Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutin bmi 21 -> 19 ja nyt en saa olla rauhassa!!!

Vierailija
04.07.2019 |

Huonon suhteen jälkeen minun ei enää tehnyt mieli syödä ja aloin käymään paljon salilla.

Vientiä oli kyllä tarpeeksi ennenkin mutta nykyisin sitä on sitten ihan naurettavan paljon. Ihan joka paikassa on joku heti yrittämässä.

Miksi miehiä kiinnostaa laihat naiset niin paljon?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoisen miehet, jotka tykkää pelkkää luuta ja nahkaa olevista naisista ei osaa olla oikean naisen ja ihmisen kanssa

Ne pelkää naisia, siksi pitää olla heikko ja pieni nainen. Säälittävää. Miksi ihmeessä haluaisin miehen joka ei pidä normaalikuntoisesta muodostani? Olen normaalipainoinen ja liikun, jos se ei riitä jonkun pinnallisen mulkeron silmän miellyttämiseen niin se taitaa olla lopulta vain hyvä mun kannalta.

Vaikutat pissapäältä. Se varmaan suurin syy ..

Sinccis

Vierailija
42/71 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli nelikymppinen ja sama kokemus kuin ap:lla. Viime vuonna laihduin normaalipainon sisällä 10 kiloa ja nyt mietin että mitä ihmettä tämä on kun joka paikassa miehet tulevat iskemään ja kehumaan kauneutta. Pakko se on uskoa, että jo noin pieni muutos merkitsee ulkonäössä paljon.

Normaalipainon sisällä 10 kiloa ;)

Hihi .. kyllä naiset on yksinkertaisia.

Sinccis

Ettei vaan sekin ollut 15 kiloa 50 kg naisella ;)

Hihi!

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä lisäsyy olla laihduttamatta!

Itsellä on kyllä aina vienti ollut abt sama painosta riippumatta.

Vierailija
44/71 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme sitten, että normaalipainoisenakin sain kuulla olevani lihava. Miehet ei koskaan tulleet iskemään missään, aina jäin yksin. Eli aivan sama se paljonko painan, olen näkymätön miehille.

Vierailija
45/71 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas koen nyt 63-kiloisena (167 cm pitkä) saavani enemmän huomiota kuin 53-kiloisena. 30 + iässä liika laihuus lienee rumaa.

Todennäköisesti sinulla rasva tulee oikeisiin paikkoihin, eli rinnat ja pakarat. Jos tulisi vääriin kohtiin huomaisit kyllä että kukaan ei enää katsele. 

Voi olla. Olin lapsena pyöreäkasvoinen ja hoikka. Suvun piirteenä ja varmaan iänkin myötä kasvot hoikistuvat kolmenkympin jälkeen. Kaksoisleuka tulee helpommin tässä painossa esiin, mutta osaan myös piilottaa sen kevyellä varjostuksella. Kampauksellakin on myös merkitystä ja korostan sillä korkeita poskipäitä ja häivytän leveää ja korkeaa otsaa.

Toi rintoja ja takapuoltakin koskeva asia on totta, mutta kyllä vatsaankin tulee röllykkää. Treenaan kyllä ja yritän saada painon alle 60:n kilon, koska joudun välillä olemaan kameran edessä ja sehän tunnetusti "lihottaa".

Vierailija
46/71 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kyll naisella saa olla läskiä. Sellainen bmi 17-18 on varmaan ideaali, ja tuokin olettaen että jonkin verran lihasta löytyy.

Tällainen maha naisella pitää olla:

http://favim.com/image/4525383/

Tuon takia tykkään teineistä kun eivät ole vielä ehtineet pulkistua. Ja muutenkin ovat niin ihania verrattuna 30v plus akkoihin. Ne kun vaan ilkeilee kaikille kun eivät enää saa prinsessakohtelua kun naama on alkanut rupsahtamaan.

Vierailija
47/71 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kauheata kun miehiä kiinnostaa. Huh huh.

AP n olisi parempi vaan tehdä kuin suominaiset yleensä eli syödä kuin possu ja hiukset tyyliin lyhyet ja punaisiksi värjätyt. Kerran pari kuukaudessa suihkuun riittää varsin hyvin.

Vierailija
48/71 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kauheata kun miehiä kiinnostaa. Huh huh.

AP n olisi parempi vaan tehdä kuin suominaiset yleensä eli syödä kuin possu ja hiukset tyyliin lyhyet ja punaisiksi värjätyt. Kerran pari kuukaudessa suihkuun riittää varsin hyvin.

Joillakin todella laihoilla on oikeasti vaikeaa se, kun miehiä juoksee niin paljon perässä.

Niitä siis lähestytään joka paikassa, koko ajan, se on niin kuin jatkuvaa pommitusta.

Siskoni on siis tuollainen superlaiha, sen takia tiedän miten intensiivistä se huomio on, monet ei jaksa sitä.

Vierailija
49/71 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan tutkittu, että suurin osa miehistä pitää naista ihanteellisen kokoisena, jos bmi on alipainon puolella, joku 16-17....

Tämä siis länsimaissa.

Kehitysmaissa se ihanne muuttuu lihavaksi, jopa länsimaissa köyhät miehet suosii lihavia naisia.

Siitä on joku selitys, että alhaisen sosioekonomisen aseman omaavilla miehillä on korkeat stressihormoni tasot ja sellaiset miehet suosii korkean bmi omaavia naisia.

Ai niin, ja jatkan vielä.

Jos samalla miehellä laskee stressihormonit ja sen sosioekonominen asema paranee, sen naisihanne muuttuu hoikemmaksi.

Eli se muuttuu stressihormonien mukaan. Köyhä stressaantunut mies ---> suosii korkeaa bmi naisella, alhainen stressitaso miehellä ---> suosii erittäin hoikkia naisia, jopa alipainoisia.

Samalla logiikalla testosteronillakin pitäisi olla vaikutusta? Kontroversiaalia on se, että mitä rakastuneempi mies, sitä vähemmän testosteronia. Lue vaikka https://thl.fi/fi/ajankohtaista/kampanjat/kesaterveys/rakastumisen-kemi…

... joten jos naisen BMI ei muutu, mutta miehen testosteronitaso laskee koska rakastuu, niin eihän silloin BMI voi vaikuttaa yhtään mitään? Asia on tietysti eri, jos mies hakee vain tarpeillensa naista, eli pelkkää panoa.

Vierailija
50/71 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä BMI 18,5 ja kukaan muu ei huomaa kuin vaaka ja kantapubin miehet (jossa käyn 5 krt vuodessa....). Ilmankos käyn kantapubissa. No. Lähdössä Albaniaan su, niin jos edes siellä joku huomaisi....

X

Vierailija
51/71 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin teiltä, joita miehet usein lähestyvät, että millaisissa tilanteissa ne lähestymisyritykset sitten tulevat? Itsekin olen aika kevyt mutta ei minua kyllä oikeastaan koskaan lähestytä, ellei nyt jotain ulkomaalaisia miehiä lasketa mukaan. 

Vierailija
52/71 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei kyll naisella saa olla läskiä. Sellainen bmi 17-18 on varmaan ideaali, ja tuokin olettaen että jonkin verran lihasta löytyy.

Tällainen maha naisella pitää olla:

http://favim.com/image/4525383/

Tuon takia tykkään teineistä kun eivät ole vielä ehtineet pulkistua. Ja muutenkin ovat niin ihania verrattuna 30v plus akkoihin. Ne kun vaan ilkeilee kaikille kun eivät enää saa prinsessakohtelua kun naama on alkanut rupsahtamaan.

Siis sanot, ettei naisella saa olla läskiä, ja tykkäät teineistä.

Just. Tiedätkö, millä nimellä teitä kutsutaan? Onko juolahtanut mieleesi, ettei vika ole naisissa vaan sairaan mielesi sisällä?

Hyi hitto.

Vierailija
53/71 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun olin siinä luulossa, että muodokkaat (ei lihavat) on miesten mieleen eniten.

Vierailija
54/71 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoisen miehet, jotka tykkää pelkkää luuta ja nahkaa olevista naisista ei osaa olla oikean naisen ja ihmisen kanssa

Kerrotko miten minusta tulisi oikea nainen ja ihminen kun bmi on aina 16-17.

Kaksi lasta, mutta imetysaikana paino tippunut aina takaisin lähtöpainoon.

Lisäpaino olisi kyllä tervetullutta, en pyri olemaan alipainoinen...

Ehkä minusta ei siis koskaan tule oikeaa ihmistä.

Vierailija
55/71 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kun olin siinä luulossa, että muodokkaat (ei lihavat) on miesten mieleen eniten.

Muodokas: isot rinnat, pyöreät pakarat. Isot rinnat voi saada hyvillä geeneillä tai silikonilla, pakarat taas salilla. 

Vierailija
56/71 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Olen erittäin siro rakenteinen tosin myös pitkä ja saan paljon huomiota/isku yrityksiä miehiltä. Suomalaisilta sekä ulkomaalaisilta.

Ei se kyllä haittaakaan

Vierailija
57/71 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on bmi 16 ja vientiä EI ole, joten rajansa kaikella. Tosin olen 170cm pitkä, joten ehkä joku 150cm taskuraketti on eri asia.

Vierailija
58/71 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen laatikollinen laiha on epäviehättävä mutta jos on rakenteeltaan naisellinen niin todellakin on jees. Siis hoikka, kapea vyötärö, kauniit jalat ja kädet plus mùotoja.

T.m34

Vierailija
59/71 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen laatikollinen laiha on epäviehättävä mutta jos on rakenteeltaan naisellinen niin todellakin on jees. Siis hoikka, kapea vyötärö, kauniit jalat ja kädet plus mùotoja.

T.m34

*laatikkomainen

Vierailija
60/71 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan ole näkymätön, minus on vaikea olla näkemättä!

Bmi 30