Pettäisitkö puolisoasi Aasiassa
jos sinulla olisi siihen esimerkiksi työmatkalla mahdollisuus? Pystyisitkö vastustamaan kiusausta nuoren maksullisen edessä joka sinulle tarjottaisiin?
Kysymys siis varatuille.
Kommentit (30)
Kyllä. Haluaisin kokea sen. Pieni, siro aasialainen kiihottaa äärimmilleen. Jos mitään mahdollisuutta kiinnijäämisestä perheelle ei olisi (ongelmia), niin ehdottomasti. Duunimatkalla tämä jossakin vaiheessa toivottavasti vielä toteutuu.
Miksi otsikon kysymys on konditionaalissa? Eiköhän kaikki tiedä vastauksen..
En pettäisi.
En voisi kuvitella tukevani seksiorjabisnestä, enkä haluaisi olla maksullisen kanssa muutenkaan.
Kyllä. Viennissä työskennelleenä voin kertoa; joka mies painaa tyttöä, perhetaustasta ja iästä riippumatta. Siksi tälle alalle hakeudutaan.
Assburger kirjoitti:
En pettäisi.
En voisi kuvitella tukevani seksiorjabisnestä, enkä haluaisi olla maksullisen kanssa muutenkaan.
❤️
Tiedän. Oletkin (ihana) poikkeus.
As-nainen
Mulla on jo nuori aasialainen kotona, niin ei ole tarvetta.
N44
Olen nainen, enkä voi kuvitella muhinointia aasialaisen kanssa.
Sen sijaan olen pettänyt miestäni Ranskassa ja Kreikassa. Ja Libanonilaisen kanssa Suomessa.
Ehdottomasti. Kulahtanut, lähes viisikymppinen vaimo kotona. Tiukkaa ja tuoretta lihaa ei voi vastustaa.
En missään tapauksessa. Ihme, että tuollaisia joku viitsii kysellä.
En pettäisi. En pettäisi missään muuallakaan. Arvostan vaimoani hyvin paljon ja oli tilanne mikä vain, niin sillä tavoin en loukkaa häntä, vaikka ei saisi tietää. En usko, että voisin edes elää sen asian kanssa.
Kyllä. Ja olen pettänytkin.
Mies55
Suht toimeentuleva tavallinen (ei resupekka ördääjä) mies saa esim. Thaimaassa naisilta ne samat katseet, jotka huippukaunis nainen saa Suomessa miehiltä. Siinä on miehellä liskoaivoissa sokea piste, vaikka miten järki kertoo, mikä tuon huomion tausta on. Siitä on lyhyt matka...
Vierailija kirjoitti:
Suht toimeentuleva tavallinen (ei resupekka ördääjä) mies saa esim. Thaimaassa naisilta ne samat katseet, jotka huippukaunis nainen saa Suomessa miehiltä. Siinä on miehellä liskoaivoissa sokea piste, vaikka miten järki kertoo, mikä tuon huomion tausta on. Siitä on lyhyt matka...
Tämä. Kuten sanoin, joka äijä painaa tyttöä työreissuissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, enkä voi kuvitella muhinointia aasialaisen kanssa.
Sen sijaan olen pettänyt miestäni Ranskassa ja Kreikassa. Ja Libanonilaisen kanssa Suomessa.
Kehotan tarkistamaan, missa maanosassa Libanon sijaitsee...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja olen pettänytkin.
Mies55
Voitko kertoa lisää?
Vierailija kirjoitti:
Kyse on nyt varatuista, joten kotona saa säännöllisesti seksiä. Siltikin jokainen mies pettäisi Aasiassa?
Kyllä!
Lihani olisi heikko ja olen varma että haluaisin kokea mahd pienikokoisen, laihan nuoren naisen. Iästä varmistuisin että on laillisesti panoikäinen
T: setämies
Ihme kysymys. En tieenkään. Onko joku (ap?) vakavissaan sitä mielä, että pettäminen olisi, jotenkin anteeksi annettavampaa siksi, että se tapahtuisi Aasiassa, eikä vaikka ihan kotoisasti Suomessa? - Minusta (yksinkertaisesta miehesä) Aasiassa tapahtuva pettäminen saattaisi olla jopa vaikeammin nieltävissä koska tuliaisena saattaisi saada kenties herkemmin, jonkun ei niin mukavan (sukupuoli)taudin. Enkä voi olla myös ajattelematta, että olisiko kyse paitsi petämisestä, niin ainakin lähellä tilannetta, jota voisi saattaisi kuvata monesi myös hyväksikäytöksi
Eipä siellä tarvi edes maksullisiin tyytyä kun valkoinen mies on Jumalasta seuraava heikäläisille, yleensä vielä ylöspäin. Seuraa saa mistä vain koska vain.