Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin TYYLIMOKA jonka tiedät?

Vierailija
01.07.2019 |

Sellainen mitä näet lähes päivittäin kaduilla kulkiessa. Miehiltä tai naisilta.

Kommentit (1055)

Vierailija
941/1055 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä noissa Guessin laukuissa on niin kovin erilaista, että herättää ihmettelyä. Katselin valikoimaa ja paljon näyttää olevan erilaisia laukkuja. Edullisiakin näyttävät olevan, joten veikkaan etteivät kovin laadukkaita ole. Jokaisen ulottuvilla hinnan puolesta.

Minua ärsyttää niissä se, että muovia myydään nahkan hinnalla. Samassa hintaluokassa on esim. Furlan laukut, ja ne on oikeasti tyylikkäitä ja nahkaa. Tai Ralph Lauren.

Vähän kalliimpia Ralph Laurenin ja Furlan laukut, kuin Guessin. En kuitenkaan maksaisi 350 dollaria Furlan nailonlaukusta.

Ralph Laurenin canvaslaukutkin n. 600 dollaria. Todellakin eri hintaluokkaa kuin Guessin laukut.

Olen ostanut Stokkalta RL nahkalaukkuja noin 350€ hintaan. Jenkeissä ne on puolet halvempia. Ei ole kallis merkki. Furla on vähän kalliimpi, mutta ei mikään erityisen hintava mielestäni.

tää Kaffebulla tunnus toivoi vähäosasempien ihmisten kuolemaa toisessa keskustelussa 

on muutenkin vähän epävakaa . 

ei kannata keskustella . 

Eli ei kannattanut sinun mielipidettäsi, etkä sinä vähä-älyisenä ymmärtänyt sarkasmia!

Eikös niin?

Vierailija
942/1055 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen tyylimoka: Landella!!!!! Mikä lande maaseutu on, jota tässä nimittelet? Savusumuisissa kaupungeissa elämään tyytyviä pitäisi kyllä ihmetellä, ei tosin ivailla .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1055 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun vaatetus jonkun hautajaisissa!

944/1055 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä noissa Guessin laukuissa on niin kovin erilaista, että herättää ihmettelyä. Katselin valikoimaa ja paljon näyttää olevan erilaisia laukkuja. Edullisiakin näyttävät olevan, joten veikkaan etteivät kovin laadukkaita ole. Jokaisen ulottuvilla hinnan puolesta.

Minua ärsyttää niissä se, että muovia myydään nahkan hinnalla. Samassa hintaluokassa on esim. Furlan laukut, ja ne on oikeasti tyylikkäitä ja nahkaa. Tai Ralph Lauren.

Vähän kalliimpia Ralph Laurenin ja Furlan laukut, kuin Guessin. En kuitenkaan maksaisi 350 dollaria Furlan nailonlaukusta.

Ralph Laurenin canvaslaukutkin n. 600 dollaria. Todellakin eri hintaluokkaa kuin Guessin laukut.

Olen ostanut Stokkalta RL nahkalaukkuja noin 350€ hintaan. Jenkeissä ne on puolet halvempia. Ei ole kallis merkki. Furla on vähän kalliimpi, mutta ei mikään erityisen hintava mielestäni.

tää Kaffebulla tunnus toivoi vähäosasempien ihmisten kuolemaa toisessa keskustelussa 

ei kannata keskustella . 

Mitä ihmettä? En ole missään kirjoittanut tuollaista. Olet sekaisin!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
945/1055 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

String bikinit kaupungilla (tai yhtään missään..) Olin Kreikassa ja vaikka ollaan "lomakohteessa" niin perse paljaana kulkeminen on kyllä todella tyylitöntä ja suorastaan törkeää, kyseinen paikka oli pienen saaren pääkaupunki, missä asuu pääasiassa paikallisia, turrerysät on toisaalla.

Olin syomässä terassilla ja ohi meni erään itä-euroopan maan edustajia vieläpä oppaan johdolla, useampi nainen oli todellakin pukeutunut pelkkiin string bikineihin, ei edes mitään huivia tai muuta peittävämpää päällä, eivät saaneet ihailevia katseita osakseen. 

Vierailija
946/1055 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulitäytteet. Näkyy kilometrin päähän. Tulee sääli tätä ihmistä. Katsojaa Jes se Kaiku ranta instagram. Miksi Oi miksi?

Vierailija
947/1055 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

String bikinit kaupungilla (tai yhtään missään..) Olin Kreikassa ja vaikka ollaan "lomakohteessa" niin perse paljaana kulkeminen on kyllä todella tyylitöntä ja suorastaan törkeää, kyseinen paikka oli pienen saaren pääkaupunki, missä asuu pääasiassa paikallisia, turrerysät on toisaalla.

Olin syomässä terassilla ja ohi meni erään itä-euroopan maan edustajia vieläpä oppaan johdolla, useampi nainen oli todellakin pukeutunut pelkkiin string bikineihin, ei edes mitään huivia tai muuta peittävämpää päällä, eivät saaneet ihailevia katseita osakseen. 

Oli varmaan hoikkia ja laitettuja? Sellaista kroppaa kehtaa näyttääkin.

Vierailija
948/1055 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli varmaan hoikkia ja laitettuja? Sellaista kroppaa kehtaa näyttääkin.

Ihan sama miltä se kroppa näyttää, paljaat perseet ei kuulu kaupungille tai muullekkan julkiselle paikalle sen enempää kuin paidattomat miehet. 

Vierailija
949/1055 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viedä rahaa lahjaksi hääparille.

Vierailija
950/1055 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että pitää farkkujen kanssa tennareita/lenkkareita (Nike, Adidas jne).

Eli toisin sanottuna 80% vastaan kävelevistä miehistä ja naisista tekee vakavaa tyylimokaa?

Todellako?

Farkut + lenkkarit on aivan normaali näky, paheksutaanko sitä?

Kyllä tennareiden kanssa pitää olla ihan verkkarit tai on tyylitön. Farkkujen kanssa pitää olla niihin sopivat kengät eli bootsityyliset kengät.

Urheilukengät ja farkut on joka ikisellä naisella kyllä. Sehän on tyylittömyyden merkki, koska suurin osa on tyylittömiä.

Ole hiljaa siellä vanhainkodissa. Oho. Kolme vuotta vanha kommentti eli et taida olla enää elossa.

Vierailija
951/1055 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti sillä ei ole mitään väliä, mitä on kenelläkin päällään. Pääasia, että viihtyy itse.

Ihmiset elää nykyään toisille ja toisten mielipiteiden mukaan, ei itselleen eikä oman mielen mukaan. Se on sääli.

Mua ei kiinnosta vittuakaan, mitä muut esimerkiksi mun vaatteista ajattelee 😊

Vierailija
952/1055 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä avioparia arvosteleva ikäeron takia! Tiedä,että olen ollut 40v vuotta onnellinen,täysin, itseäni vanhemman mieheni kanssa. Herrasmies kokonaan,auto oli työhön lähtiessä käynnissä oven edessä ,koti lämmin kun tulin. Ei arvostele,sanoo kun asia on oikea. Älykäs,itsensä hallitseva ,ahkera . Enkä arvostele sitäkään,jos vaimo on vanhempi ,kuten Macronilla Ranskassa on. Rouva on lämmin viehättävä nainen.

Antakaa jokaisen elää omaa elämäänsä vapaasti,paitsi rikollisten. Mutta kurittakaa pahoja,palautetta antaen,näyttää auttavan. Häpesi ainakin yksi sellainen, 32 vuotta minusta on vikoja löytänyt. Aina haukkumakirje on tullut vierailtuaan kodissamme niin, että hyvä kun ei jo kotimatkalta sitä postittanut. Peruutti käskyjäänkin ,kun annoin palautetta. Tämä on ollut muillakin kälyillä tapana,yrittää määräillä meidän menojammekin. Nyt meillä on hallitusvalta kodissamme ja elämässämme,välitkin ovat hyvät .

Vierailija
953/1055 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa ja ruotsinristeilyillä käyminen Guessin laukun kanssa 😁

Vierailija
954/1055 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että näyttää siltä, että asuu peilin edessä ja lähtö kaupungille on kestänyt.

Vierailija
955/1055 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kannata keskustella . 

Mitä ihmettä? En ole missään kirjoittanut tuollaista. Olet sekaisin!

Kuinkahan olisi lihavien tai muuten vaan vähän "tanakampien tätien" poismenon toivominen.

Taitaisi tulla bannit. 😂

759

Vierailija
956/1055 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin pitkään ja lopulta täytyy sanoa, että se on tatuointien hankkiminen. Se on tyylimoka koko loppuelämäksi, joten se on helppo valinta lopuksi!

Häihin repaleisissa pieruverkkareissa meneminen koskee vain yhtä päivää ja seuraaviin häihin voi mennä jo puku päällä, mutta tatuoinnit on ikuisia!

Vierailija
957/1055 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Minä saatan piipahtaa kaupassa verkkareissa ja crocseissa ja käytän usein leggareita ja pitkiä tunikoita, koska ne ovat mukavat! Aivan yks hailee jos jonkun biorytmit menevät siitä

sekaisin.

Pahin tyylimoka on käyttää Crocseja kesät ja talvet ja kaikenlisäksi talvellahan ne ovat vaaralliset kun maanpinta on jäinen???kyllä kenkiä saa halvalla esim.kirppareilta muutamalla eurolla voi löytää aivan mahtavat säähän sopivat kengätkin !                                                                                                                                                                                

Vierailija
958/1055 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä chinokset tai reisitaskuhousut, jotka leventää takapuolen. Verkkarit keskustassa. Lippalakit aikuisilla.

Legginsit/välikalsarit housuina ja lyhyt paita. En tarkoita paksuja urheilulegginssejä, mutta nekin kuuluu urheiluun, ei terassille.

Verkkaritlegginssit ja käsilaukku yhdistelmä.

Mikähän ihme siinä verkkat keskustassa on? On nautinto tehdä siirtymiset (junassa, bussissa, lentokoneessa) rennosti verkkareissa ja ne päällä luontaisesti päätyy sitten keskustaankin esim. hotelliin tai omaan kotiin vaihtamaan sitten suihkun kautta vaatteet.

Muutenkin, moni tulee keskustan kuntosalille ja ulos sieltä verkkareissa.

Verkkarit keskustassa tyylimoka? Heh. Ei.

Nimen omaan, jos tulet salilta tai menet sinne, on verkkarit sopivat. Mutta ei kyllä lentokoneeseen tai kaupungilla hegailuun.

Vierailija
959/1055 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

V- Tyyli

Vierailija
960/1055 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaripset. Sellaiset tekoripset, jotka tosiaan näyttävät pieniltä harjoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi