Jonna ja Veikka ajoivat Joensuusta Tallinnaan, kun Viro laski viinaveroa – mukaan lähti heti 44 laatikkoa lonkeroa
Taloussanomien juttu aiheesta:
https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000006160664.html
Eikö ihmisiä oikeasti nykyään hävetä antaa naamaansa ja nimeänsä tuollaista juttua varten?
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Äittiiiii, mulla seisooo isämmaallisesti...
Kauheeta!
Vierailija kirjoitti:
Mene sinne Takkuun vetään liimajuttujasi kommari.
Vierailija kirjoitti:
Isiiii, mulla seisoo globaalisti. On ihkua kun lagut valtaa kotimaani ja olen niin kansammvälinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuossa alkoholiperheessä lapsia?
En tiä. Sä voisit kireenä kukkahattuna tehdä varmuuden vuoksi lasun ja muista ilmoittaa että kyseessä on wt-perhe.
Onko äitisi taas soittanut apua kun olet yrittänyt kouria hänen märkien vaippojen hauduttamaa jalkoväliään?
Äitini kuoli auto-onnettomuudessa kun olin 9 vuotias. kiitos vaan sinulle.
Teillä v*tun s u va keil la ei ole mitään tapoja. Ei ihme että teitä vihataan.Oliko selvin päin?
Tuuppa tänne jutteleen asiasta.
Ai kauheeta miten wt-vammaista.
Väkivaltatilastojen mukaa BT porukka on huomattavasti väkivaltaisempaa kun kalpeat veljensä. Miten kommentoit?
Huutista tilastohomon vaativalle änkytykselle!
"Tasokkaasta" kommentistasi huolimatta... ole hyvä faktoja USA:sta.
Kun katsomaan tarkemmin ketkä tekevät murhia USA:ssa, niin valkoiset amerikkalaiset ovat syyllisiä pidätystilastojen mukaan vain n. 1.6 murhaan 100 000 asukasta kohden, kun taas mustaihoiset ovat syyllisiä 11 murhaan 100 000 asukasta kohden.
On syytä huomioida, että valkoisten ryhmään lasketaan myös etelä-amerikkalaiset, jotka muodostavat rikollisjengejä valtion etelä-osissa. Sen populaation, joka vastaan eurooppalaista väestöä eniten, murhaluvut ovat alemmat kuin Suomessa keskimäärin, vaikka maassa on aseita saatavilla kuin olutta kioskeista.
Hahahahahha.
Tämä meni suoraan kukkahattu zuvagin silmienväliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa vanne kiristää päätä ja raivontunne nousta kun olet alakynnessä. Ei elämänhallintaa, ei tunteen hallintaa. WTllä huono olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa, että tuon kirjoittaja on todellinen kommari. Saa asunnon ja rahat yhteiskunnalta. Sosialisoi siis toisten omaisuutta itselleen. Lisätuloa ehkä pienillä rikosjutuilla - siinäkin siis "yhteisomistukseen" toisten omaa.
Menisi töihin. Ei vissiin kykene, mutta täällä räkyttää.
Mitä tässä ketjussa oikein tapahtuu? Ihan absurdia viestienvaihtoa parilla viimeisimmällä sivulla.
Hauskintahan tässä on, että tuon peugeot 2008 kantavuus ei riitä tuolle viinalastille matkustajineen
Miksi oletette, että nuo juomat on tarkoitus juoda samalta istumalta? Oikein säilytettynä nuo kestävät vuosikausia pilaantumatta. Jos kuitenkin itse ostatte lonkeroita/viinejä/siidereitä viikoittain, niin usean vuoden aikana niitä kertyy helposti yhtä paljon. Se, että hankkii juomansa monta kertaa halvemmalla, eikä tarvitse niitä joka viikko kaupasta hakea, on vain fiksua.
Vierailija kirjoitti:
Reipas määrä, 1056 annosta.
Suomi on melkoinen hyysäysmaa, kun valtio jopa määrittelee, kuinka suurissa annoksissa alkoholijuomia on lupa nauttia.
Oli vissiin haastateltavat saaneet selville että heistä puhutaan AV:llä
😁
Vierailija kirjoitti:
Oli vissiin haastateltavat saaneet selville että heistä puhutaan AV:llä
😁
Mistä näin kuulit?
Eikös tuo Jonna olekkin ala ikäinen , liekköhän iltalehti tiesi ?
Vierailija kirjoitti:
Reipas määrä, 1056 annosta.
Juuri ja juuri miehen riskirajasuosotusten alle. 21 annosta viikossa vuoden ajan. Ei siis vielä suurkuluttaja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletette, että nuo juomat on tarkoitus juoda samalta istumalta? Oikein säilytettynä nuo kestävät vuosikausia pilaantumatta. Jos kuitenkin itse ostatte lonkeroita/viinejä/siidereitä viikoittain, niin usean vuoden aikana niitä kertyy helposti yhtä paljon. Se, että hankkii juomansa monta kertaa halvemmalla, eikä tarvitse niitä joka viikko kaupasta hakea, on vain fiksua.
Aivan näin! Minä Itä-Suomalaisena tarjoan yleensä (aina) vieraille, ei Suomen hinnoilla siihen ole varaa. Käyntiin aika ajoin saman homman, jokseenkin pienemmällä skaalalla, mutta siltikin tuotteet kestää lähemmäs vuoden tai yli
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se menee niin että kun alkoholia on paljon varastossa niin sitä myös juodaan useammin. Monella mene ihan päivittäiseksi tissutteluksi.
Itse juon alkoholia muutaman kerran vuodessa, joten voin hyvin hakea tarvitsemani Prismasta.