Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!

Vierailija
04.07.2019 |

Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.

Kommentit (1151)

Vierailija
801/1151 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän nämä tanhut tällä kertaa väliin, viinaa nauttiessani tuppaa aina nyrkit heilumaan ja kadotan itsehillintäni, saatan roikkua esim. itseäni reilusti nuoremmissa miehissä kiinni niin että vaatteet repee. Ajokorttikin on poliisin hallussa eikä mulla käytöstavat riitä julkisilla kulkemiseen.

T. tiedätte kyllä kuka

Vierailija
802/1151 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän nämä tanhut tällä kertaa väliin, viinaa nauttiessani tuppaa aina nyrkit heilumaan ja kadotan itsehillintäni, saatan roikkua esim. itseäni reilusti nuoremmissa miehissä kiinni niin että vaatteet repee. Ajokorttikin on poliisin hallussa eikä mulla käytöstavat riitä julkisilla kulkemiseen.

T. tiedätte kyllä kuka

Mukaan vaan, what happens at tangomarkkinat stays at tangomarkkinat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1151 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä!!

804/1151 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ay, täytyy näköjään kiillottaa tanssikengät! Oon oikeasti hyvä tangossa.

Mättäät mun täytyy jättää väliin.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
805/1151 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan tanssia vain humppaa ja valssia.

Valssia olen opetellut yksikseni, Häävalssiani varten.

Ei minulla kylläkään sulhasta ole. Ei koskaan ole ollut edes poikaystävää.

Asun äitini kanssa eikä hän oikein pidä siitä että minä löytäisin jonkun miehen.

Sinne tangomarkkinoille karkaan. Kerroin äidilleni että lähden Suonenjoella mansikoita poimimaan. Älkää kertoko äidilleni että tulen sinne.

Kaarina 43v.

Onkohan muita joilla on vaikea äitisuhde?

Vierailija
806/1151 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Kivikissalla ja sulla riittää vatvomista vaikeasta äitisuhteesta läpi yön. Älä nukahda!

Vierailija
807/1151 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mulla on niin etäinen suhde sisaruksiini etten saa ketään kyytimieheksi niin voinko tulla lentäen vai aiheuttaako se osallistujissa ilmastoahdistusta vai ilmastotiedottomuutta? Täytyy vielä ostaa joku oikealle ihmiselle sopiva mekko, tosin en oikein tiedä millainen olisi hyvä kun en kerrostaloasujana tiedä miten vapaa-aikaa vietetään retriitissä? Toivottavasti meillä kaikilla on mukavaa ja mikä ettei ellei sinne tule ketään julkisuudesta tuttua henkilöä ketä kukaan ei missään nimessä halua tavata eikä kellään ole mukanaan vaativaa vauvaa. Voin ehkä vähän myöhästyä koska minun pitää etsiä vielä muutamat suositut  tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia. Suuntaan kysymykseni niistä kaupan kassalle niin eiköhän ne löydy!

Kaupan vapaalle kassalle!

Vierailija
808/1151 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä täällä ruotsinkielisellä rannikolla ei mökkeillä vaan purjehditaan ja ollaan huvilalla.

Kuljetteko Munsalan kansallispuku yllänne?

Ilman muuta kun nyt löysin tyypin, joka teki koko suvulle sellaiset.

Onko tekijä Vantaalta? Siis joku joka teki Munsalan kansallispuvut. Maksoitko 100euroa ja kankaat? Siis sille joka teki Munsalan kansallispuvut. Oliko hän Vantaalta?

Voisiko joku tehdä minulle Munsalan kansallispuvun?

Vierailija
809/1151 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi kolme tummaa, pitkää, komeaa, lihaksikasta, isomun jännäseisojaa. On mulla hihnassa aian ja on sinkkuja joten osaa käyttäytyä kyllä, mutta pitäisi päästä puoliltapäivin  rauhallisesti alueen läpi asuntovaunulle, joten olisiko mitään keinoa miten välttää sitä että tielle ei osu kaikki seksikkäät, hoikat, nuoret ja kauniit naiset jotka on varoissaan, että ne ei ala tarjota elatusta näille mun pojille. Ne on kuitenkin ihan parisuhteeseen kykenemättömiä ja lääkäri määräsi niille 3600e bruttokuukausitulorajan ja ei saa seurustella ennen kastraatiota minkään kanssa jonka bruttokuukausitulot on yli 2100e ja painoindeksi on alle 26, 75. Lisäksi huolettaa kilttisuroiden kohtaaminen, koska jännäseisoja voi alkaa alistaa kilttistä telakoitumalla äkillisesti. Miten tämä nyt onnistuisi ilman draamaa?

Vierailija
810/1151 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin siideri-tangodieetin. Pelkkää sidukkaa ja koko ajan tangoa aamusta aamuun tangomarkkinoilla. Saa tulla hakemaan. Jo on kumma jos ei kilot lähde.

Vierailija
811/1151 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloitin siideri-tangodieetin. Pelkkää sidukkaa ja koko ajan tangoa aamusta aamuun tangomarkkinoilla. Saa tulla hakemaan. Jo on kumma jos ei kilot lähde.

Ihan kuka vaan saa tulla hakemaan? Kumman valitset jos Hopeakettu ja latino tulee hakemaan yhtä aikaa?

Vierailija
812/1151 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latino <3

Vierailija
813/1151 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen vähän päivittämään tilannetta. Kyllä oli iso Prisma täällä, Hyllykalliolla, paljon oli perheitäkin, ihan kaihoisana katselin.

Viime yö meni pienillä unilla, musiikki kuului asuntoautooni ja eikös joku naisihminen tullut koputtelemaan ikkunaankin. Katsoin verhon raosta ja näytti niin isolta emännältä, että en uskaltanut avata. Nämä pohjalaisnaiset nimittäin ottaa minkä ne haluaa ja haluan itsekin sanoa ainakin jonkun sanan. Viehkeyttä ja sensuellia käytöstä kaipaan, en tuollaista suoraa toimintaa.

Vielä yksi yö, katsotaan miten käy. En ole vielä nähnyt E-kuppia, lieneekö ollenkaan täällä. Siitä tuli mieleen, että Li ja Annika vetivät kirjaston täyteen ja minä maltoin olla hiljaa, katselin vain. On siinä naiskauneutta! TV Markku, DI

Vierailija
814/1151 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuka vaan saa tulla hakemaan? Kumman valitset jos Hopeakettu ja latino tulee hakemaan yhtä aikaa?

Latinoita on maailma täynnä mutta on vaan yksi Hopis. Päättele siitä ❤️ ps. Kuka tarjoaa sseuraavan ssiiderin...?

Vierailija
815/1151 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latinoita on maailma täynnä mutta on vaan yksi Hopis. Päättele siitä ❤️ ps. Kuka tarjoaa sseuraavan ssiiderin...?

Hopiksia on yökerhot, uimarannat ja pyöräbaanat täynnä 😆

Vierailija
816/1151 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopiksia on yökerhot, uimarannat ja pyöräbaanat täynnä 😆

Itse asiassa mä päivällä vähän jahtasin sitä latinoa toritansseissa. Mä olin tosi upea näky, leopardikuvioinen sininen trikoopaita, haaremihousut ja Minna Parikan slurp loaferit! Se tummasilmä paineli mua karkuun! En saanut sitä kiinni mutta kaadoin siinä hötäkässä pari rihkamapöytää ja yhden tangoprinssin. Latino näkyi äsken kävelevän käsikynkkää Satu Taiveahon kanssa.... on silläkin maku! Sellainen kierrätetty... Nyt mulle kävis se hopiskin :(

Vierailija
817/1151 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko ajaa mökkitien?

T. Arttu

Vierailija
818/1151 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jahtasin Hopeakettua. Latinoa ja Markkua, kaikki pinkoivat pakoon vaikka olen 166 cm 52 kiloa ja pukeutunut Munsalan kansallispukuun.

Vierailija
819/1151 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko ajaa mökkitien?

T. Arttu

Mökkitien voi ajaa talvella lumesta, täällä ei olla kesällä niin ummessa

Vierailija
820/1151 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vientiä! Joku kansallispukuinen nainen yritti viekoitella mua. Oli ihan simpsakka tyty, mutta kun minä haluan itse aloittaa tutustumisen. Pääsin pakoon bajamajaan. Täällä on sellainen haju, että tämän jälkeen saan kyllä olla rauhassa. Ei ollut viehkeä ja sensuelli, ei. Liian hyökkäävä. Tv Markku, DI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi