Mies pyysi uudestaan treffeille heti kun olin päässyt edellisiltä treffeiltä kotiin
On ilmeisesti hyvä merkki? Ohjelmakin oli jo mietittynä. Ennen ensimmäisiä treffejä oli puhe että kumpikin maksaa pääsylipun ja maksan aina omat lippuni, ruokani ja juomani oikein mielellään. Mutta kun tapasimme, mies halusikin välttämättä maksaa minun lippuni.
Nämä on kaikki varmaan hyviä merkkejä.
Kommentit (16)
Ne kertoo kyllä miehen kiinnostuksesta. Eli jos tunne on molemmin puoleinen niin hyviä merkkejä ovat!
Likaa epätoivosuut aistittavis. Jos alat seurusteleen ton kans, nii voi varmaa paljastuu ylikiintyneeks hulluks.
You dodged a bullet.
Tarkkaan on naistenlehti luettu hammaslääkäri käynnillä.
Hyviä merkkejä
- ensimmäisillä treffeillä keskusteltu rajoista ja saatu molempia tyydyttävä lopputulos
- mies osoittaa huolenpitoa ja miehekkyyttä tarjoutumalla maksamaan
- nainen osoittaa miehelle luottamusta miehen olla huolehtivainen hyväksymällä miehen lahjan
- mies osoittaa kiinnostusta heti kysymällä uusille treffeille, spontaanisti, ilman pähkäilyä.
Vaikuttaa hyvälle, siitä vaan jatkamaan tutustumista!
Jokainen kirja jonka olen lukenut liittyen painajaiseksi muuttuneista parisuhteista alkaa juuri noilla sanoilla. Mies on herrasmies joka maksaa kaiken, on innokas sopimaan treffejä tiuhaan, jne.
ps mies ei kunnioita rajojasi. Hän rikkoi jo ensitapaamisella ennalta sovittua.
Sovituista asioista pidetään kiinni. Kun on sovittu, että kumpikin maksaa omansa silloin myös näin toimitaan.
Kuulostaa hyvältä. Ensi kerralla sä voit sitten tarjota miehelle kun käytte jossain syömässä
Rahaton peräkamaripoikain ryhmittymä heräsi vaatimaan apn kieltäytymään anteliaisuudesta, mutta onneksi jää vain louskuttamiseksi, koska eivät kykene enempään.
Pitikö hän keskustelua yllä, oli kiinnostunut kuka sinä olet, jne? Vai veikö hän sinut tapahtumaan, jossa ei tarvitse keskustella?
Vierailija kirjoitti:
Likaa epätoivosuut aistittavis. Jos alat seurusteleen ton kans, nii voi varmaa paljastuu ylikiintyneeks hulluks.
You dodged a bullet.
Miksi rakastumisessa pitää pelata?
🖕
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kirja jonka olen lukenut liittyen painajaiseksi muuttuneista parisuhteista alkaa juuri noilla sanoilla. Mies on herrasmies joka maksaa kaiken, on innokas sopimaan treffejä tiuhaan, jne.
ps mies ei kunnioita rajojasi. Hän rikkoi jo ensitapaamisella ennalta sovittua.
Ja ohjelmakin on valittu niin ettei tarvitse paljastaa mitään itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Pitikö hän keskustelua yllä, oli kiinnostunut kuka sinä olet, jne? Vai veikö hän sinut tapahtumaan, jossa ei tarvitse keskustella?
Niin, kumpaa on tarjolla keskustelua vai turboelämyksiä?
Sovitaan asiasta x ja heti tilaisuuden tullen astutaan varpaille ja nainen on myyty kun raha liikkuu jonkun muu kädestä kuin omasta.
Oliko panotreffit. Varmaan siksi pyysi uudelleen.
Ehkä