Mikä on pahin TYYLIMOKA jonka tiedät?
Sellainen mitä näet lähes päivittäin kaduilla kulkiessa. Miehiltä tai naisilta.
Kommentit (1055)
Ylipainoinen nainen joka on alkanut käyttää poikaystävänsä huppareita tai ylipäätään ihan todella isoja vaatteita/paitoja , miksi? ne saa sut näyttämään 10 kertaa isommalta .
Vierailija kirjoitti:
Parta ilman viiksiä + nynnyrillit.
On myös viikset ilman partaa ihan yhtä hassun näköistä :D
Pahin tyylimoka on mielestäni se, että puututaan kenenkään pukeutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te etikettigurut: Mitä sen tunikan kanssa olis hyvä pitää? Ilman alaosaa ei voi olla, kun tunika ylettyy puolreiteen tai himpan polven ylle. Varsinaiset housut on liian paksut pamput tunikan alle, liian pakattu tunne ja näky. Sukkikset on liian hepponen alaosa pelkiltään. Legginsit on paksuudeltaan siltä väliltä ja soveltuu hyvin tunikan kanssa. Tunikoita on kaupat täynnä, se on nyt pop. Jotenkin tämä asia pitää ratkaista. Leggingsit on siihen hyvä vastaus.
Niin, mitä sanotte?Miksi täytyy pukeutua tunikaan? Olen itse 57-vuotias enkä tiedä mitään tätimäisempää kuin tunika. Se ei ole mitenkään trendikäs, vaan kauppiaat tietenkin myyvät, mitä asiakkaat haluavat ostaa. Kaikenkirjavat ja erityisesti muumikuvioiset tunikat näyttävät joko yöpaidoilta tai lasten vaatteilta. Minä käytän hyvin istuvia farkkuja tai suoria housuja ja niiden kanssa paitapuseroita tai t-paitoja, joiden päälle puen neuletakin tai bleiserin viileällä kelillä. Mekkojen kanssa käytän talvella sukkahousuja, kesällä polvimittainen mekko ja paljaat, päivettyneet sääret näyttävät hyvältä. Tunikat joutavat yövaatteiksi; eipä niitä näy juuri missään muualla naisten yllä kuin Suomessa. Karmein yhdistelmä on epämääräisen värinen tunika yhdistettynä valkoisiin pohjepituisiin leggingseihin ja crocseihin. Asu voi kelvata mökille mutta ei ihmisten ilmoille.
No juurikin näin. Eivätkö naiset itse näe miten ne tunikat roikkuu rumasti puolireiteen. Ei kai nyt mikään roikkuva vaate ketään pue. Yöpuku.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te etikettigurut: Mitä sen tunikan kanssa olis hyvä pitää? Ilman alaosaa ei voi olla, kun tunika ylettyy puolreiteen tai himpan polven ylle. Varsinaiset housut on liian paksut pamput tunikan alle, liian pakattu tunne ja näky. Sukkikset on liian hepponen alaosa pelkiltään. Legginsit on paksuudeltaan siltä väliltä ja soveltuu hyvin tunikan kanssa. Tunikoita on kaupat täynnä, se on nyt pop. Jotenkin tämä asia pitää ratkaista. Leggingsit on siihen hyvä vastaus.
Niin, mitä sanotte?Miksi täytyy pukeutua tunikaan? Olen itse 57-vuotias enkä tiedä mitään tätimäisempää kuin tunika. Se ei ole mitenkään trendikäs, vaan kauppiaat tietenkin myyvät, mitä asiakkaat haluavat ostaa. Kaikenkirjavat ja erityisesti muumikuvioiset tunikat näyttävät joko yöpaidoilta tai lasten vaatteilta. Minä käytän hyvin istuvia farkkuja tai suoria housuja ja niiden kanssa paitapuseroita tai t-paitoja, joiden päälle puen neuletakin tai bleiserin viileällä kelillä. Mekkojen kanssa käytän talvella sukkahousuja, kesällä polvimittainen mekko ja paljaat, päivettyneet sääret näyttävät hyvältä. Tunikat joutavat yövaatteiksi; eipä niitä näy juuri missään muualla naisten yllä kuin Suomessa. Karmein yhdistelmä on epämääräisen värinen tunika yhdistettynä valkoisiin pohjepituisiin leggingseihin ja crocseihin. Asu voi kelvata mökille mutta ei ihmisten ilmoille.
