Miten mun silmät voi näyttää niin paljon nätimmiltä ilman alarajausta? Luullut teini-ikäisestä asti, että
mulla on hirveät silmät, jotka näyttää paremmalta, kun niihin laittaa alarajauksen, mutta nyt muutama päivä sitten meikkasinkin poikkeuksellisesti vain silmien yläluomen rajauksella ja ripsivärillä, enkä rajannut alaluomea ollenkaan, tajusin kuinka paljon kivemmalta näytän. Tänään meikkasin samalla tyylillä, ja näyttää edelleen siltä, että tästä tuli mun uusi meikkaustyyli!
Muistankin joskus vuosia sitten, kun silloinen tuttuni sanoi, että olen paljon kauniimpi vähemmällä meikillä (sinä päivänä en ollut ehtinyt meikkaamaan juurikaan silmiäni), mutta en uskonut häntä. Nyt uskon!
Tykkäättekö te silmistänne enemmän alarajauksella vai ilman alarajausta? Minkä muotoiset/kokoiset silmät teillä on?
Mulla on muuten aika pienet kissamaiset silmät, joten varmaan johtuu siitä, ettei alarajaus sovi (?)
Kommentit (57)
Mullakin on vähän vinohkot silmät ja näyttää paremmalle pelkästään ylärajaus.
Jos alarajauksen tekee hyvin niin sillä voi vähän muuttaa silmän muotoa..nykyään tuppaa silmänaluset olemaan turvonneet niin suttuahan siitä vaan tulee joten ylärajaus thanks:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alarajaus nimensä mukaan rajaa silmää. Ilman sitä silmät näyttää isommilta, ja yleensä isommat silmät ovat kauniimmat kuin pienet.
Kauneus riippuu enemmän silmän muodosta kuin koosta. Tässä pari esimerkkiä omasta mielestäni ei-niin-kauniista silmistä (eka) ja hyvin kauniista silmistä (toka), mielipideasia toki:
https://i0.wp.com/metro.co.uk/wp-content/uploads/2018/05/955751662-e152…
http://static.becomegorgeous.com/img/arts/2010/Mar/17/1901/meganfoxdeep…
ekan linkin silmät on aivan pyöreät, ja ovat jo muodoltaan hyvin haasteelliset meikata. Pyöreitä silmiä ei ikinä kannata rajata alhaalta. Yläluomen rajauskin on vaikea toteuttaa. Sen tulisi tehdä silmästä pitkulaisempi, venyttää sitä "normaalimpaan" muotoon.
Kuka tuo mollosilmä on? Olen aina kammoksunut tuollaista silmän muotoa. Pilaa kasvot kokonaan.
Musta tai tumma kajal, joka siis laitetaan siihen mihin kajalia on tarkoitus laittaa, eli just siihen "vesirajaan" eli alaripsien yläpuolelle, pienentää aina silmiä. Mutta silti se vain joillekin sopii, varsinkin itämaisille ihmisille.
Minut se tekee jostain syystä itkuisen näköiseksi. Vaikka minulla on ruskeat silmät.
Sen sijaan musta tai harmaa luomiväri siinä alaripsien alla käy hyvin.
Mutta tämäkin on persoonakohtaista. Jos tuntuu siltä, että silmät vaan näyttää nätimmiltä ilman minkäänlaista alarajausta, siihen pitää luottaa. Jotkut kasvot on sellaiset, että vähänkin ylimääräistä meikkiä tekee ihmisestä vain maalatun näköisen, ja luo halvan vaikutelman. Sen takia minulle ei ole koskaan käynyt huulipuna. Ei minkään värinen. Vain kevyt kirsikansävyinen huulikiilto käy, mutta mieluummin ilman sitäkään, kun se kiiltokin tekee joskus vaan suttuisen vaikutelman.
Kuka tuo mollosilmä on? Olen aina kammoksunut tuollaista silmän muotoa. Pilaa kasvot kokonaan.[/quote]
Aika monilla brittinaisilla on mulkosilmät ja ikävä kyllä,paksut koko silmän rajaukset ovat suosikki siellä,myös vanhemmilla naisilla..
Jenni Vartiaiselle ainakin sopii ne mustat kajalit tosi hyvin. Tummille yleensäkin paremmin kuin blondeille.
Niin mikä ton mulkosilmän nimi on?
Alarajaus on nätti, kun sen tekee luomivärillä eikä kajaalilla ja alaripsien alle, eikä siihen päälle. Sillon se myös voi suurentaa silmiä, riippuen väristä.
Vierailija kirjoitti:
Prinsessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinsessa.
Joo niin muistelinkin, Beatricehan se oli. On muuten auttamatta yksi rumimpia näkemiäni naisia.
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi olla Yorkin prinsessa Beatrice.
Niin mitä alapeukuttamista on siinä jos sanoo että monilla brittinaisilla on "mulkosilmät" ja siellä on suosittua vetää koko silmän rajaukset,varsinkin alaluomelle oikein korostamaan sitä? Faktaahan toi on..tässä ei nyt puhuttu teidän MMstä ja muista hovihempukoista senkin fanittajat.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä alapeukuttamista on siinä jos sanoo että monilla brittinaisilla on "mulkosilmät" ja siellä on suosittua vetää koko silmän rajaukset,varsinkin alaluomelle oikein korostamaan sitä? Faktaahan toi on..tässä ei nyt puhuttu teidän MMstä ja muista hovihempukoista senkin fanittajat.
Tällä palstalla on niin outoja alapeukkusysteemejä ettei niiden logiikasta pääse perille.
Ah, ihanaa. Mustat kajalit on maalattu. Tästä tulee taas hyvä päivä.
Zooey Dechanelilla on pyöreät silmät ja alarajaukset sopii hyvin. Toki hälläkin on epäonnistuneempiakin meikkilookkeja, mutta yleensä on nukkemaisen sievä meikattuna.
Minä en ole teini-iän jälkeen käyttänyt pienissä viirusilmissäni mitään rajausta, näyttävät todella kummallisilta jos yrittäisin jotain kajalia vetää ympärille..
Sitäpaitsi nyt keski-ikäisenä toi silmien päällä oleva nahkakin jo roikkuu siinä silmän päällä, olisi ihan mahdoton edes silmän yläpuolta rajata, pitäisi sitä kurttuun menevää nahkaa myöten maalata mustaksi koko silmän yläpuolinen aluen kulmakarvan alapuolelta, että silmä auki ollessaan näyttäisi yläpuolelta rajatulta, ja se se vasta huvittavan näkäistä olisi sitten kun räpyttelisin silmiäni ja näkyisi että olen kokonaan mustannut silmän ja kulmakarvan välisen alueen..
En osaa paremmin selittää. :D
Mulla on siis tyýpilliset suomalaiset aasialaismalliset silmät, ettei yläluomi näkynyt lapsenakaan, mongolian poimut vai miksi tätä silmämallia sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Totta, peri englantilainen ihminen on sellanen iso-pyöreäsilmäinen.. mulkosilmä, sammakkosilmä.
Sellasia silmiä onkin varmaan hyvä meikata miten vain, kun luomeakin näkyy puoli metriä.
Toista se on pienisilmäisillä tai/ja viirusilmäisillä, joka yleensä on taas se perisuomalainen silmämalli.
Juu, alarajaus tekee silmistä sen näköiset kuin ne olis pienet tihrut syvällä päässä.