Laihdutin bmi 21 -> 19 ja nyt en saa olla rauhassa!!!
Huonon suhteen jälkeen minun ei enää tehnyt mieli syödä ja aloin käymään paljon salilla.
Vientiä oli kyllä tarpeeksi ennenkin mutta nykyisin sitä on sitten ihan naurettavan paljon. Ihan joka paikassa on joku heti yrittämässä.
Miksi miehiä kiinnostaa laihat naiset niin paljon?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut? Jokainen ennen laiha tietää tämän erittäin hyvin.
Minä en ainakaan tiedä. Olin koulukiusattu ja yksi syistä oli nimenomaan laihuuteni. Sain kuulla vaikka minkälaista nimittelyä ensimmäisestä luokasta alkaen kunnes pääsin ylioppilaaksi. Senkin jälkeen kadulla tuntemattomat katsoivat asiakseen haukkua minua, koska olin "luuta ja nahkaa".
Yksikään mies ei ole lähestynyt muuta kuin kertoakseen, että olen hänen mielestään ruma ruipelo.
Siskolla on olematon rintavarustus, mutta kauniit kasvot ja akateeminen koulutus. Ennen avioitumista miehiä riitti jonoon asti. Luonne on kyllä sellainen huumorintajuton ja yksioikoinen tosikko👍
Kaverillani oli anoreksia, ja laihtui vaaralliseen alipainoon. Miehet seurasivat kuin hai laivaa, vaikka tukkansa tippui päästä, energiaa ei ollut edes kävelemiseen lyhyitä matkoja jne.
Vierailija kirjoitti:
Kaverillani oli anoreksia, ja laihtui vaaralliseen alipainoon. Miehet seurasivat kuin hai laivaa, vaikka tukkansa tippui päästä, energiaa ei ollut edes kävelemiseen lyhyitä matkoja jne.
Totta, ja monet jää aluksi siihen huomioon koukkuun, jos se on uutta.
Ihmiset ihastelee, miehet menee ihan sekaisin, vaikka ei enää jaksaisi edes kävellä ja kasvaa lanugoa jne.
Joku nainen kirjoitti kolumnin johonkin naistenlehteen, muistan tämän hyvin, miten se laihtui syövän takia ihan luurangoksi, ja sai koko ajan palautetta muilta miten upealta se on alkanut näyttää (ne ei siis tienneet sen syövästä), pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Alistajamiehet tykkää heikoista ja voimattomista naisista. Laihuus on selkeä merkki fyysisestä heikkoudesta.
Usein hyvin laihoista naisista tykkäävät miehet kontrolloivat mielellään myös naistensa syömisiä, ja elämää muutenkin.
Tämän olen huomannut omasta ystäväpiiristäni varsin monen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei kyll naisella saa olla läskiä. Sellainen bmi 17-18 on varmaan ideaali, ja tuokin olettaen että jonkin verran lihasta löytyy.
Tällainen maha naisella pitää olla:
http://favim.com/image/4525383/Tuon takia tykkään teineistä kun eivät ole vielä ehtineet pulkistua. Ja muutenkin ovat niin ihania verrattuna 30v plus akkoihin. Ne kun vaan ilkeilee kaikille kun eivät enää saa prinsessakohtelua kun naama on alkanut rupsahtamaan.
Siis sanot, ettei naisella saa olla läskiä, ja tykkäät teineistä.
Just. Tiedätkö, millä nimellä teitä kutsutaan? Onko juolahtanut mieleesi, ettei vika ole naisissa vaan sairaan mielesi sisällä?
Hyi hitto.
Vanhat kurpat (hyi hitto) ne vaan katkerina haukkuu pedariksi vaikken sellainen ole. Nää mun "sairaat" mieltymykset ovat kyllä ihan normaaleja miehille.
A number of studies have examined the role of body size and shape in determining the apparent health and attractiveness of bodies [6–8]. These studies have found that a low waist to hip ratio (WHR) of approximately 0.7 [9] and a low Body Mass Index (BMI; weight scaled for height) of approximately 18–19 kg/m2 [10] are perceived as most attractive in female bodies, while a low waist to chest ratio (WCR) of approximately 0.7, and relatively high BMI (approximately 26) are perceived as most attractive in male bodies [11] in Western societies.
Search statistics show that girls about 14 are the most searched for: http://img.ie/images/rurgy.jpg
An internet survey was carried out as part of the documentary "Are All Men Pedophiles?" in which men were shown pictures of females without being informed of their age and asked if they found them sexually desirable or not. Girls about 14 got the highest ratings: http://img.ie/images/5r6zq.png
In this study men rated female faces about 13 years old the most attractive: http://www.epjournal.net/articles/facial-olfactory-and-vocal-cues-to-fe… studies show similar results. In one study (which I don't have a link for) men were asked to manipulate a computer generated female face until they thought it was ideal and the most attractive. The face they came up with had the dimensions seen in the faces of girls about 13.
Oon aina ollut Bmi 19 eikä oo kyllä ikinä ollut minkäänlaista vientiä. Olisiko syy rumat kasvot vai vittuimainen luonne :D no ei, mutta oon aina ollut tosi näkymätön kaikille. Vaikka joskus pukeuduin hyvin naisellisesti, aina oli korkokengät, hame yms. Nykyään korkkarit on jääneet vähemmälle, mutta hameista ja mekoista pidän edelleen.
Niin tuntuu miestenkin saama huomio lisääntyvän kun paino putoaa (jos aiemmin ylipainoa)....
Miksi naiset ei pidä ylipainoisista miehistä?
Olisko aloituksen kohdalla kyse osittain siitä, että huonon parisuhteen loppuminen, liikuntaharrastus ym on aiheuttanut muutakin viehättävää muutosta esim. Mielialaan kuin vain bmin muutoksen
Yks tuttu nainen avautui joskus somessa, että kun hän sairastui syömishäiriöön alkoi saada todella paljon kommentteja miten upealle näyttää. Moni ihaili kun vatsasta näkyi lihakset jne. Samaan aikaan oli onnettomampi kuin koskaan eikä pystynyt enää treenaamaan kunnolla lajia missä oli aiemmin todella hyvä.
Laskin oman indeksin ja se on 22. Olen muodokas, peppua löytyy mutta vyötärö on kapea. Vientiä ei kovin paljon ole 🤔 hyvin laihoilla tuntemillani sensijaan on.