Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonna ja Veikka ajoivat Joensuusta Tallinnaan, kun Viro laski viinaveroa – mukaan lähti heti 44 laatikkoa lonkeroa

Vierailija
02.07.2019 |

Taloussanomien juttu aiheesta:

https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000006160664.html

Eikö ihmisiä oikeasti nykyään hävetä antaa naamaansa ja nimeänsä tuollaista juttua varten?

Kommentit (280)

Vierailija
221/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko bensat maksoi? Vai avarsiko matkailu?

No Suomessa maksaa laatikko 60euroa. Virossa 20e. Ni kyllä nopeasti säästää bensoista yli tonni hyvää

Vierailija
222/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari laatikkoa kamuille pikkuvoitolla niin bensat saa kuitattua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin funtsimaan, että miksi raitis ihminen on zuvakki. Onko alkkikset sitten aina rass'sisteja?

Ainoa joka tässäkin keskustelussa on kirjoitellut ras sistises ti on ollut tämä raivoraitis kukkahattu paheksuja joka puhuu termillä wt joka on ras sis tinen.  Sellaisia nämä zuvakit ovat.... ras sist eja. 

Vierailija
224/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkerroo ja sitä laadukkaampaa kränperri lonkerroo...

Vierailija
225/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorokauden valvominen vastaa 1 promillen humalatilaa.

Vierailija
226/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse juon n.3000€ vuodessa. Virosta hakemalla 1500€ vuodessa. Mukaan on laskettu kaikki kulut. Tulot 10000€ vuodessa. Kuka ei tekisi samaa tilanteessani? Suomen politiikka tämän suhteen on käsittämätöntä. Verotulot järki älä jätä...

Niin kukapa sitä ei tosiaan joisi lähes kolmasosaa vuosipalkastaan... 

Mistä v#tun palkasta? Sä meidän viinat maksat.

Olen tämä joka tosiaankin juo 1/3 palkastaan, tai 1/6 Virosta haettuna. Ja se on todellakin palkasta, joka ikinen euro. Tienaan kaiken töitä tekemällä enkä nosta mitään etuuksia, tulonsiirtoja tai verovähennyksiä. Ja kai te tajuatte mikä on alkoholin veroprosentti? Maksan enemmän veroja tuloihini suhteutettuna kuin monikaan teistä. Sen lisäksi suurimmat menoni ovat bensa ja tupakka, kaikki rankasti verotettuja.

Toki se on jokaisen oma asiansa mihin rahansa käyttää, mutta luulen, että ajan ja iän kanssa ymmärrät, että touhussa ei ole mitään järkeä - menee sekä rahat että terveys (+ muut ongelmat).

Ei se näköjään ole, sinäkin Brutukseni. Ajan ja iän kanssa olen yhä varmempi siitä, että tämä on sitä mitä haluan. Älä ala neuvomaan mua. Lähen millon vaan kattoon, kumman fyysinen ja psyykkinen terveys on parempi. Sä olet mun ainoa ongelma, senki pa ka kasa.

Juu, sinä kuulostat todella henkisesti tasapainoiselta henkilöltä a.k.a. psyykkisesti hyvinvoivalta yksilöltä. Fyysinen terveytesi on myös varmasti samaa huippuluokkaa juotuasi vuosikaudet kolmasosan palkastasi. Käytä hyvä ihminen niitä muutamaa jäljellä olevaa aivosoluasi.

Se että tietää oman arvonsa ja kuntonsa ja närkästyy loukkaukseta, ei tee ihmisetä henkisesti epätasapainoista, päinvastoin. Olen komea ja hyvässä kunnossa. Lähdetään viivalle. Mikä on sun lihasvoima ja juoksukyky? Läheetkö satanen penkistä ja  Paljonko teet fyysisiä töitä viikossa? Pidä huoli omista aivoistas ja suitsi ennakkoluulosi. Ne ei tee kenestäkään kaunista.

Apina paukuttaa rintaansa.

Kukkahattu huutelee puskista. Kasvotusten et uskalla edes silmiin katsoa ja paskot housuusi.  Oikea keyboard warrior. 

Vierailija
227/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuorokauden valvominen vastaa 1 promillen humalatilaa.

Mahtavaa, valvon heti pari päivää. 

Vierailija
228/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lonkerot on tarkoitus kuluttaa juhlissa ja muuten vaan.

Kuitenkin niille käy kuin vierasvarapullille pakkasessa eli häviävät omaan suuhun.

Kylhän ne sit säilyy jos ei ne mee

Vierailija
229/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puteli naapurinsedältä ja tarjoaa lasta maksuksi. Hyvä että tuli rekka vastaan.

Vierailija
230/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitii, avaa ovi, mulla on viinaa...

Vierailija
231/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse juon n.3000€ vuodessa. Virosta hakemalla 1500€ vuodessa. Mukaan on laskettu kaikki kulut. Tulot 10000€ vuodessa. Kuka ei tekisi samaa tilanteessani? Suomen politiikka tämän suhteen on käsittämätöntä. Verotulot järki älä jätä...

Olen tämä joka tosiaankin juo 1/3 palkastaan, tai 1/6 Virosta haettuna. Ja se on todellakin palkasta, joka ikinen euro. Tienaan kaiken töitä tekemällä enkä nosta mitään etuuksia, tulonsiirtoja tai verovähennyksiä. Ja kai te tajuatte mikä on alkoholin veroprosentti? Maksan enemmän veroja tuloihini suhteutettuna kuin monikaan teistä. Sen lisäksi suurimmat menoni ovat bensa ja tupakka, kaikki rankasti verotettuja.

No noilla elämäntavoilla ei kyllä ihmetytä noin pienet tulot. Maksan moninkerroin veroja sinun tuloihisi nähden. Ja ei, en pienituloisena tosiaankaan tuhlaisi rahaa tupakkaan ja alkoholiin.

Vierailija
232/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pari suhisevaa kataa niin tulee vielä lisää kakkia housuihin. :D

Vierailija
233/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo ilman lonkerroo on teeskentelyä vaan!

Vierailija
234/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihderiippuvaisten selittelyä on aina mukava lukea.

Vierailija
235/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No noilla elämäntavoilla ei kyllä ihmetytä noin pienet tulot. Maksan moninkerroin veroja sinun tuloihisi nähden. Ja ei, en pienituloisena tosiaankaan tuhlaisi rahaa tupakkaan ja alkoholiin.

Voi kuule elämässä on muutakin kuin raha, kuten vaikka päihteet.   Keskity sinä toki verojen maksuun niin minä vedän sitten päihteitä sinun rahoillasi. 

Vierailija
236/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lasissa?

Vierailija
237/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihderiippuvaisten selittelyä on aina mukava lukea.

Toki onkin.  Toisin on teidän raittiusintolijoiden suhteen... teidän juttuja ei jaksa pirukaan lukea.  

Vierailija
238/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki se on jokaisen oma asiansa mihin rahansa käyttää, mutta luulen, että ajan ja iän kanssa ymmärrät, että touhussa ei ole mitään järkeä - menee sekä rahat että terveys (+ muut ongelmat).

Ei se näköjään ole, sinäkin Brutukseni. Ajan ja iän kanssa olen yhä varmempi siitä, että tämä on sitä mitä haluan. Älä ala neuvomaan mua. Lähen millon vaan kattoon, kumman fyysinen ja psyykkinen terveys on parempi. Sä olet mun ainoa ongelma, senki pa ka kasa.

Juu, sinä kuulostat todella henkisesti tasapainoiselta henkilöltä a.k.a. psyykkisesti hyvinvoivalta yksilöltä. Fyysinen terveytesi on myös varmasti samaa huippuluokkaa juotuasi vuosikaudet kolmasosan palkastasi. Käytä hyvä ihminen niitä muutamaa jäljellä olevaa aivosoluasi.

Se että tietää oman arvonsa ja kuntonsa ja närkästyy loukkaukseta, ei tee ihmisetä henkisesti epätasapainoista, päinvastoin. Olen komea ja hyvässä kunnossa. Lähdetään viivalle. Mikä on sun lihasvoima ja juoksukyky? Läheetkö satanen penkistä ja  Paljonko teet fyysisiä töitä viikossa? Pidä huoli omista aivoistas ja suitsi ennakkoluulosi. Ne ei tee kenestäkään kaunista.

Kukkahattu huutelee puskista. Kasvotusten et uskalla edes silmiin katsoa ja paskot housuusi.  Oikea keyboard warrior. 

Päihdeongelmainen wt-rotta käy kuumana. Omnomnomnom... :D

Vierailija
239/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pari suhisevaa kataa niin tulee vielä lisää kakkia housuihin. :D

Jännä että minä kirjoitan kännissäkin sujuvampaa tekstiä kuin sinä selvinpäin. 

Vierailija
240/280 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päihdeongelmainen wt-rotta käy kuumana. Omnomnomnom... :D

Zuvakki kukkahattu käyttää jälleen ihonväriin liittyviä ras sisti sia ilmaisuja. 

Ei siinä mitään, pitää muistaa itsekin käyttää tiettyihin ihmisryhmiin.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä