Video oudosta välikohtauksesta Helsingin Asema-aukion taksijonossa leviää somessa – näin taksiyhtiöt kommentoivat
– Minulle on kerrottu, että tällaisia käsikärhämiä on ollut aiemminkin esimerkiksi lentoasemalla.
Hän uskoo ongelman liittyvän raadolliseen kilpailuun alalla.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ab0c81af-655a-43ac-b2f4-d5b58d28b025
Linkki itse sattumukseen:
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ennenkin tein diilejä taksikuskien kanssa.
Ala on vain puhdistunut siitä!
Aseman aukiolla kysyin useasti 20e Korsoon?
Aina suostuivat ..
Sinccis
Mitäs Korsossa on?
Koivikseen maksaa 60 euroa aseman aukiolta lauantaisin.. Ehkä pitäisi joskus vähän tinkiä.
Sua vähän niinku vedetään nenästä ..
Sinccis
Korsossa on tietenkin muutama isotissinen typykkä ;)
Sinccis
Kuljen muutenkin harvoin taksilla, mutta nyt olen lopettanut kokonaan taksin käytön tämän uudistuksen myötä kun nyt minua voidaan uunottaa taksissa ihan kuin vaan. 1) Jos en muista neuvotella hintaa, niin maksan jotain järjetöntä matkastani. 2) Vaikka kysyisin hinnan niin harvoin taksia käyttävänä en osaa edes sanoa mikä hinta paikkaan x tai y on kohtuullinen ja mikä kusetusta.
Turvallisuuskin huolestuttaa kun kuka vaan voi olla taksikuski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina suostuivat ..
Sinccis
Mitäs Korsossa on?
Koivikseen maksaa 60 euroa aseman aukiolta lauantaisin.. Ehkä pitäisi joskus vähän tinkiä.
Jos sä meet siihen taksijonoon tinkimään niin voivoi, kun asiakkaita on 200 metriä. Kokeile vaikka torin toiselta laidalta. Aleksanterinkadulla on kanssa hyvät taksit.
Sinccis
No, ilmaista vinkkiä, ei pitäisi ..
Persujen etnonatsi-luusereista voisi tehdä biodieseliä takseihin.
Miksi näitä tyyppejä on täällä? Onneksi ei tarvi olla missään tekemisissä heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina suostuivat ..
Sinccis
Mitäs Korsossa on?
Sua vähän niinku vedetään nenästä ..
Sinccis
Tavallaan, juu. Työnantaja maksaa kotimatkan, joten... sama se.
Vierailija kirjoitti:
Korsossa on tietenkin muutama isotissinen typykkä ;)
Sinccis
Tie-ten-kin! Olinpa ajattelematon. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalle on ilmestynyt raivotautinen etnorasistitorakka. Ilmoittakaa asiattomaksi sen löyhkäävän tautisen nössönassukan viestit.
Haista sinä viherkommunistirunkkari vittttu!
Pieni raivotautinen persutorakka purskahti itkuun ja rupesi piipittämään.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisesti suomalaiset toivovat, että persut karkotettaisiin Suomesta, mutta tämä voisi olla ekologisempi ratkaisu.
Itselläni on kolmen taksikuskin suorat puh.numerot, joihin soitan tarvittaessa. Aina heistä joku on ajossa. Viimeksi tänään tarvitsin taksia. Kaikki ovat luotettavia kuskeja. Vaikka olisin taksitolpan lähellä, niin soitan vakikuskille. Ei tarvitse murehtia. Tämä alkoi, kun tuntematon kuski kierrätti 18 ylimääräistä kilometriä. Ei suostunut menemään haluaamaani reittiä. Sanoin hinnan, minkä suostun maksamaan. En senttiäkään yli. Siitä huolimatta kiertele ja kaarteli ylimääräisiä mutkia. En maksanut. Ajanhaaskausta se oli, en jaksa noiden kanssa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisesti suomalaiset toivovat, että persut karkotettaisiin Suomesta, mutta tämä voisi olla ekologisempi ratkaisu.
Teidän maanpettureiden on turha puhua suomalaisuudesta mitään.
Kiitos KokoomusCuckPersujen hallitukselle tästäkin ”uudistuksesta”.
Huutista persuleiden etnohomomölinälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän maanpettureiden on turha puhua suomalaisuudesta mitään.
Löyhkäävät rasistit niitä maanpettureita ovat. Yritätte venäläisten rahoilla saada ruotsalaisen nassenössykän Suomen diktaattoriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalle on ilmestynyt raivotautinen etnorasistitorakka. Ilmoittakaa asiattomaksi sen löyhkäävän tautisen nössönassukan viestit.
Haista sinä viherkommunistirunkkari vittttu!
Pieni raivotautinen persutorakka purskahti itkuun ja rupesi piipittämään.
Toivotavasti sun muslimimiehesi heittää happoa sun naamallesi.
Toivottavasti ”naapurin setä” heittää taas kerran lastit juopon äitisi naamalle kun se tulee putelin kanssa kylään.
Jytkyteltan kosteassa hämärässä ikäkin on vain numero...
Mitäs outoa tuossa oli? Samaa sekoilua ollut asemaaukion taksitolpalla viimeiset 30 vuotta.
Kas kun ketjua ei ole poistettu. Video maalittaa ikävästi maamme työvoimapulan korjaajia