Laihdutin bmi 21 -> 19 ja nyt en saa olla rauhassa!!!
Huonon suhteen jälkeen minun ei enää tehnyt mieli syödä ja aloin käymään paljon salilla.
Vientiä oli kyllä tarpeeksi ennenkin mutta nykyisin sitä on sitten ihan naurettavan paljon. Ihan joka paikassa on joku heti yrittämässä.
Miksi miehiä kiinnostaa laihat naiset niin paljon?
Kommentit (71)
Voihan se pitää paikkaansa. Itse aloin käymään salilla, ja olin ihan nääntyneen näköinen, mutta tuntui, että miehiä riitti vaan enemmän. Rasvaprosenttini alkoi olla siinä 16 huitteilla ja jälkikäteen ajatellen näytin nääntyneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se pitää paikkaansa. Itse aloin käymään salilla, ja olin ihan nääntyneen näköinen, mutta tuntui, että miehiä riitti vaan enemmän. Rasvaprosenttini alkoi olla siinä 16 huitteilla ja jälkikäteen ajatellen näytin nääntyneeltä.
Eli olit anorektikko.Edes huppunaisyrheilijoulla ei ole noin alhaiset rasvaprosentit
Semmoisen miehet, jotka tykkää pelkkää luuta ja nahkaa olevista naisista ei osaa olla oikean naisen ja ihmisen kanssa
Näinhän se on. Nyt kun BMI 22,5 olen lähes näkymätön, silloin kun oli alle 20 niin vientiä riitti. Ja ei, en todellakaan ole mikään sohvaperuna vaan urheilu on elämäntapani. No, yritän nyt laihduttaa jotta saisin parisuhteen, toiveissa perheenperustaminen ja pelkään että aika loppuu kesken jos en löydä ketään...
Miksi alapeukut? Jokainen ennen laiha tietää tämän erittäin hyvin. Toki jos sattuu olemaan poikkeuksellisen kauniit kasvot tai luonnostaan valtavat rinnat niin kumppani voi löytyä missä vaan painossa, mutta me tavikset joudumme tekemään paljon enemmän töitä asian eteen. Vaikka olisit luonteeltasi kuinka mukava ei sillä ole mitään väliä jos kukaan ei halua edes tutustua ulkonäkösi vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Semmoisen miehet, jotka tykkää pelkkää luuta ja nahkaa olevista naisista ei osaa olla oikean naisen ja ihmisen kanssa
Ne pelkää naisia, siksi pitää olla heikko ja pieni nainen. Säälittävää. Miksi ihmeessä haluaisin miehen joka ei pidä normaalikuntoisesta muodostani? Olen normaalipainoinen ja liikun, jos se ei riitä jonkun pinnallisen mulkeron silmän miellyttämiseen niin se taitaa olla lopulta vain hyvä mun kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut? Jokainen ennen laiha tietää tämän erittäin hyvin. Toki jos sattuu olemaan poikkeuksellisen kauniit kasvot tai luonnostaan valtavat rinnat niin kumppani voi löytyä missä vaan painossa, mutta me tavikset joudumme tekemään paljon enemmän töitä asian eteen. Vaikka olisit luonteeltasi kuinka mukava ei sillä ole mitään väliä jos kukaan ei halua edes tutustua ulkonäkösi vuoksi.
Ei me kaikki ennen laihat tiedetä. Täytyy sitten vissiin olla poikkeuksellisen rumat kasvot ja pienet rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne pelkää naisia, siksi pitää olla heikko ja pieni nainen. Säälittävää. Miksi ihmeessä haluaisin miehen joka ei pidä normaalikuntoisesta muodostani? Olen normaalipainoinen ja liikun, jos se ei riitä jonkun pinnallisen mulkeron silmän miellyttämiseen niin se taitaa olla lopulta vain hyvä mun kannalta.
No minä olen joka tapauksessa suunnilleen joka ikistä miestä pienempi vaikka olisin ylipainoinen, olen nimittäin vain puolitoista metriä pitkä. Silti painoindeksillä 22,5 olen jo liian lihava. Ja ei, en ole vyötärölihava vaan on täysin selkeä lantio. Mutta ehkä sitten näytän persjalkaiselle kun on enemmän rasvaa takalistossa ja reisissä. Koen että laihduttaminen on ainut keino jos en halua jäädä koko loppuelämäkseni ilman parisuhdetta ja perhettä.
Mä taas koen nyt 63-kiloisena (167 cm pitkä) saavani enemmän huomiota kuin 53-kiloisena. 30 + iässä liika laihuus lienee rumaa.
Vierailija kirjoitti:
T. Läski
Psykoosia pukkaa. Painolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, vaan sillä, että olet tarjoamassa itseäsi eri tilanteessa kuin lihavampana.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas koen nyt 63-kiloisena (167 cm pitkä) saavani enemmän huomiota kuin 53-kiloisena. 30 + iässä liika laihuus lienee rumaa.
Todennäköisesti sinulla rasva tulee oikeisiin paikkoihin, eli rinnat ja pakarat. Jos tulisi vääriin kohtiin huomaisit kyllä että kukaan ei enää katsele.
Monilla alkaa jo normaalipainossa tulla esimerkiksi pyöreyttä kasvoihin vaikka olisi muuten hoikan näköinen. Joillain taas säilyy esimerkiksi kaula sirona vaikka olisi ylipainoinen. Eipä sille voi mitään mihin rasva menee.
Aika jännä, olen aina ollut enemmän lihava kuin laiha mutta koska olen pitkä niin kilot ovat jakaantuneet tasaisesti. Olen kasvoiltani kaunis ja sääret ovat huiman pitkät, sitten olen iloinen, säteilevä, pitkät ja tuuheat, vaaleat hiukset alaselkään, isot tissit ja kyykkääjän timmi takamus.
Olen päässyt valitsemaan mieheni useiden kiinnostuneiden miesten joukosta ja parhaan sitten valitsin aviomiehekseni. Hän onkin hyvännäköinen ja pitkä, kaksimetrinen hauska ja hyväluonteinen mies. Hän sanoi, että olen hänen unelmanaisensa, pitkä, täyteläinen ja näyttävä. Joskus meitä lihaviakin siis onnistaa!
Kylläpä on harmillista! Melkein yhtä typerää kuin keksimäsi älytön aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, olen aina ollut enemmän lihava kuin laiha mutta koska olen pitkä niin kilot ovat jakaantuneet tasaisesti. Olen kasvoiltani kaunis ja sääret ovat huiman pitkät, sitten olen iloinen, säteilevä, pitkät ja tuuheat, vaaleat hiukset alaselkään, isot tissit ja kyykkääjän timmi takamus.
Olen päässyt valitsemaan mieheni useiden kiinnostuneiden miesten joukosta ja parhaan sitten valitsin aviomiehekseni. Hän onkin hyvännäköinen ja pitkä, kaksimetrinen hauska ja hyväluonteinen mies. Hän sanoi, että olen hänen unelmanaisensa, pitkä, täyteläinen ja näyttävä. Joskus meitä lihaviakin siis onnistaa!
No mietipä nyt itsekin, olet pitkä, sinulla on pitkät jalat, isot tissit, pitkät vaaleat hiukset jne. Ihan sama vaikka painaisit 120 kg eiköhän seuraa löydy. Me tavikset ollaan asia erikseen.
Olen yli nelikymppinen ja sama kokemus kuin ap:lla. Viime vuonna laihduin normaalipainon sisällä 10 kiloa ja nyt mietin että mitä ihmettä tämä on kun joka paikassa miehet tulevat iskemään ja kehumaan kauneutta. Pakko se on uskoa, että jo noin pieni muutos merkitsee ulkonäössä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mietipä nyt itsekin, olet pitkä, sinulla on pitkät jalat, isot tissit, pitkät vaaleat hiukset jne. Ihan sama vaikka painaisit 120 kg eiköhän seuraa löydy. Me tavikset ollaan asia erikseen.
Tavis voi laittaa hiuksensa, meikata ja pukeutua parhaat puolensa korostaen. Yleensä tavis on vaatimaton mutta vähän sähäkämpi tavis voi olla varsin viehättävä tapaus.
Työkaverini on meikkaamaton, ohuthiuksinen ja näppylänaamainen tavis, mutta ilmeissään, eleissäään niin viehättävä ja eloisa, että kaikki seuraavat häntä herkeämättä. Vartalo hänellä on tasapaksu mutta olemus hyvin tyttömäinen.
Harmillista.