Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mun silmät voi näyttää niin paljon nätimmiltä ilman alarajausta? Luullut teini-ikäisestä asti, että

Vierailija
30.06.2019 |

mulla on hirveät silmät, jotka näyttää paremmalta, kun niihin laittaa alarajauksen, mutta nyt muutama päivä sitten meikkasinkin poikkeuksellisesti vain silmien yläluomen rajauksella ja ripsivärillä, enkä rajannut alaluomea ollenkaan, tajusin kuinka paljon kivemmalta näytän. Tänään meikkasin samalla tyylillä, ja näyttää edelleen siltä, että tästä tuli mun uusi meikkaustyyli!

Muistankin joskus vuosia sitten, kun silloinen tuttuni sanoi, että olen paljon kauniimpi vähemmällä meikillä (sinä päivänä en ollut ehtinyt meikkaamaan juurikaan silmiäni), mutta en uskonut häntä. Nyt uskon!

Tykkäättekö te silmistänne enemmän alarajauksella vai ilman alarajausta? Minkä muotoiset/kokoiset silmät teillä on?

Mulla on muuten aika pienet kissamaiset silmät, joten varmaan johtuu siitä, ettei alarajaus sovi (?)

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melko jättimäiset pyöreät silmät (sellaset mollottimet), ja alarajaus sopii varsin mainiosti, terävöittää muutenkin pyöreitä piirteitä.

Vierailija
22/57 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä alarajauksesta te puhutte? Tarkoitatteko silmien vesirajaa vai alaluomea (ripsirajaa) Näytän omasta mielestäni paremmalta aina, kun laitan kajalkynää silmien vesirajaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverillani on pienet silmät ja tekee sekä ylös että alas mustat rajaukset 😨 Luulee kai, että näyttää hyvältä. Ei. Näytä.

Jos minulta kysyttäisiin, millä tavalla joku työkaveri on meikannut itsensä tai mitä hänellä on ollut päällä, siitä ei olisi mitään mielikuvaa. Siitä sen sijaan olisi, onko hän hoitanut hommansa hyvin vai surkeasti, mitä törkyä hän on päästänyt suustaan ulos ja millä tavalla hän on kohdellut muita - arvostellen vai arvostaen. Terveisin Boss.

Vierailija
24/57 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa ja hollannissa monet harrastavat tuota meikkityylia. Alaluomeen raskas paksu rajaus, ylaluomi paljaana ja sitten paakkuinen ripsari. Nayttaa ihan kamalalta ja saa jopa teinityton silmat nayttamaan roikkuvilta ja ummehtuneita. Usein nayttaa ettei meikkeja edes pesta pois paivittain.

Itse rajaan vain ylaluomen nestemaisella eyelinerilla. Katseesta tulee kivan tarkka ja tarpeeksi ohuella viivalla silmameikki pysyy myos freesina. Tumma rajaus tekee kivan kontrastin vaaleaan ihoon ja tasapainottaa ruskeita silmia.

Vierailija
25/57 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin luonnonkaunis, että itkettää. Minun olisi pitänyt syntyä joskus Kalevalan aikaan, jolloin ei ollut ylimääräisiä kauneushärpäkkeitä olemassa. Olisin ollut kulmakunnan kuumin mimmi. Vähän vain sipaisu jotain marjasurvosta huuliin ja poskiin ja mättähälle.

Ja sulle olis käynyt just niin kuin Marjatalle! Puolukan meni raukka syömään ja heti paksuksi! Onneksi oli tämä toinenkin neitsyt synnyttänyt, niin Marjatta sanoi vain, että tein Mariat! Kauniina on niin kauhean vaarallista.

Vierailija
26/57 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen alarajausta valkoisella. Isontaa silmiä ja poistaa mahdollista punoitusta vesirajassa.

Vierailija
27/57 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmille (ja niille isosilmäisille) alarajaus voi sopi. Itsekin käytin sitä ennen, kunnes tajusin sen vanhentavan vaikutuksen. Olen 36v ja meikki on paljon freesimpi ja nuorekkaampi ilman.

Vierailija
28/57 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sovi alarajaus, ripsari alaripsissä eikä edes sinne silmän alaulkonurkkaan laitettu tumma luomiväri. Paljon paremmalta näyttää pelkkä ylärajaus ja -ripsiväri.

Vierailija
29/57 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alarajaus nimensä mukaan rajaa silmää. Ilman sitä silmät näyttää isommilta, ja yleensä isommat silmät ovat kauniimmat kuin pienet.

Kauneus riippuu enemmän silmän muodosta kuin koosta. Tässä pari esimerkkiä omasta mielestäni ei-niin-kauniista silmistä (eka) ja hyvin kauniista silmistä (toka), mielipideasia toki:

https://i0.wp.com/metro.co.uk/wp-content/uploads/2018/05/955751662-e152…

http://static.becomegorgeous.com/img/arts/2010/Mar/17/1901/meganfoxdeep…

Vierailija
30/57 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisiko Li Anderssonille alarajaus? Minusta ehkä ei.

Vierailija
31/57 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis kenelle ne sopii? Monet eivät vaan millään tajua. Teininä piirrettiin silmiin kaikenlaista ja sitten on jääty siihen jumiin. Näitä näkee. Pahimpia ovat tiukat, mustat alarajaukset ilman mitään yläluomissa.

Miksi jokainen ei saisi meikata ihan sillä tavalla kuin itse haluaa? Jos oma meikkaustyylini ei jotain muuta miellytä, sillä ei ole mitään merkitystä. Ihmisellä on heikko itsetunto, jos hän tarvitsee toisilta pönkitystä siitä, onko rajaukset tehty muodin mukaisesti oikeisiin paikkoihin.

Ei kyse ole muodista vaan siitä, että alarajaus näyttää kamalalta.

Vierailija
32/57 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekaan ei sovi alarajaus. Korkeintaan ruskeaa luomiväriä voi vähän töpötellä ulkonurkkaan. Ympäri ei voi laittaa sitäkään saati kunnon rajausta. Paitsi jos onnistun tekemään todella terävän rajauksen siveltimellä ja silloinkin pitää vetää alarajaus vähän kauemmas silmästä. Kissamaiset, pienehköt silmät täälläkin, alaluomi jotenkin tosi pyöreä johon viivat ei vaan istu.

Vierailija
33/57 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/tuija.b.jarvinen/?hl=fi

Tässä hyvä esimerkki siitä, miten on jumahdettu samaan nuoruuden meikkaustyyliin. Pehmeämpi rajaus ja vain ylös toimisi paremmin.

Vierailija
34/57 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ne sopivat harmaalla tehtynä, ei siis kovin voimakkaina, mutta tuovat ilmettä. Ilman niitä olen liian pliisu omasta mielestäni silloin kun käytän silmälaseja.

Vierailija
35/57 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako alarajaus kajalia siinä kyynelkanavalla vai rajausta siinä silmän alla olevassa ihossa?

Yleensä minä en käytä ollenkaan alarajausta, joskus harvoin saatan laittaa kajalia, mutta sekin yleensä leviää niin en tykkää. Alarajaus pienentää silmiä minusta.

Vierailija
36/57 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alarajaus nimensä mukaan rajaa silmää. Ilman sitä silmät näyttää isommilta, ja yleensä isommat silmät ovat kauniimmat kuin pienet.

Kauneus riippuu enemmän silmän muodosta kuin koosta. Tässä pari esimerkkiä omasta mielestäni ei-niin-kauniista silmistä (eka) ja hyvin kauniista silmistä (toka), mielipideasia toki:

Ihan kauheat nuo ekan linkin silmät. Oon muuten itsekin joskus ihmetellyt, miten joku voi olla noin omituisen näköinen.

Vierailija
37/57 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vahva alarajaus rumentaa. Joihinkin harvoihin meikkityyleihin sopii.

Vierailija
38/57 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on melko jättimäiset pyöreät silmät (sellaset mollottimet), ja alarajaus sopii varsin mainiosti, terävöittää muutenkin pyöreitä piirteitä.

Huokaus. Se rajaus nimenomaan korostaa sitä mollotusta, ellet sitten tarkoita jollain neutraalilla sävyllä tehtyä hyvin häivyttyä varjostusta.

Vierailija
39/57 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vinohkot kapeat silmät, ja kyllä se alaluomi on paras jättää rauhaan. Enkä kyllä muutenkaan enää oikein usko että kannattaisi rajata kun ei niissä ole enää ripsiäkään.

Sinun tapauksessasi kannattaisi harkita tekoripsiä. Omat ripseni ovat hyvin pitkät ja paksut. Laittamalla vaseliinia ripsarin alle, pituutta tulee vielä monta milliä lisää. Minulla on bambimaiset upeat isot silmät ja törkeän pitkät ripset. Monet luulevat niitä tekoripsiksi.

siis alaluomiin tekoripset??

Vierailija
40/57 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ekan linkin silmät on aivan pyöreät, ja ovat jo muodoltaan hyvin haasteelliset meikata. Pyöreitä silmiä ei ikinä kannata rajata alhaalta. Yläluomen rajauskin on vaikea toteuttaa. Sen tulisi tehdä silmästä pitkulaisempi, venyttää sitä "normaalimpaan" muotoon.