Nainen nähtävästi pettyi nähtyään pankkitilini saldon :S
Ollaan tutustuttu nettideittien kautta, ajatukset synkanneet tähän asti tosi hyvin. Ollaan vaihdettu alastonkuviakin, nainen kehui penistäni kookkaaksi, hänellä oli mahtavat rinnat.
Nainen kysyi ovelasti varallisuuttani, kerroin että käyttötilillä on kolmesataa, hän kysyi mitä säästötileillä on. Kun vastasin ettei minulla ole muita tilejä niin en ole kuullut hänestä kahteen viikkoon mitään.
Pettymys luikertaa selkäytimeen.
Kommentit (20)
Eikun se näki sun p*, ja pettyi siihen.Toi pankkitilin saldo on vaan tekosyy, Sori!
Kukapa ei. Nainen ei halunnut golddiggeriä lompakolleen loisimaan.
Kysyikö omaisuuden määrää, kiinteistöjen, osakkeiden? Jos ei, ei ollut rahan perässä, on vaan löytänyt toisen.
Vierailija kirjoitti:
Heittäkäää kolikkoa kumpi maksaa laskun ekoilla treffeillä.
Ei missään nimessä, kun kyseessä on ikis eli kakkonen, niin kumpikin maksaa omansa.Hui kamalaa, ikis joutuisi maksamaan naisen kahvin......nnounounounounoooooooooouuuuuu
Ap :tä harmittaa kun taas meni hyvä elättäjä sivu suun. Noh, uutta matoa vain koukkuun. Ehkä ikähaarukkaa 20 vuotta nostamalla löytyisi sopiva?
Mikä tän typerän provotoisinnon tarkoitus on? Suivaantuiko ap aloituksesta, jossa kerrottiin miehen pettyneen naisen rintoihin? Aloittaja voi mennä ihan itseensä ja miettiä ovatko ne lopulta naiset vai miehet itse, jotka omalla käytöksellään pitävät yllä mielikuvaa miehistä typerinä eläiminä? On varmaan oikein kiinnostua eläimen lompakosta, koska sillä ei ole muuta tarjottavaa. Eläintä kiinnostaa vain imettimien koko.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tän typerän provotoisinnon tarkoitus on? Suivaantuiko ap aloituksesta, jossa kerrottiin miehen pettyneen naisen rintoihin? Aloittaja voi mennä ihan itseensä ja miettiä ovatko ne lopulta naiset vai miehet itse, jotka omalla käytöksellään pitävät yllä mielikuvaa miehistä typerinä eläiminä? On varmaan oikein kiinnostua eläimen lompakosta, koska sillä ei ole muuta tarjottavaa. Eläintä kiinnostaa vain imettimien koko.
Rakas, löysää nutturaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas, löysää nutturaa.
Sori vaan, mutta toisista otsikoista kopioidut mielikuvituksettomat provot suututtaa. Vaadin laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas, löysää nutturaa.
Sori vaan, mutta toisista otsikoista kopioidut mielikuvituksettomat provot suututtaa. Vaadin laatua.
Laatu pitää ansaita
Aloin seurustella erään naisen kanssa. Sillä oli rahat loppu, joten annoin oman korttini.
Meni pankkiautomaatille ja totesi ou mai gaad this is shitloaded ..
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei kiinnosta kuin raha. Omakin muija varmaan jättäis jos ei olis tilillä 50 tonnia siltä varalta, että tulee kiva Audi myyntiin.
Vaan 50 tonnia? Kenellä aikuisella on oikeasti niin vähän rahaa tilillä?
Se kävi hakemassa meille pitsaa. Juu. Semmoista.
Sinccis
Myönnän olevani rahan perään. Sen vuoksi olen määrätietoisesti hankkinut sitä itse. Ei tulisi mieleenkään ruveta elämään kenenkään toisen varallisuuden avulla. Erotilanteessa saan ihan itse pitää kivan Audini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei kiinnosta kuin raha. Omakin muija varmaan jättäis jos ei olis tilillä 50 tonnia siltä varalta, että tulee kiva Audi myyntiin.
Vaan 50 tonnia? Kenellä aikuisella on oikeasti niin vähän rahaa tilillä?
Moon nyt köyhä. Ei oo 50 tonnia. Täytyy säästellä. Purjevene, autot, asunnot .. kaikki imee rahaa ..
Sinccis
Mun tapailukumppanilla tuli kiire naimisiin kun näki käyttötilini saldon:) Tähän asti on puhunut ettei halua sitoutua jne. ja se on sopinut minullekin oikein hyvin, nyt ukko oli kuulemma ”miettinyt asioita” ja kun ei enää ihan nuoriakaan enää olla niin voitais sittenkin mennä naimisiin ja muuttaa yhteen.
En raaskinut vielä sanoa etten aio enää koskaan mennä naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Myönnän olevani rahan perään. Sen vuoksi olen määrätietoisesti hankkinut sitä itse. Ei tulisi mieleenkään ruveta elämään kenenkään toisen varallisuuden avulla. Erotilanteessa saan ihan itse pitää kivan Audini.
Tämä!
Saman olen opettanut myös lapsilleni.
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä ennemmin ajan Volvollani.
Huoono provo. Ei noin typeriä ole oikeasti olemassa. Ennen oli apukoulut, sinä et läpäise edes sitä. Hanki koira , osta homo koira. Koirat tykkää tyhmistäkin, kuolaa ja nuolee.
Heittäkäää kolikkoa kumpi maksaa laskun ekoilla treffeillä.