Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin TYYLIMOKA jonka tiedät?

Vierailija
01.07.2019 |

Sellainen mitä näet lähes päivittäin kaduilla kulkiessa. Miehiltä tai naisilta.

Kommentit (1055)

Vierailija
901/1055 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kysymyksesi on pahin tyylimoka.

Vierailija
902/1055 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa olen kyllä hämmästynyt siitä, kuinka moni inhoaa täytettyjä huulia ja irtoripsiä. Vai olenko vain jäävi kommentoimaan, koska olen mies? Minä tykkään silti siitä lookista. Kyllähän se on selkeästi muovinen, mutta mitä sitten? Jos laitetaan pusuhuulinen ja irtoripsinen daami sekä luonnollinen daami vierekkäin, kyllä ne pusuhuulet saa minulta pisteet. Ehkä jos luonnollinen daami olisi poikkeuksellisen kaunis ihan laittamattomana, voisi pisteet mennä hänelle, mutta muuten kyllä laitettu töröhuuli on kauniimpi.

hyi hel*

Feikkitissitkin pitää varmaan olla jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1055 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt kevyt hame. Sellaisen näin kaupan pihalla toisesta kerroksesta

asti. Joka askeleella helma lepsahti ylös näyttäen alushousua ja kannikoiden alaosaa. Olisi pitänyt kyllä kiirehtiä kertomaan tämä nuorelle neidille, jäi tekemättä kuitenkin.

Vierailija
904/1055 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin tyylimoka on se, että pukeutuu mukamas muodin mukaan. Kuka sen päättää mikä on muotia? Mä pukeudun tasan niin kuin mua huvittaa, enkä katso lehdistä mallia. Mulla on ihan omat aivot, joita osaan myös käyttää.

Vierailija
905/1055 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään nähtyä: tukevalla tytöllä jalassa trikoot ja päällä crop-toppi, joka oikein korosti pallomahaa.

Vierailija
906/1055 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa olen kyllä hämmästynyt siitä, kuinka moni inhoaa täytettyjä huulia ja irtoripsiä. Vai olenko vain jäävi kommentoimaan, koska olen mies? Minä tykkään silti siitä lookista. Kyllähän se on selkeästi muovinen, mutta mitä sitten? Jos laitetaan pusuhuulinen ja irtoripsinen daami sekä luonnollinen daami vierekkäin, kyllä ne pusuhuulet saa minulta pisteet. Ehkä jos luonnollinen daami olisi poikkeuksellisen kaunis ihan laittamattomana, voisi pisteet mennä hänelle, mutta muuten kyllä laitettu töröhuuli on kauniimpi.

hyi hel*

Feikkitissitkin pitää varmaan olla jne.

Ei tarvitse olla, mutta ei se haittaakaan jos on.

Vierailija
907/1055 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkahuulet, suihkurusketus ja valkaistu fleda. Kaikki nämä yhdessä.

Vierailija
908/1055 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviopari, jossa mies on yli 70-vuotias ja vaimo 40-vuotias. Voiko pahempaa mokaa ollakaan.

Vierailija
909/1055 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkaripuvun kanssa käsilaukku ja kävelykengät.

Vierailija
910/1055 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen keski ikäinen pönäkkä kaljuuntuut mies ja thaikku nainen käsipuolessa.

Vierailija
911/1055 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riemunkirjavaksi värjätty pää kenellä tahansa mutta erityisesti keki-ikäisillä jo, ihan hirveen näköistä kun päässä on pinkkiä, sinistä ja vihreetä.

Vierailija
912/1055 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä noissa Guessin laukuissa on niin kovin erilaista, että herättää ihmettelyä. Katselin valikoimaa ja paljon näyttää olevan erilaisia laukkuja. Edullisiakin näyttävät olevan, joten veikkaan etteivät kovin laadukkaita ole. Jokaisen ulottuvilla hinnan puolesta.

Ne nyt vaan oon muodostuneet tyylittömyyden ikoniksi.

Älykäs, toiminnallinen tekevä nainen harvemmin kantaa sellaista.

Sehän on ihan samantekevää minkälaista laukkua ihminen kantaa. En koskaan pane merkille ihmisten laukkuja ja no, ehkä ne eivät kiinnosta.

Vierailija
913/1055 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Landella näkee kesäjuhlissa vielä näitä reippaasti yli nelikymppisiä "entisiä rokkimimmejä", joillä päällä se 20v sitten muodissa ollut glitterpusero, reisipitunen nahkahame, sukkahousut ja korkokengät joilla ei osata oikein kävellä kun on kerran vuodessa. Silmissä raskas suttanen musta meikki ja itse värjätty kananpersaustukka.

Emmäääkestä.

Vierailija
914/1055 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi julkisella paikalla ylipäätään ja se että jättää rökin palamaan huulten väliin tehdäkseen samaan aikaan molemmilla käsillä jotain ja vielä yrittää puhua. Hyi hitto mikä näky!

Vierailija
915/1055 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennissukat ja kävelysandaalit, shortsit, t paita survottu housunkauluksen sisään ja vyölaukku roikkuu vatsamakkaroiden päällä (tai alla).

Ja oikeesti - näitä näkee vielä landella joskus.

Vierailija
916/1055 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne guessin laukut on muovia. Yhtä muodikkaita ovat kun jos muovikassi kädessä menis.

Ja kasa kimmellystä.

Tasokas tyylikkyys on "vähemmän on enemmän" tai "vähän laatua mieluummin kuin kasa rihkamaa"

Katsoin Guessin laukkuja. Missä on se kasa kimmellystä?

https://www.guess.com/us/en/handbags/all-handbags/view-all

Vierailija
917/1055 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jotka ovat jämähtäneet nuoruuden tyyliin.

Esim. laskettelukeskuksissa näkee 40+ ikäisiä naisia, jotka pukeutuvat ja käyttäytyvät kuin olisivat kaksikymppisiä skimbatyttöjä. Päässä on sisälläkin pipo muodikkaasti aseteltuna, pipon alta sojottaa saparoletit, komeuden kruunaa neonväriset isot aurinkolasit ja sinkkivoide huulissa.

Urheiluvaatteet ovat nykyään ihan kivan näköisiä ja pukevia. En ole koskaan juuri edes kokeillut laskettelemista, mutta olen pitkähiuksisena erehtynyt ulkoilemaan talvimyräkässä niin etten ole niitä sitonut. Oli kova työ selvitellä takut. Palmikolle ja mielellään vielä pakkaselta suojaan niin pysyy hiukset kunnossa. Murtomaahiihtoa harrastelen kotometsissä. Lumisade ja viima ottavat joskus siellä suojassakin kipeästi silmiin. Varmaan laskettelussa pöllyää lumi ja tarkkaavaisuus täytyy olla kunnossa koska sattuu rinteissä kaikenlaista vahinkoa ja niissä on kaiketi monentasoisia laskettelijoita. Linssien värin täytyy olla tarkoituksenmukainen. Kirkas aurinko, valkoinen hanki jne. Pipoa en itse edes kehtaisi ottaa pois ihmisten ilmoilla hiihtolenkin jälkeen. Inhottava on pukeakin päähän takaisin pipo johon on lumet sulaneet. Ihan käytännön juttuja mun mielestä.

Hyvin kuvattu. Tuli talvikelit mieleen.

Vierailija
918/1055 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä noissa Guessin laukuissa on niin kovin erilaista, että herättää ihmettelyä. Katselin valikoimaa ja paljon näyttää olevan erilaisia laukkuja. Edullisiakin näyttävät olevan, joten veikkaan etteivät kovin laadukkaita ole. Jokaisen ulottuvilla hinnan puolesta.

Minua ärsyttää niissä se, että muovia myydään nahkan hinnalla. Samassa hintaluokassa on esim. Furlan laukut, ja ne on oikeasti tyylikkäitä ja nahkaa. Tai Ralph Lauren.

Vähän kalliimpia Ralph Laurenin ja Furlan laukut, kuin Guessin. En kuitenkaan maksaisi 350 dollaria Furlan nailonlaukusta.

Ralph Laurenin canvaslaukutkin n. 600 dollaria. Todellakin eri hintaluokkaa kuin Guessin laukut.

Olen ostanut Stokkalta RL nahkalaukkuja noin 350€ hintaan. Jenkeissä ne on puolet halvempia. Ei ole kallis merkki. Furla on vähän kalliimpi, mutta ei mikään erityisen hintava mielestäni.

RL nahkakäsilaukut näyttävät olevan halvimmillaan 400 dollarin luokkaa ja siitä ylöspäin jopa tuhansia dollareita. Siitä valitsemaan omalle hintaluokalle sopiva.

https://www.ralphlauren.com/women-accessories-handbags?prefn1=sfccSubca…

Vierailija
919/1055 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaan tyylinä pidänkin älykkyyttä. En sitä minkä merkkinen tai hintainen laukku on. Laukuilla päteminen on yhtä lapsellista ja huvittavaa kuin puhelimella päteminen.

Vierailija
920/1055 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaan tyylinä pidänkin älykkyyttä. En sitä minkä merkkinen tai hintainen laukku on. Laukuilla päteminen on yhtä lapsellista ja huvittavaa kuin puhelimella päteminen.

Kyllä olisi niin vaikea lähteä laukuilla pätemään. Pakko on kuitenkin jotakin laukkua kantaa ja olenkin aina ostanut itselleni mieleisen laukun. Käytännöllisyys on etusijalla laukun valinnassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi