikein sairaanhoitaja. Tv Markku, DI

Vierailija
824/1151 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen vähän päivittämään tilannetta. Kyllä oli iso Prisma täällä, Hyllykalliolla, paljon oli perheitäkin, ihan kaihoisana katselin.

Viime yö meni pienillä unilla, musiikki kuului asuntoautooni ja eikös joku naisihminen tullut koputtelemaan ikkunaankin. Katsoin verhon raosta ja näytti niin isolta emännältä, että en uskaltanut avata. Nämä pohjalaisnaiset nimittäin ottaa minkä ne haluaa ja haluan itsekin sanoa ainakin jonkun sanan. Viehkeyttä ja sensuellia käytöstä kaipaan, en tuollaista suoraa toimintaa.

Vielä yksi yö, katsotaan miten käy. En ole vielä nähnyt E-kuppia, lieneekö ollenkaan täällä. Siitä tuli mieleen, että Li ja Annika vetivät kirjaston täyteen ja minä maltoin olla hiljaa, katselin vain. On siinä naiskauneutta! TV Markku, DI

Olen minä täällä. Ajauduin johonkin karaoke-pubiin muutaman miehen kanssa.

Alan olla aika tuiskeessa.

E-kuppi.

Vierailija
825/1151 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä heräillään jossain teltassa hirmuisessa päänsärystä. Vieressä kuorsaa joku mies. Valitettavasti ei näy olevan latino tai Huopalahti, olisiko DI?

Vierailija
826/1151 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi sekoilen, vielä niin pöllyssä, siis Hopeakettu ei ole tässä teltassa...

Vierailija
827/1151 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eieieiiii! Mieheni putosi asuntoautomme sohvalta, kun hetkeksi huomioni herpaantui. Katsoin vain sekunnin muualle ja tämä kauhea onnettomuus pääsi tapahtumaan. Olenko huono vaimo?

Vierailija
828/1151 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä oli tämänvuotiset tangot! Se yöllinen nainen ei jättänyt mua rauhaan, koputteli ikkunaan pitkin yötä ja vei mut väkisin johonkin telttaan. Mitään lupalappuja en kyllä allekirjoittanut, mutta pakko myöntää, että ehkä olin suostuvainenkin. Pelattiin erät Monopolia ja sitten yritin lähteä autolle nukkumaan, niin tuo hurja nainen ei päästänyt. Aamulla varovasti aukaisin teltan vetoketjun ja nyt olen jo ajelemassa kotiapäin. Työt kutsuu ja ehkä piipahdan lääkärissäkin. Sen verran kutittaa. Olisiko atopia aktivoitunut? Tv Markku, DI

Vierailija
829/1151 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Markku se olit Sinä! Ihana oli yö, milloin uusitaan tämä unelmien yö, älä pelkää! T. D-kuppi, tai nykyisin E, Viron reissun jälkeen!

Vierailija
830/1151 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen jos saan tulen saunaan ja saan istua kiukaan vieressä, koska haluan niin tehdä, silmälasit päässä ja uimalakki päässä ja jakaus päässä lakin alla, lakki pitää sitä kasassa ettei kokonaan halkea. Olen mies isolla ämmällä. M

Ylitinkö jo itseni vai olenko vielä lauteiden alla.

Vierailija
831/1151 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Markku se olit Sinä! Ihana oli yö, milloin uusitaan tämä unelmien yö, älä pelkää! T. D-kuppi, tai nykyisin E, Viron reissun jälkeen!

Voi voi. Tulen kyllä Vauhtiajoihin perjantaina. Voisimme tietysti jatkaa Monopolin loppuun, jos saan olla silinterihattu. tv Markku, DI

Vierailija
832/1151 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi alkaa valmisautua kaikkien aikojen hurjimpaan mustikkareissuun. Ämpärit ja poimurit valmiina sun muu rekvisiitta

Vierailija
833/1151 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saappaat pitää olla kaikilla marjareissulla!

Siellä on synnin polulle houkuttelevia käärmeitä!

Vierailija
834/1151 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen tai keiden kanssa minä sitten olen ollut? Jossain teltassa heräsin aamulla?

Luulin löytäneeni ID Markun tai latinon.

Se E-kuppi (ilman viron matkaa).

Vierailija
835/1151 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen tai keiden kanssa minä sitten olen ollut? Jossain teltassa heräsin aamulla?

Luulin löytäneeni ID Markun tai latinon.

Se E-kuppi (ilman viron matkaa).

Minä tunnustan, omatunto soimaa muuten. Kävin monessakin teltassa, mutta arpanoppaa ei löytynyt. Etsin kyllä. E-kupeissa on hyvin tilaa piilottaa vaikka mitä. Minä se taisin olla. Hyvinkin monessa teltassa. Tulee mieleen se klassikko Poika eli kesäänsä, muunnellen DI eli kesäänsä. Saa sitä meillä dippainsseilläkin joskus olla sutinaa. Tv Kesämies Markku, DI

Vierailija
836/1151 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saappaat pitää olla kaikilla marjareissulla!

Siellä on synnin polulle houkuttelevia käärmeitä!

Erityisesti "kolmas jalka" tarvitsee "kumisaappaan".

Vierailija
837/1151 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Markku DI, tervehdys täältä Lappeenrannasta! Olin unohtanut, että minun piti olla seuraamassa Suur-Saimaan ajoja tangojen sijaan! Olen nyt lepyttelemässä paikallista miestä. Toivottavasti tapaamme mustikkamättäällä, toivoo ent. D-kuppi, nyk.E-kuppi

Vierailija
838/1151 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tässä voin levähtää. Mustikat on kypsiä joskus elokuussa.

Vierailija
839/1151 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy yrittää pinnistellä, että jaksaa odottaa yhtä upeaa miesseuraa, kuin oli Seinäjoella! T. E-kuppi

Vierailija
840/1151 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on parempaa, mustikkapiirakka pulla-vai muropohjaan? Kummalla mustikkapiirakka Kahvileipä on taattu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi