Miten mun silmät voi näyttää niin paljon nätimmiltä ilman alarajausta? Luullut teini-ikäisestä asti, että
mulla on hirveät silmät, jotka näyttää paremmalta, kun niihin laittaa alarajauksen, mutta nyt muutama päivä sitten meikkasinkin poikkeuksellisesti vain silmien yläluomen rajauksella ja ripsivärillä, enkä rajannut alaluomea ollenkaan, tajusin kuinka paljon kivemmalta näytän. Tänään meikkasin samalla tyylillä, ja näyttää edelleen siltä, että tästä tuli mun uusi meikkaustyyli!
Muistankin joskus vuosia sitten, kun silloinen tuttuni sanoi, että olen paljon kauniimpi vähemmällä meikillä (sinä päivänä en ollut ehtinyt meikkaamaan juurikaan silmiäni), mutta en uskonut häntä. Nyt uskon!
Tykkäättekö te silmistänne enemmän alarajauksella vai ilman alarajausta? Minkä muotoiset/kokoiset silmät teillä on?
Mulla on muuten aika pienet kissamaiset silmät, joten varmaan johtuu siitä, ettei alarajaus sovi (?)
Kommentit (57)
Alarajaukset sopivat niille harvoille ihmisille, joiden silmät kaipaavat pienentämistä.
Työkaverillani on pienet silmät ja tekee sekä ylös että alas mustat rajaukset 😨 Luulee kai, että näyttää hyvältä. Ei. Näytä.
Minulla on nukkemaisen isot vaaleansiniset silmät ja alarajaus mustalla sopii hyvin, korostaa silmiä vaikka pienentääkin.
Alarajaus on niin last season, korostaa silmien alapuolisia ryppyjä ja saa tihrusilmät vieläkin pienemmiksi. En ole koskaan käyttänyt enkä käytä, edes iltameikissä.
Minulla on vinohkot kapeat silmät, ja kyllä se alaluomi on paras jättää rauhaan. Enkä kyllä muutenkaan enää oikein usko että kannattaisi rajata kun ei niissä ole enää ripsiäkään.
Muoti-ilmiöiden perässä juoksevia näyttää olevan, esim. voimakkaat palkkikulmakarvat ja tekoripset. En meinannut tunnistaa tuttavani tytärtä, kun edellisellä kerralla hänet nähdessäni hän oli blondi ja seuraavalla kerralla oli pikimustat hiukset. Mutta jokainen meikatkoon ja värjätköön minun puolestani ihan niin kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vinohkot kapeat silmät, ja kyllä se alaluomi on paras jättää rauhaan. Enkä kyllä muutenkaan enää oikein usko että kannattaisi rajata kun ei niissä ole enää ripsiäkään.
Sinun tapauksessasi kannattaisi harkita tekoripsiä. Omat ripseni ovat hyvin pitkät ja paksut. Laittamalla vaseliinia ripsarin alle, pituutta tulee vielä monta milliä lisää. Minulla on bambimaiset upeat isot silmät ja törkeän pitkät ripset. Monet luulevat niitä tekoripsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Muoti-ilmiöiden perässä juoksevia näyttää olevan, esim. voimakkaat palkkikulmakarvat ja tekoripset. En meinannut tunnistaa tuttavani tytärtä, kun edellisellä kerralla hänet nähdessäni hän oli blondi ja seuraavalla kerralla oli pikimustat hiukset. Mutta jokainen meikatkoon ja värjätköön minun puolestani ihan niin kuin haluaa.
Minulla on kauniit tuuheat kulmakarvat ihan omasta takaa, hiukan nyppii hajakarvoja vain.
Hiuksetkin ovat upean paksut ja luonnonväriset, ei tarvitse värjätä, kun oma väri on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tapauksessasi kannattaisi harkita tekoripsiä. Omat ripseni ovat hyvin pitkät ja paksut. Laittamalla vaseliinia ripsarin alle, pituutta tulee vielä monta milliä lisää. Minulla on bambimaiset upeat isot silmät ja törkeän pitkät ripset. Monet luulevat niitä tekoripsiksi.
Ei ne nekään viisikymppiselle elähtäneelle naiselle sovi. Samapa tuo taitaa olla mitä sitä naamaansa piirtää tai liimaa tai on tekemättä.
Olen niin luonnonkaunis, että itkettää. Minun olisi pitänyt syntyä joskus Kalevalan aikaan, jolloin ei ollut ylimääräisiä kauneushärpäkkeitä olemassa. Olisin ollut kulmakunnan kuumin mimmi. Vähän vain sipaisu jotain marjasurvosta huuliin ja poskiin ja mättähälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne nekään viisikymppiselle elähtäneelle naiselle sovi. Samapa tuo taitaa olla mitä sitä naamaansa piirtää tai liimaa tai on tekemättä.
Aina voi tehdä jotain.
Alarajaus nimensä mukaan rajaa silmää. Ilman sitä silmät näyttää isommilta, ja yleensä isommat silmät ovat kauniimmat kuin pienet.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverillani on pienet silmät ja tekee sekä ylös että alas mustat rajaukset 😨 Luulee kai, että näyttää hyvältä. Ei. Näytä.
Ei kai se muilta pois ole, jos hän haluaa tuolla tavalla meikata.
No siis kenelle ne sopii? Monet eivät vaan millään tajua. Teininä piirrettiin silmiin kaikenlaista ja sitten on jääty siihen jumiin. Näitä näkee. Pahimpia ovat tiukat, mustat alarajaukset ilman mitään yläluomissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko iho kaunis? Sainkin juuri kehuja viikonloppuna ihoni kuulaudesta ja kuinka elinvoimaiselta näytän päivittyneen ihon sävyn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se muilta pois ole, jos hän haluaa tuolla tavalla meikata.
Oikeasti se, mitä hän haluaa, on näyttää paremmalta! Miksi muuten hän meikkaisi? Hän ei vain osaa. On se aika noloa, että toinen käyttää aikaa, vaivaa ja rahaa ja lopputulos on ruma. Ap:kin kuvitteli, että se alarajaus kaunisti häntä. Mutta eihän sitä kehtaa kenellekään moisesta sanoa. Siinä ne onnettomat sitten taivaltavat tuhruisine pippurisilmineen hautaan saakka.
Entäs sellaiset kapeat rajaukset ylä- ja alaluomen päälle? Egyptiläiset silmät. Onko tuokin ihan menneen talven lumia?
Vierailija kirjoitti:
No siis kenelle ne sopii? Monet eivät vaan millään tajua. Teininä piirrettiin silmiin kaikenlaista ja sitten on jääty siihen jumiin. Näitä näkee. Pahimpia ovat tiukat, mustat alarajaukset ilman mitään yläluomissa.
Miksi jokainen ei saisi meikata ihan sillä tavalla kuin itse haluaa? Jos oma meikkaustyylini ei jotain muuta miellytä, sillä ei ole mitään merkitystä. Ihmisellä on heikko itsetunto, jos hän tarvitsee toisilta pönkitystä siitä, onko rajaukset tehty muodin mukaisesti oikeisiin paikkoihin.
En rajaa, mutta laitan vähän ruskeaa kulma- tai luomiväriä alaluomien ulkokulmiin tekemään ikään kuin pienen varjon ripsistä. Saa ripset näyttämään tuuheammilta ja syventää katsetta kivasti, kuitenkaan pienentämättä silmiä. Omat silmät on isohkot, melko pyöreät, ulkonurkista hieman vinosti nousevat.
En oikein tiedä, että miltä hyvin tehty alarajaus näyttää. Aina kun naisen silmät ovat olleet selkeästi alarajattuna, se on tehnyt naisesta huonomman näköisen. Ehkä hyvin tehtykin rumentaa, ehkä ne kaikki näkemäni ovat olleet hyvin tehtyjä.
M37