Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäisitkö puolisoasi Aasiassa

Vierailija
02.07.2019 |

jos sinulla olisi siihen esimerkiksi työmatkalla mahdollisuus? Pystyisitkö vastustamaan kiusausta nuoren maksullisen edessä joka sinulle tarjottaisiin?

Kysymys siis varatuille.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siellä tarvi edes maksullisiin tyytyä kun valkoinen mies on Jumalasta seuraava heikäläisille, yleensä vielä ylöspäin. Seuraa saa mistä vain koska vain.

Vierailija
2/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Haluaisin kokea sen. Pieni, siro aasialainen kiihottaa äärimmilleen. Jos mitään mahdollisuutta kiinnijäämisestä perheelle ei olisi (ongelmia), niin ehdottomasti. Duunimatkalla tämä jossakin vaiheessa toivottavasti vielä toteutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otsikon kysymys on konditionaalissa? Eiköhän kaikki tiedä vastauksen..

Vierailija
4/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettäisi.

En voisi kuvitella tukevani seksiorjabisnestä, enkä haluaisi olla maksullisen kanssa muutenkaan.

Vierailija
5/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Viennissä työskennelleenä voin kertoa; joka mies painaa tyttöä, perhetaustasta ja iästä riippumatta. Siksi tälle alalle hakeudutaan.

Vierailija
6/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

En pettäisi.

En voisi kuvitella tukevani seksiorjabisnestä, enkä haluaisi olla maksullisen kanssa muutenkaan.

❤️

Tiedän. Oletkin (ihana) poikkeus.

As-nainen

Vierailija
7/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo nuori aasialainen kotona, niin ei ole tarvetta. 

N44

Vierailija
8/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, enkä voi kuvitella muhinointia aasialaisen kanssa.

Sen sijaan olen pettänyt miestäni Ranskassa ja Kreikassa. Ja Libanonilaisen kanssa Suomessa.

Vierailija
9/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Kulahtanut, lähes viisikymppinen vaimo kotona. Tiukkaa ja tuoretta lihaa ei voi vastustaa.

Vierailija
10/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. Ihme, että tuollaisia joku viitsii kysellä.

Vierailija
11/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettäisi. En pettäisi missään muuallakaan. Arvostan vaimoani hyvin paljon ja oli tilanne mikä vain, niin sillä tavoin en loukkaa häntä, vaikka ei saisi tietää. En usko, että voisin edes elää sen asian kanssa.

Vierailija
12/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja olen pettänytkin.

Mies55

Vierailija
13/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht toimeentuleva tavallinen (ei resupekka ördääjä) mies saa esim. Thaimaassa naisilta ne samat katseet, jotka huippukaunis nainen saa Suomessa miehiltä. Siinä on miehellä liskoaivoissa sokea piste, vaikka miten järki kertoo, mikä tuon huomion tausta on. Siitä on lyhyt matka...

Vierailija
14/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suht toimeentuleva tavallinen (ei resupekka ördääjä) mies saa esim. Thaimaassa naisilta ne samat katseet, jotka huippukaunis nainen saa Suomessa miehiltä. Siinä on miehellä liskoaivoissa sokea piste, vaikka miten järki kertoo, mikä tuon huomion tausta on. Siitä on lyhyt matka...

Tämä. Kuten sanoin, joka äijä painaa tyttöä työreissuissa.

Vierailija
15/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, enkä voi kuvitella muhinointia aasialaisen kanssa.

Sen sijaan olen pettänyt miestäni Ranskassa ja Kreikassa. Ja Libanonilaisen kanssa Suomessa.

Kehotan tarkistamaan, missa maanosassa Libanon sijaitsee... 

Vierailija
16/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja olen pettänytkin.

Mies55

Voitko kertoa lisää?

Vierailija
17/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on nyt varatuista, joten kotona saa säännöllisesti seksiä. Siltikin jokainen mies pettäisi Aasiassa?

Vierailija
18/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! 

Lihani olisi heikko ja olen varma että haluaisin kokea mahd pienikokoisen, laihan nuoren naisen. Iästä varmistuisin että on laillisesti panoikäinen

T: setämies

Vierailija
19/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kysymys. En tieenkään. Onko joku (ap?) vakavissaan sitä mielä, että pettäminen olisi, jotenkin anteeksi annettavampaa siksi, että se tapahtuisi Aasiassa, eikä vaikka ihan kotoisasti Suomessa? - Minusta (yksinkertaisesta miehesä) Aasiassa tapahtuva pettäminen saattaisi  olla jopa vaikeammin nieltävissä koska tuliaisena saattaisi saada kenties herkemmin, jonkun ei niin mukavan (sukupuoli)taudin. Enkä voi olla myös ajattelematta, että olisiko kyse paitsi petämisestä, niin ainakin lähellä tilannetta, jota voisi saattaisi kuvata monesi myös hyväksikäytöksi     

Vierailija
20/30 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti. Kysyt tyhmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän