Mikä on pahin TYYLIMOKA jonka tiedät?
Sellainen mitä näet lähes päivittäin kaduilla kulkiessa. Miehiltä tai naisilta.
Kommentit (1055)
Legginssit suuressa,höllyvässä takamuksessa.
Itselläni tällainen myös,eikä tulisi pieneen mieleenkään lähteä hyllymään leggareissa kaupungille.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä noissa Guessin laukuissa on niin kovin erilaista, että herättää ihmettelyä. Katselin valikoimaa ja paljon näyttää olevan erilaisia laukkuja. Edullisiakin näyttävät olevan, joten veikkaan etteivät kovin laadukkaita ole. Jokaisen ulottuvilla hinnan puolesta.
Minua ärsyttää niissä se, että muovia myydään nahkan hinnalla. Samassa hintaluokassa on esim. Furlan laukut, ja ne on oikeasti tyylikkäitä ja nahkaa. Tai Ralph Lauren.
Vähän kalliimpia Ralph Laurenin ja Furlan laukut, kuin Guessin. En kuitenkaan maksaisi 350 dollaria Furlan nailonlaukusta.
Ralph Laurenin canvaslaukutkin n. 600 dollaria. Todellakin eri hintaluokkaa kuin Guessin laukut.Guessin laukut on aika kestäviä muovista huolimatta, ei ole kulunut pinta yhtään vaikka laukku pyörinyt ties missä. Ja Zalando ainakin myy niitä hyvillä alennuksilla välillä
stringit julkisella paikalla, yäk
Vierailija kirjoitti:
Legginsit housuina.
ja cameltoe pullottaa
Päälaelle hiukset väsättynä outo töttörö ja ohut hiuksinen jotenkin yrittää pöyhentää sen mukapaksuksi. Aikuisilla ihmisillä, oikeesti yäk
Vierailija kirjoitti:
On 1 ylitse muiden.
Säärten ja tissien samanaikainen näyttäminen.
Jos näkyy tissivakoa tulee alaosan olla peittävä. Jos on minihame tulee yläosan olla peittävä. Ei koskaan minihametta ja jotain pikku toppia samaan aikaan.
Just näin! Ja vielä lisään yllä sanottuun: jos alaosa on tiukka, yläosan tulisi olla väljä ja toisin päin.
Tämä: ihmiset käyttää värejä, jotka eivät passaa heille ollenkaan! Kalpea, kylmän ihonvärinsä omaava ihminen ei voi esim. käyttää beigejä ja harmaita vaatteita. Se tekee niin väsyneen, elottoman ja kuolleen näköiseksi. Ihmiset ei tajua, ettei kannata ainakaan kasvoja vasten käyttää värejä joista tykkää, vaan värejä jotka passaa. Ainakin jos haluaa näyttää parhaalta itseltään.
Vierailija kirjoitti:
- urheiluvaatteet tai trikoot ei urheillessa
- iso, ruma kangasreppu täynnä tavaraa (mitä ihmiset raahaa mukanaan?)
- huonot tekonahkaiset kengät
- huoppari yhdistettynä farkkuihin
- suippomyssy ja laatikkotmainen ylisuuri takki
- mustat vaatteet
- huonolaatuiset, nyppyiset akryylivaatteet
- liian pienet vaatteet, liian suuret vaatteet
- minihame tai mekko sekä rintavako (ts kaikki framille)
- kaikki vaatteet eri vRiä tai värit ei sovi yhteenIkävä kyllä näitä näkyy usein, suomalaiset oukeutuvat tosi huonosti ja osa näyttää ryysyläisiltä..
"- iso, ruma kangasreppu täynnä tavaraa (mitä ihmiset raahaa mukanaan?)"
No anteeksi vain jos kannan reppua usein mukana, minulla ei ole autoa ja kuljen kauppaan kävellen. Ostoksia voi olla useita, painaviakin jolloin ne on fiksuinta laittaa selkään eikä roikottaa kasseissa.
Miehillä lippalakki ja vielä kamalampaa jos se on väärinpäin siis lippa niskassa. Keski-ikäiset naiset, ylipainoa reippaasti ja kiskotaan tiukat farkut jalkaan. Näkyy kamelinvarvas. Ylipäätänsä liian pienet vaatteet eivät ole kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Lippalakit aikuisilla miehillä. Miehet, joilla on lippalakki, näyttävät ylikasvaneilta pikkupojilta. Jossain mökillä tai vaellusreissulla lippis vielä menee, mutta ei kaupungissa.
Vielä kamalammalta se näyttää ''aikuisilla'' naisilla. Miehethän on ikuisesti lapsia, mutta kyllä lippispäisestä naisesta on sensuellisuus kaukana.
t. Oolofi-99
Vierailija kirjoitti:
Se kun neli-viisikymppinen mies tai nainen pukeutuu kuin parikymppinen.
Jep. Und vice versa.
t. Gaalebbi
Tatuoinnit kasvoissa, joissa on jotain muita loukkaavaa. Kertoo heti miten idiootti kyseinen henkilö on.
Vierailija kirjoitti:
- urheiluvaatteet tai trikoot ei urheillessa
- iso, ruma kangasreppu täynnä tavaraa (mitä ihmiset raahaa mukanaan?)
- huonot tekonahkaiset kengät
- huoppari yhdistettynä farkkuihin
- suippomyssy ja laatikkotmainen ylisuuri takki
- mustat vaatteet
- huonolaatuiset, nyppyiset akryylivaatteet
- liian pienet vaatteet, liian suuret vaatteet
- minihame tai mekko sekä rintavako (ts kaikki framille)
- kaikki vaatteet eri vRiä tai värit ei sovi yhteenIkävä kyllä näitä näkyy usein, suomalaiset oukeutuvat tosi huonosti ja osa näyttää ryysyläisiltä..
Vain suomalainen pitää värien käyttöä tyylimokana 😂.
Sinä se et ainakaan muodin (etkä välttämättä aina tyylinkään) päälle ymmärrä, mutta annettakoon se sinulle anteeksi, taidat olla jo täti-ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että pitää farkkujen kanssa tennareita/lenkkareita (Nike, Adidas jne).
Eli toisin sanottuna 80% vastaan kävelevistä miehistä ja naisista tekee vakavaa tyylimokaa?
Todellako?
Farkut + lenkkarit on aivan normaali näky, paheksutaanko sitä?
Kyllä tennareiden kanssa pitää olla ihan verkkarit tai on tyylitön. Farkkujen kanssa pitää olla niihin sopivat kengät eli bootsityyliset kengät.
Urheilukengät ja farkut on joka ikisellä naisella kyllä. Sehän on tyylittömyyden merkki, koska suurin osa on tyylittömiä.
Nyt ollaan Euroopassa, ei Usan cowboytapahtumissa
Vierailija kirjoitti:
Päälaelle hiukset väsättynä outo töttörö ja ohut hiuksinen jotenkin yrittää pöyhentää sen mukapaksuksi. Aikuisilla ihmisillä, oikeesti yäk
Rumempi on se ohut rotanhäntä, kun ohuthiuksinen tekee poninhännän
Vierailija kirjoitti:
stringit julkisella paikalla, yäk
En ole ikinä nähnyt ihmistä pelkissä stringeissä julkisella paikalla, missäköhän mahdat liikkua? (Bikinit eri juttu uimarannalla). Mutta just näin väkisinkin selvät stringien rajat kun kävelin jonkun trikoopeppunaisen takana, ei sekään tietty kauhean tyylikkäältä näytä.
Lihava nainen istui metrossa verkkosukat jalassa, jalat haralla.
Minulla on ystävä joka näyttää todella hyvältä pinkissä hupparissaan, minulle taas ei sovi. Ystäväni on hieman tummempi hippiäinen ja minä taas kalmonkalpea. Kyllä eron huomaa, mustassa vaatteessa hän näyttäisi omituiselta. Minä näytän oudolta joka värissä vaikka olen hoikempi 😅 Hän vain on näyttävämpi. Luulen kuitenkin että hän näyttäisi hyvältä missä tahansa värissä, osaa kantaa itsensä paremmin kuin minä. Kauneus on mielestäni nimenomaan siinä kuinka itsensä osaa esitellä. Itsevarmuutta naiset ja miehet! Se tyyli sopii aina