Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonna ja Veikka ajoivat Joensuusta Tallinnaan, kun Viro laski viinaveroa – mukaan lähti heti 44 laatikkoa lonkeroa

Vierailija
02.07.2019 |

Taloussanomien juttu aiheesta:

https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000006160664.html

Eikö ihmisiä oikeasti nykyään hävetä antaa naamaansa ja nimeänsä tuollaista juttua varten?

Kommentit (280)

Vierailija
181/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivat aika nolon oloisia siinä haastattelussa.

15 min. staroja Joensuussa.Varmasti joutuvat jakamaan nimmareita Ilosaarirockissa. Wt rules 😁

Sinähän et saa edes 5 min julkisuudessa. Sun starailu on  kun trollaat jollain vauva palstalla kun muut pitää hauskaa lonkeroidensa kanssa.  

Kyllä se olet sinä joka tässä on säälittävä.  

Tää on niin totta! Ja minä olen niiiin kade heidän julkisuudestaan. Hakisinko nimmarit? Laittaisin seinälle Tuksun nimmarin viereen. Wt rules 👍Janottaa

Vierailija
182/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse juon n.3000€ vuodessa. Virosta hakemalla 1500€ vuodessa. Mukaan on laskettu kaikki kulut. Tulot 10000€ vuodessa. Kuka ei tekisi samaa tilanteessani? Suomen politiikka tämän suhteen on käsittämätöntä. Verotulot järki älä jätä...

Niin kukapa sitä ei tosiaan joisi lähes kolmasosaa vuosipalkastaan... 

Mistä v#tun palkasta? Sä meidän viinat maksat.

Olen tämä joka tosiaankin juo 1/3 palkastaan, tai 1/6 Virosta haettuna. Ja se on todellakin palkasta, joka ikinen euro. Tienaan kaiken töitä tekemällä enkä nosta mitään etuuksia, tulonsiirtoja tai verovähennyksiä. Ja kai te tajuatte mikä on alkoholin veroprosentti? Maksan enemmän veroja tuloihini suhteutettuna kuin monikaan teistä. Sen lisäksi suurimmat menoni ovat bensa ja tupakka, kaikki rankasti verotettuja.

Toki se on jokaisen oma asiansa mihin rahansa käyttää, mutta luulen, että ajan ja iän kanssa ymmärrät, että touhussa ei ole mitään järkeä - menee sekä rahat että terveys (+ muut ongelmat).

Ei se näköjään ole, sinäkin Brutukseni. Ajan ja iän kanssa olen yhä varmempi siitä, että tämä on sitä mitä haluan. Älä ala neuvomaan mua. Lähen millon vaan kattoon, kumman fyysinen ja psyykkinen terveys on parempi. Sä olet mun ainoa ongelma, senki pa ka kasa.

Juu, sinä kuulostat todella henkisesti tasapainoiselta henkilöltä a.k.a. psyykkisesti hyvinvoivalta yksilöltä. Fyysinen terveytesi on myös varmasti samaa huippuluokkaa juotuasi vuosikaudet kolmasosan palkastasi. Käytä hyvä ihminen niitä muutamaa jäljellä olevaa aivosoluasi.

Se että tietää oman arvonsa ja kuntonsa ja närkästyy loukkaukseta, ei tee ihmisetä henkisesti epätasapainoista, päinvastoin. Olen komea ja hyvässä kunnossa. Lähdetään viivalle. Mikä on sun lihasvoima ja juoksukyky? Läheetkö satanen penkistä ja  Paljonko teet fyysisiä töitä viikossa? Pidä huoli omista aivoistas ja suitsi ennakkoluulosi. Ne ei tee kenestäkään kaunista.

Noin paljon juova mies on hyvin kaukana komeasta. Naama punoittaa, iho veltostuu, silmät sameat ja harmaat, liikakiloja kertyy...varsinainen herkkupala!

Katsoitko tämänkin kommunistin käsikirjasta?  Taitaa itseäsi ottaa päähän kun jopa dokaavat ovat paremman näköisia ja lihaksikkaampia kuin sinä itse. 

Näin se vain on! WT-Alkoholisteilla on myös paksut ja suonikkaat siittimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuossa alkoholiperheessä lapsia?

Vierailija
184/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wt-alkoholiperhe kesäretkellä. Voi vtu miten ihanaa.

Te paremmat ihmiset olette kyllä herttaisia. Olet varmasti myös kasvissyöjä ja kuulut seksuaalivähemmistöön tai huutelet lujaa heidän oikeuksistaan? 

Vierailija
185/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te paremmat ihmiset olette kyllä herttaisia. Olet varmasti myös kasvissyöjä ja kuulut seksuaalivähemmistöön tai huutelet lujaa heidän oikeuksistaan? 

Onko sinulla ongelmia päihteiden kanssa? Onko suvussasi alkoholismia?

Vierailija
186/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiä. Sä voisit kireenä kukkahattuna tehdä varmuuden vuoksi lasun  ja muista ilmoittaa että kyseessä on wt-perhe. 

Vierailija
187/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sukurutsaisissa suvuissa on myös paljon päihteiden käyttöä ja sitä normalisoivaa päihdesignalointia.

Vierailija
188/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa ongelma on jos päihteet loppuu.   Mutta hei, mä voin olla juomatta, mutta sun autismia ei paranna mikään. 

Vierailija
189/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiä. Sä voisit kireenä kukkahattuna tehdä varmuuden vuoksi lasun  ja muista ilmoittaa että kyseessä on wt-perhe. 

Onko äitisi taas soittanut apua kun olet yrittänyt kouria hänen märkien vaippojen hauduttamaa jalkoväliään?

Vierailija
190/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein sukurutsaisissa suvuissa on myös paljon päihteiden käyttöä ja sitä normalisoivaa päihdesignalointia.

Sinähän sen tiedät.  Unohdit mainita että kukkahattusuvussasi on myös autismi vahvasti läsnä. 

Vierailija
191/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä kehitysvamma yhdistettynä päihdeongelmaan ja rikkinäiseen perhetaustaan tuottaa ihania kommentteja.

Vierailija
192/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko äitisi taas soittanut apua kun olet yrittänyt kouria hänen märkien vaippojen hauduttamaa jalkoväliään?

Äitini kuoli auto-onnettomuudessa kun olin 9 vuotias. kiitos vaan sinulle.

Teillä v*tun s u va keil la ei ole mitään tapoja.  Ei ihme että teitä vihataan. 

Vierailija
193/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-mongoloidi vauhdissa,

Vierailija
194/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lievä kehitysvamma yhdistettynä päihdeongelmaan ja rikkinäiseen perhetaustaan tuottaa ihania kommentteja.

Ole toki kommentoimatta niin ei tarvi moisia lukea. 

Vierailija
195/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa ongelma on jos päihteet loppuu.   Mutta hei, mä voin olla juomatta, mutta sun autismia ei paranna mikään. 

Et pysty olemaan juomatta. Luulet vain.

Vierailija
196/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko selvin päin?

Vierailija
197/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wt-mongoloidi vauhdissa,

Aika ras sistista puhua ihmisestä roskana ja viitata ihonväriin.  Mutta mitäpä sitä näiltä paremmilta s u v a k e i l t a voisi odottaa. 

Vierailija
198/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta liian myöhään.

Vierailija
199/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko selvin päin?

Tuuppa tänne jutteleen asiasta.  

Vierailija
200/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko selvin päin?

Tuskin kun jälkikasvukin kärsii selvästi raskauden aikaisesta juomisesta aiheutuneista vammoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi