Mistä 43-v. nainen voisi löytää miehen?
Tinderissä kyllä tulle matcheja ja olisi vientiä, mutta en vaan osaa ottaa Tinder-miehiä tosissaan ja niinpä lopetan viestittelyn lyhyeen. Lisäksi miehet jotenkin heti tuntuvat olettavan ties mitä, jos hetken aikaa viestittelee. Niinpä oon poistunut Tinderistä. Töissä oon naisvaltaisella alalla - ei mahkuja. Missä voisi tavata irl?
Kommentit (46)
Itsetyydytystä voi harrastaa ihan yksin. Ei siihen miestä tarvita
Minä en osaisi ottaa tosissaan ihmistä joka lonnii jossain deittipalvelussa mutta automaattisesti dissaa sen tulokset kun ei ota sitä tosissaan. Vaikuttaa jotenkin vikapäiseltä touhulta.
Minä löysin töistä. Tuli sellainen parikymppinen nuori mies meidän firmaan töihin, puolisen vuotta vaan juteltiin päivittäin tuntikausia ja siitä se sitten lähti. 20 vuotta ikäeroa, mutta what the hell =D
Ala harrastaa jotain, jota tehdään porukalla, ja jonka harrastajista useimmat ovat miehiä. Tähtien tiirailua yötaivaalta? Shakkia? Ryhdy osakesäästäjien aktiivijäseneksi ja käy kaikissa kokouksissa!
Tässähän on se kuuluisa ero naisten ja miesten tilanteen välillä sinkkumarkkinoilla. Miehet eivät löydä ketään, koska kukaan nainen ei kiinnostu. Naiset eivät löydä ketään koska eivät ole kenestäkään kiinnostuneita. Ap:llakin omien sanojen mukaan vientiä olisi, mutta ei kiinnostu kenestäkään lähestyvästä miehestä, ts. kyseessä on oma nirsous. En vaan enää pysty tuntemaan empatiaa näitä sinkuuttaan ruikuttavia naisia kohtaan, kun kaikki tiedämme todelliset syyt sinkuuden taustalla.
Ei kai naiset, kuten ap, mitään empatiaa kaipaakaan vaan miestä! T. Toinen sinkku
1. Toimi niinkuin tyypillinen suomalainen nainen, ja odota aina, että mies tekee aloitteen ja ratkaisevat liikkeet.
2. Nauti vanhenemisesta yksin tai kissan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän on se kuuluisa ero naisten ja miesten tilanteen välillä sinkkumarkkinoilla. Miehet eivät löydä ketään, koska kukaan nainen ei kiinnostu. Naiset eivät löydä ketään koska eivät ole kenestäkään kiinnostuneita. Ap:llakin omien sanojen mukaan vientiä olisi, mutta ei kiinnostu kenestäkään lähestyvästä miehestä, ts. kyseessä on oma nirsous. En vaan enää pysty tuntemaan empatiaa näitä sinkuuttaan ruikuttavia naisia kohtaan, kun kaikki tiedämme todelliset syyt sinkuuden taustalla.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin töistä. Tuli sellainen parikymppinen nuori mies meidän firmaan töihin, puolisen vuotta vaan juteltiin päivittäin tuntikausia ja siitä se sitten lähti. 20 vuotta ikäeroa, mutta what the hell =D
Ja sitten heräsit kesken unesi kuumiin aaltoihin hiestä märkänä.
Vierailija kirjoitti:
1. Toimi niinkuin tyypillinen suomalainen nainen, ja odota aina, että mies tekee aloitteen ja ratkaisevat liikkeet.
2. Nauti vanhenemisesta yksin tai kissan kanssa.
Korjaan vähäsen. 1 ja 2 kohdan väliin: torju jokaisen miehen aloite ja tule sen jälkeen av-palstalla itkemään kun miestä ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoi että ei osaa ottaa tosissaan. Ymmärrän mitä hän tarkoittaa. Kun tietää, miten nykyaikana ihmiset vain swaippailee kuvia (toisia ihmisiä) etsien sitä täydellistä, aina pikkuisen parempaa, mielenkiintoisempaa, sopivampaa jne, on todella vaikea ottaa mitään tosissaan. Keskustelut tyrehtyy hyvin herkästi. Miehet tykkää kaikista, vaikka oikeasti tykkäävät ihan yhtä harvoista kuin naisetkin. Naiset tietää tämän. Siksi me odotetaan mieheltä aktiivisuutta, joka kertoo meille että se on oikeasti kiinnostunut. Nainen ei halua, että häneen tyydytään paremman puutteessa. Miehiä se ei vissiin haittaa, mutta me naiset ollaan sillä tavalla hassuja, että halutaan kokea olevamme oikeasti haluttuja ja ihania tietenkin.
Raakit löytyy roskiksesta tai jätelavalta. Kierrätyskeskus auttaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Tänään kyllä kaupassa oli silmäpeliä yhden miehen kanssa. Olisin kyllä pitänyt mt-potilaana, jos olis tullut juttusille. Ap
Oletko tosissasi? Siis ensin flirttailet ja sitten ei saisi tulla juttelemaan? Eikös ole ihan normaalin ja fiksun ihmisen merkki jutella toiselle?
T. Nainen Helsingistä
Vierailija kirjoitti:
Mistäkö? No, varmaan tiedät-kyllä-keille kelpaa o.l.e.skelu.luvan saamiseen asti melkein kuka vain.
Persuille ja kiltti_miehille?
Kirjastosta voi lainata ja varata. Ei miestä mutta kaikkea paljon parempaa, kuten lautapelejä.
Mulla on sama ongelma kuin ap:lla, vaikka olen pari vuotta nuorempi. En löydä mistään kumppania. Ja miehiä nähdessäni ajattelen aina, että olen kuitenkin liian vanha, sillä he haluavat kuitenkin oikeasti sellaisen max 25-vuotiaan instapimun, joten oma aloitteeni olisi varmaankin jopa loukkaus normimiestä kohtaan.
Itse haluaisin taas saada ensin juttukaverin (huom.Naisesta). Katsoo siitä kohtaako ajatukset ja arvot.