Mistä 43-v. nainen voisi löytää miehen?
Tinderissä kyllä tulle matcheja ja olisi vientiä, mutta en vaan osaa ottaa Tinder-miehiä tosissaan ja niinpä lopetan viestittelyn lyhyeen. Lisäksi miehet jotenkin heti tuntuvat olettavan ties mitä, jos hetken aikaa viestittelee. Niinpä oon poistunut Tinderistä. Töissä oon naisvaltaisella alalla - ei mahkuja. Missä voisi tavata irl?
Kommentit (46)
Itse asiassa tykkäisin akateemisesta nörtistä, mutta ne ovat varmaankin varattuja tai jossain piilossa. Ulkonäöllä ei ole väliä, tai siis on: en halua mitään treenattua adonista... t. Toinen 43-v. sinkku, ei ap
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tykkäisin akateemisesta nörtistä, mutta ne ovat varmaankin varattuja tai jossain piilossa. Ulkonäöllä ei ole väliä, tai siis on: en halua mitään treenattua adonista... t. Toinen 43-v. sinkku, ei ap
Tinder on täynnä akateemisia nörttejä. Hanki Tinder gold kuukaudeksi, suosittelen. Näet kaikki akateemiset nörtit jotka tykkäävät profiilistasi, tykkää kiinnostavista takaisin ja sovi treffit. Nimim. Kaksi viikkoa goldia takana, 3500 tykkääjän joukossa satoja akateemisia nörttejä. Knoppina, yleisin harrastus lienee maastopyöräily.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän on se kuuluisa ero naisten ja miesten tilanteen välillä sinkkumarkkinoilla. Miehet eivät löydä ketään, koska kukaan nainen ei kiinnostu. Naiset eivät löydä ketään koska eivät ole kenestäkään kiinnostuneita. Ap:llakin omien sanojen mukaan vientiä olisi, mutta ei kiinnostu kenestäkään lähestyvästä miehestä, ts. kyseessä on oma nirsous. En vaan enää pysty tuntemaan empatiaa näitä sinkuuttaan ruikuttavia naisia kohtaan, kun kaikki tiedämme todelliset syyt sinkuuden taustalla.
Sanoisin, että nirsouden sijasta kyse on enemmänkin huoli turvallisuudesta. Miesten joukossa on paljon enemmän vaarallisia yksilöitä kuin naisten, ja huomattavan moni nainen on kokenut treffeillä asiatonta käytöstä tai kärsinyt torjutuksi tulleen miehen vainoamisesta. Tästä syystä naiset ovat arempia lähtemään treffeille ja haluavat tutustua pidempään kirjoittelemalla.
On kai niitä muitakin nettitreffipalveluja kuin Tinder.
Happy Pancake esimerkiksi.
Eikös Tinder ole nimenomaan profiloitunut seksiseurasivustoksi?
Jos sinkuksi joutuisin, en kyllä näkisi muuta mahdollisuutta seuran hakuun kuin netti, en kyllä osaa alkaa tekemään tuttavuutta ruokakaupassa tai kirjastossa.
Eihän 43- vuotias vanha ole, mutta nuorison parveiluikä on jo yli 20 vuotta sitten jäänyt taakse.
Ravintolaelämä tuntuu vastenmieliseltä ja rasittavalta ja tanssiminen ei ole minun juttuni.
Onneksi olen naimisissa.
Ainakin 50 v miehissä on joku kaamea vika kaikissa ketkä on vapaina. Koettu juttu.
Jos yleistää kaikki tinderissa olevat miehet aivottomiksi svaippailijoiksi niin mitä ap siellä itse tekee? Odottaako hän että stereotypiastaan huolimatta joku kerta tindersovellusta avatessaan puhelimen ruutuun ilmestyykin mystinen madonreikä josta kävelee ulos kaksimetrinen jääkiekkoleukainen Fabio jokka rakastuu ap:hen sillä silmäyksellä?