Laihdutin bmi 21 -> 19 ja nyt en saa olla rauhassa!!!
Huonon suhteen jälkeen minun ei enää tehnyt mieli syödä ja aloin käymään paljon salilla.
Vientiä oli kyllä tarpeeksi ennenkin mutta nykyisin sitä on sitten ihan naurettavan paljon. Ihan joka paikassa on joku heti yrittämässä.
Miksi miehiä kiinnostaa laihat naiset niin paljon?
Kommentit (71)
Jos on tavis ei siinä mitkään meikit, kampaajat yms auta. Miehet ei tajua miten vaikeaa tavisnaisen on löytää seuraa.
Tutkija kirjoitti:
Psykoosia pukkaa. Painolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, vaan sillä, että olet tarjoamassa itseäsi eri tilanteessa kuin lihavampana.
Keinoäly oppii AV:lla:
- mitä enemmän alapeukkuja, sitä lähempänä totuutta.
Varmaan hyvin vartalonmallista riippuen, millä painolla saa eniten huomiota. Mä sain laihoihin kavereihini verrattuna paljon enemmän huomiota, vaikka olin bmi 22,5 ja kaverit laihempia. Ei se bmi merkkaa, vaan missä rasva on😉 nykyään olen lihava (kymmeniä kiloja ylipainoa) ja huomiota en saa.
BMI 19 eli läski on tulossa takaisin muotiin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hyvin vartalonmallista riippuen, millä painolla saa eniten huomiota. Mä sain laihoihin kavereihini verrattuna paljon enemmän huomiota, vaikka olin bmi 22,5 ja kaverit laihempia. Ei se bmi merkkaa, vaan missä rasva on😉 nykyään olen lihava (kymmeniä kiloja ylipainoa) ja huomiota en saa.
Niinpä. Jos on täydellinen tiimalasi niin voi olla vähän enemmänkin rasvaa kropassa. Mutta esimerkiksi itse näytän aika hirveälle jo painoindeksissä 23 kun on päärynävartalo. Toki olen selkään ja yläkroppaan treenannut lisää ryhtiä, mutta ei se vähennä noiden läskien yläreisien vastenmielisyyttä. Laihdutus on ainut keino saada parempi kroppa, valitettavasti...
Alistajamiehet tykkää heikoista ja voimattomista naisista. Laihuus on selkeä merkki fyysisestä heikkoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas koen nyt 63-kiloisena (167 cm pitkä) saavani enemmän huomiota kuin 53-kiloisena. 30 + iässä liika laihuus lienee rumaa.
Todennäköisesti sinulla rasva tulee oikeisiin paikkoihin, eli rinnat ja pakarat. Jos tulisi vääriin kohtiin huomaisit kyllä että kukaan ei enää katsele.
Jep. Jotkut näyttää (kohtuullisella) ylipainolla upeilta, minulle taas kertyy varsinkin nykyään kaikki rasva mahaan. Hoikkuus on ainoa vaihtoehto.
Kyllä on taas valkoisen heteronaisen ongelmat.
Se on ihan tutkittu, että suurin osa miehistä pitää naista ihanteellisen kokoisena, jos bmi on alipainon puolella, joku 16-17....
Miehet tykkää todella, todella laihoista naisista, jollakin iloisuudella ei ole mitään merkitystä, eikä jollakin median myymällä thicc ihanteella, laihaakin laihempi on edelleen se paras vaihtoehto miesten mielestä.
Valkoisten heteronaisten tulisi tarkistaa omat etuoikeutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas koen nyt 63-kiloisena (167 cm pitkä) saavani enemmän huomiota kuin 53-kiloisena. 30 + iässä liika laihuus lienee rumaa.
Todennäköisesti sinulla rasva tulee oikeisiin paikkoihin, eli rinnat ja pakarat. Jos tulisi vääriin kohtiin huomaisit kyllä että kukaan ei enää katsele.
Jep. Jotkut näyttää (kohtuullisella) ylipainolla upeilta, minulle taas kertyy varsinkin nykyään kaikki rasva mahaan. Hoikkuus on ainoa vaihtoehto.
Minulla taas kaikki tulee pakaroihin, yläreisiin, jenkkakahvoihin. Ei siinä, vyötärö säilyy hoikkana ja yläkroppa sirona mutta aika hirveälle näyttää alasti. Ja jos jonkun kanssa meinaa seurustella pitäisi uskaltaa myöskin siihen alastomuuteen...
Vierailija kirjoitti:
Alistajamiehet tykkää heikoista ja voimattomista naisista. Laihuus on selkeä merkki fyysisestä heikkoudesta.
Näin se vain on! Kyllä lihareiän ympärillä pitää vähän läskiä olla!
Vierailija kirjoitti:
Voihan se pitää paikkaansa. Itse aloin käymään salilla, ja olin ihan nääntyneen näköinen, mutta tuntui, että miehiä riitti vaan enemmän. Rasvaprosenttini alkoi olla siinä 16 huitteilla ja jälkikäteen ajatellen näytin nääntyneeltä.
Moon hyvä kokki. Siitä se johtuu.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas kaikki tulee pakaroihin, yläreisiin, jenkkakahvoihin. Ei siinä, vyötärö säilyy hoikkana ja yläkroppa sirona mutta aika hirveälle näyttää alasti. Ja jos jonkun kanssa meinaa seurustella pitäisi uskaltaa myöskin siihen alastomuuteen...
Tarkoittaako yläkroppa sirona, että rasvaa ei mene oikeisiin paikkoihin, kuten tisseihin?
Sinccis
Nou Nou ..
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan tutkittu, että suurin osa miehistä pitää naista ihanteellisen kokoisena, jos bmi on alipainon puolella, joku 16-17....
Tämä siis länsimaissa.
Kehitysmaissa se ihanne muuttuu lihavaksi, jopa länsimaissa köyhät miehet suosii lihavia naisia.
Siitä on joku selitys, että alhaisen sosioekonomisen aseman omaavilla miehillä on korkeat stressihormoni tasot ja sellaiset miehet suosii korkean bmi omaavia naisia.
En uskonut sanovani tätä ääneen mutta tykkäsin aina vähän isommista miehistä jotta en tuntisi itseäni niin kömpelöksi kuin olin. Eli mitä suurempi kontrasti sitä vahvemmaksi mieskin ehkä itsensä tuntee.
Täällä on moni aika nuori mutta miettikää pitkällä tähtäimellä mikä on itselle terveellisintä. Itselle ominainen paino sekin voi vähän nousta vanhemmiten sekä sitä että se hyvännäköisin ei aina ole paras puoliso ehdokas pitkällä aikavälillä.
Kaikkein tärkeintä on miten suhteessa kunnioitetaan toinen toistaan, ulkoisista tekijöistä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli nelikymppinen ja sama kokemus kuin ap:lla. Viime vuonna laihduin normaalipainon sisällä 10 kiloa ja nyt mietin että mitä ihmettä tämä on kun joka paikassa miehet tulevat iskemään ja kehumaan kauneutta. Pakko se on uskoa, että jo noin pieni muutos merkitsee ulkonäössä paljon.
Normaalipainon sisällä 10 kiloa ;)
Hihi .. kyllä naiset on yksinkertaisia.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis länsimaissa.
Kehitysmaissa se ihanne muuttuu lihavaksi, jopa länsimaissa köyhät miehet suosii lihavia naisia.
Siitä on joku selitys, että alhaisen sosioekonomisen aseman omaavilla miehillä on korkeat stressihormoni tasot ja sellaiset miehet suosii korkean bmi omaavia naisia.
Ai niin, ja jatkan vielä.
Jos samalla miehellä laskee stressihormonit ja sen sosioekonominen asema paranee, sen naisihanne muuttuu hoikemmaksi.
Eli se muuttuu stressihormonien mukaan. Köyhä stressaantunut mies ---> suosii korkeaa bmi naisella, alhainen stressitaso miehellä ---> suosii erittäin hoikkia naisia, jopa alipainoisia.
Olit huonossa suhteessa, joka söi itsetuntoa. Et katsellut muita tai huomannut muiden katseita.
Erosit, löysit kivan harrastuksen ja piristyit. Aloit tulemaan kuorestasi ja huomasit muiden katseet ja otit kontaktia itsekin.
Ehkä se on iloisuudesta ja olemuksesta kiinni kuitenkin?
Olen itsekin ollut BMI 18, olin silloin surullinen ja angstinen eikä mua kyllä juuri lähestytty. BMIssä 20-22 mulla on ollut vientiä eniten. Kuulema olin lämmin, eloisa, ystävällinen, hymyilevä ja seurassa tulee hyvä olo.
Iloista ihmistä on helpompi lähestyä kun tuimaa ja apaattista.