No juurikin näin. Eivätkö naiset itse näe miten ne tunikat roikkuu rumasti puolireiteen. Ei kai nyt mikään roikkuva vaate ketään pue. Yöpuku.
Tunikat ovat yleinen vaate muslimimaissa, varsinkin sekulaarisemmassa Turkissa, jossa uskonnollisimmat naiset pukeutuvat takapuolen peittäviin tunikoihin.
Tehkää kävelykierros Pariisissa! siellä kaikki saa pukeutua ihan miten haluaa, eikö kukaan Ihmettele mitään. Meillä näitä tyylipoliiseja riittää!
Vinkkinä, YouTubessa on paljon katumuotivideoita. Esim what people are wearing in new york/Italy/paris ym. Mikä maa tai kaupunki kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Parta ilman viiksiä + nynnyrillit.
Parta kuin Abraham Lincolnilla :D
Muistan, kun ainakin vielä joitain vuosia sitten häissä, ylppäreissä, ja isommilla syntymäpäiväjuhlilla näki usein 10-15 v. poikia joilla oli farkut ja t-paita päällä. Muistan jopa tavanneeni vanhempia, joiden mielestä esimerkiksi uudenkarhea urheilumerkin t-paita on ihan käypä asu häihin, koska se on uusi ja kallis. Näissä perheissä pikkutytöille oli usein laitettu sievä mekko päälle, mutta pojat tulivat käytännössä arkivaatteissa. Mielestäni tämä oli vähän hassua.
Vierailija kirjoitti:
Trumpettihousut ja hame
Takaisin on tulossa tämä Y2K yhdistelmä ja lujaa
-Naama/kaulatatuoinnit, varsinkin keski-ikäisillä naisilla.
-Helly Hansen tuulitakit, paitsi teineillä ja espoolaisilla.
-Liian avoin rinta-aukko
-Mahan näkyminen muualla kuin uima-rannalla/hallissa
-Legginssit ja urheilurintsikoiden kaltainen toppi kaupungilla
-Sandaalit ja hoitamattomat, paksut ja keltaiset varpaankynnet
-Vyölaukku. Varsinkin olalle laitettuna
Vierailija kirjoitti:
-Naama/kaulatatuoinnit, varsinkin keski-ikäisillä naisilla.
-Helly Hansen tuulitakit, paitsi teineillä ja espoolaisilla.
-Liian avoin rinta-aukko
-Mahan näkyminen muualla kuin uima-rannalla/hallissa
-Legginssit ja urheilurintsikoiden kaltainen toppi kaupungilla
-Sandaalit ja hoitamattomat, paksut ja keltaiset varpaankynnet
-Vyölaukku. Varsinkin olalle laitettuna
Ja rinta-aukolla tarkoitin tietysti KAULA-aukkoa 🙈
Miehillä näkee sitä että iso roikkuva vatsa tulee paidan helman alta.
Polvista revityt farkut ovat pahasti out.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää kävelykierros Pariisissa! siellä kaikki saa pukeutua ihan miten haluaa, eikö kukaan Ihmettele mitään. Meillä näitä tyylipoliiseja riittää!
Tiukkapipo olet. Keskustellaan yleisesti .
Entä sandaalit ja froteesukat.
Joillain ihmisillä on tainnut mennä sekaisin tyylimoka ja vaatekappale, josta ei pidä. En minäkään pidä esim. lippiksistä, mutta lippis ei ole itsessään tyylimoka.
Tissiflashmob. Jos ei ole mitä näyttää, paita kantsii pitää päällä.
Tätä tiukkapipoa jotenkin kuristaa nähdä miehiä puvuissaan/suorissa housuissaan ilman sukkia. Ei vaan silmä totu. Niin kuin ei naisten valtaviin tekoripsiinkään. Vaan enpä minäkään voisi olla kauempana täydellisestä