Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä Suomessa on paljon juoppoja naisia myöten. Ulkolainen ystävä tämän totesi.

Vierailija
02.07.2019 |

Ulkolainen ystävä pisti merkille juoppojen määrän ruokakauppojen jonoista, katukuvasta ja nyt viimeksi laivareissulta. Oli kieltämättä surkeaa katsella kun viron lautalta maihin asteli päihtyneitä ja ylipainoisia naisiakin suuret viina- ja kaljamäärät mukanaan. Yksikin sotkuisen näköinen nuorehko nainen kaatui kaljavuorensa kanssa tientukkeeksi kun laivasta poistuminen alkoi. Ja tämäkö on "onnellisin kansa",?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkolainen ystävä pisti merkille juoppojen määrän ruokakauppojen jonoista, katukuvasta ja nyt viimeksi laivareissulta. Oli kieltämättä surkeaa katsella kun viron lautalta maihin asteli päihtyneitä ja ylipainoisia naisiaKIN suuret viina- ja kaljamäärät mukanaan. YKSIKIN sotkuisen näköinen nuorehko nainen kaatui kaljavuorensa kanssa tientukkeeksi kun laivasta poistuminen alkoi. Ja tämäkö on "onnellisin kansa",?

Mitä 'ulkolainen' ystäväsi sanoi juopoista miehistä?

Täsmennetään. Ulkomaalainen naisystäväni kiinnitti huomiota juoppojen määrään. Minä olin hänen seurassaan ja tilanteessa huomio kiinnittyi naiseen jolla oli isot kantamukset alkoa mukanaan. Minä olin se joka kiinnitti huomion nimenonaan siihen etteivät juopot ole suinkaan aina vain miehiä.

On vain tasa-arvoista että Suomessa naisetkin saa kännätä, örveltää ja pissiä pusikkoon seisaaltaan!

Vierailija
42/47 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ulkolaisella" ystävälläsi ei ole käytöstapoja, jos menee suomalaisille tuollaisia toteamaan. 

No minulle totesi. Tarkennetaan sen verran että hän on hyvö naisystäväni ja asuu kanssani Suomessa.

No kyllähän mekin, suomalainen pariskunta ihmetellään juopon naisen tai miehen toilailuja, jos kohdalle sattuu ja ei pitäisi sinullekaan olla yllätys tuo vironliikenne.

Ja miksi puhut ystävästä, kun oikeasti hän on avopuolisosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli espanjalainen ystävä. Hän oli kotoisin Sevillasta. Hän oli pitkään armeijassa Afrikassa. Espanjaan tultuaan hän ei enää saanut otetta elämästä , vaan ainoa sisältö oli ryyppääminen. Ei meillä sitten ollut mitään yhteistä, kun itse ole  absolutisti. Kyllä Espanjassa on tosi paljon juoppoja, mutta ei heitä nää rantakaduilla. Ranskalaiset juovat myös enemmän kuin suomalaiset ja kuolevatkin sitten maksasairauksiin. Minulla on monta serkkua Ranskassa.  Ranskassa asuvat musut , suurin osa juoppoja, naiset eivät ole. Naiset sielläkin elättävät työttömät miehensä, sillä eron jälkeinen aika voi olla melko vaarallista. Täällä on tekopyhää päivistelyä.

Vierailija
44/47 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkäshenkilö 47 vuotta kirjoitti:

Suomalaisten alkoholinkulutus on maavertailuissa maltillista keskitasoa, n. 10 ltr "pirtua" per aikuinen per vuosi.

Tuossa teidän "ahdistujien" ylemmyydentuntoisessa ja vahingoniloisessa (Siitäkö on kysymys, kun kaikilla teidän alapuolellanne olevilla "r o s k a v ä e n edustajilla" on "juoppous"- tai alkoholiongelma?) ikuisuusitkunne perustelut eivät pidä paikkansa.

Enimmäkseen katolisen Liettuan alkoholinkulutus on n. 15 ltr / aikuinen / vuosi ; Luxembourgin jossain 17-18 ltr välillä / henkilövuosi, Venäjästä en tiedä mutta olettaisin sen olevan siellä jossain n. 20 ltr paikkeilla, Etelä-Koreassa se oli jonkun viime vuosista tilastossa 36 ltr / hlövuosi, ja sellaisissakin maissa kuin Saksa, Espanja, Portugali, Kreikka, Belgia, Hollanti, Irlanti ja GB se on enemmän kuin Suomessa.

Kaikissa k r i s t i l l i s e n kulttuurin (jotka ainakin joskus olivat ns. v a l k o i h o i s t e n maita) maissa juodaan enemmän tai vähemmän, ja aina niissäkin joka päivä jollekin tapahtuu ylilyönti. Miksi se ottaa noin koville? Ei niiden kanssa ole pakko jäädä sönköttämään jos ei halua, senkus marssitte ohi vaan.

Liberalismi ei näytä olevan nykyään nuorten ja modernien ihmisten suosiossa.

Muuttakaa Saudi-Arabiaan, Jemeniin, jompaankumpaan niistä I:llä alkavista maista joiden nimet käynnistävät harvennettuinakin sensurointirobotin tällä hienolla ja moniarvoisella palstalla, D u b a i h i n tai A r a b i e m i i r i e n L i i t t o o n. Niissä ei ole juoppoja. Kun muutatte noihin edistyksellisiin ja korkeakulttuurisiin sivistysmaihin, kaikkien osapuolten elämän taso paranee: tänne jäljellejäävien suomalaisten ja laajemminkin koko Eurooppaan jäävien eurooppalaisten, näiden kyseisten yhteiskuntien, noiden teidät vastaanottavien yhteiskuntien, sekä aivan ennenkaikkea teidän omanne.

Hyvää matkaa, ei ollut ilo tutustua.

Niin, noissa mainitsemissasi maissa juodaan viiniä ruokajuomana päivittäin, joten se vääristää tilastoja. Suomessa on paljon täysin raittiita ihmisiä. Eikö lle tutkittu, että n. 10% ihmisistä juo n. 80% kaikesta Suomessa ostetusta alkoholista.

Vierailija
45/47 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap tai ystävänsä osaa sanoa yksittäisestä, hetkellisestä näkemästään ihmisestä että tämä on alkoholisti? OSa alkoholisteista ei tosiaan vahingossakaan pyöri huomaltuneena ihmisten ilmoilla, vaan ryyppääminen tapahtuu salaa ja piilossa.

Kyllä sen näkee ulkonäöstä heti.

Vierailija
46/47 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Oi sitä ylemmyyden tunnetta, jonka ystäväsi koki!

En usko että oli ylemmyydentunnetta, ehkä jonkinlainen shokki kulttuurierojen vuoksi. Monessa maassa ei katsota hyvällä yhtä avointa juopottelua kuin Suomessa, varsinkaan pääkaupungeissa..

Vierailija
47/47 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli espanjalainen ystävä. Hän oli kotoisin Sevillasta. Hän oli pitkään armeijassa Afrikassa. Espanjaan tultuaan hän ei enää saanut otetta elämästä , vaan ainoa sisältö oli ryyppääminen. Ei meillä sitten ollut mitään yhteistä, kun itse ole  absolutisti. Kyllä Espanjassa on tosi paljon juoppoja, mutta ei heitä nää rantakaduilla. Ranskalaiset juovat myös enemmän kuin suomalaiset ja kuolevatkin sitten maksasairauksiin. Minulla on monta serkkua Ranskassa.  Ranskassa asuvat musut , suurin osa juoppoja, naiset eivät ole. Naiset sielläkin elättävät työttömät miehensä, sillä eron jälkeinen aika voi olla melko vaarallista. Täällä on tekopyhää päivistelyä.

Ero on just siinä että muualla ei juoda itseään sellaiseen toksiseen humalaan joka näkyisi kaikille ulospäin käytöksessä. Suomalaisesta näkee (ja kuulee) usein heti (käytöksestä) että on ihan jurrissa yleisellä paikalla.