Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä sinua pidetään ulkonäön perusteella?

Vierailija
28.06.2019 |

Itseäni yleensä 10-15 vuotta nuorempana. Ja kiitollinen siitä :D

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä, mutta ilmeisesti vaikutan nuoremmalta kuin olen. Tapasin äskettäin ihmisen, joka suoritti muutama vuosi sitten tutkinnon, jota minä olen suorittamassa nyt. Voivottelin hieman sitä, että vielä näin 54-vuotiaana pitää olla koulunpenkillä, mihin hän sanoi: "Eihän tuo vielä mitään. Minä olin jo neljäkymmentäyhdeksän, kun sain tutkinnon valmiiksi."

Hahmotin vasta myöhemmin, että hän taisi sanoa aika kivasti.

Vierailija
42/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ikinä ihmiset antaneet ikäarvioita. Olen vähän alle 40-vuotias ja arvelen itse näyttäväni lähemmäs 50-vuotiaalta. Painovoima on tehnyt tehtävänsä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän näytä ihan ikäiseltäni eli 38-vuotiaalta. Papereita ei ole kysytty elämäni aikana montaakaan kertaa, vaikka alkoholia oon ostanut nuorempana reilustikin 😀

Vierailija
44/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5v nuoremmaksi yleensä. Taidan olla aika ikäiseni näköinen.

Toista oli nuorena kun olin vissiin lapsen näköinen. Olin 20-vuotiaana työharjoittelussa eräässä palvelukodissa. Sieltä oli eräs mummo tuohtuneena soittanut kuntaan, että täällä lapset on töissä. Mummu kävi minulta sammuttamassa hellan, kun tein aamiaista. Sen perään oli soittanut jonnekin, että 12-vuotias ei voi olla yksin vastuussa täällä :)

Mummo tarjosi karamelleja ja pyysi anteeksi, kun ikäni selvisi. Kihlasormuskin oli sormessa mutta ei tainnut huomata. 😄

Vierailija
45/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ja hauskaa, että muita luullaan järjestään nuoremmiksi kuin ovatkaan.

Minua on luultu noin 30-vuotiaaksi siitä lähtien, kun täytin 18. 

Vierailija
46/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä monesti veikkaan ihmisten iät alemmas, kuin mitä näyttävät mielestäni. Esimerkiksi noin 40-vuotiasta saatan arvella 30-vuotiaaksi. Tuleepahan ihmisille hyvä mieli ja tykkäävät minusta sen jälkeen (joskus siitä on ihan konkreettista hyötyäkin, kun saattavat esim. tarjota kahvit) :D

Vierailija
47/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä monesti veikkaan ihmisten iät alemmas, kuin mitä näyttävät mielestäni. Esimerkiksi noin 40-vuotiasta saatan arvella 30-vuotiaaksi. Tuleepahan ihmisille hyvä mieli ja tykkäävät minusta sen jälkeen (joskus siitä on ihan konkreettista hyötyäkin, kun saattavat esim. tarjota kahvit) :D

Joo, jos joku näyttää 58-vuotiaalta, en tosiaakaan sano sitä ääneen. On ihan turvallista vähentää 10 vuotta. 58-vuotias on sitten ihan onnessaan kuullessaan näyttävänsä alle 50-vuotiaalta!

Vierailija
48/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä törmännyt suomalaiseen, joka näyttäisi ikäistään nuoremmalta. Vanhemmalta pikemminkin. Sen sijaan aasialaiset näyttää poikkeukselta ikästään nuoremmalta, monet nelikymppiset aasialaiset menisi suoraan lapsesta.

Vierailija
49/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan n.35-40vuotiaaksi. Olen oikeasti 28v. 

Vierailija
50/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotias -ei niin korrekti lapsi - katsoi minua aamulla kauhuissaan, ja sanoi että ”äiskä, sä näytät pikkutytöltä!” Olen 46. Otin kohteliaisuutena vaikka se ei sitä ollut.

Vierailija
51/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä törmännyt suomalaiseen, joka näyttäisi ikäistään nuoremmalta. Vanhemmalta pikemminkin. Sen sijaan aasialaiset näyttää poikkeukselta ikästään nuoremmalta, monet nelikymppiset aasialaiset menisi suoraan lapsesta.

Ja Vaasasta ollaan?

Vierailija
52/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan koko ajan vielä 10 vuotta nuoremmaksi kuin olen. Imartelee mutta tekee asiat vähän vaikeiksi. Olen kohta 30 eli ihan eri elämäntilanteessa ja elämänkokemuksella kuin parikymppiset, mutta ihmiset olettaa että olen nuori ja kokematon, monet tulee juttelemaan neuvoen ja tietäväisenpänä asioista :D

Vierailija
53/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä minua luullaan 3kymppiseksi,tai vähän nuoremmaksi. Olen 44v nainen.

Vierailija
54/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kysynyt, minkä ikäisenä pitävät, mutta kassahenkilöt kyselevät toistuvasti papereita kaljaa ostaessa. Usein yllättyvät tai hämmentyvät silminnähtävästi ja moni vaivautuneesti sopertelee jotakin. Kyse ei siis ole vain satunnaisotannalla valikoitumisesta pistokokeeseen. Olen 38-vuotias.

Vierailija
55/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni olen ikäiseni näköinen, mutta olen kuullut monta kertaa näyttäväni 5-7 vuotta nuoremmalta.

Vierailija
56/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä arvioidaan 25-29-vuotiaaksi. Olen 38-v nainen.

Lähdetkö kahville?

Vierailija
57/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teini-ikäinen, ja teteissä mennyt läpi aina normityöntekijänä. Yleensä oletetaan n. 15 vuotta vanhemmaksi. Ja ei siis siksi että meikkaisin ylipaljon vaan pukeudun vaan tätimäisesti.

Vierailija
58/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ärjytään yhteen ääneen, kun miehet haluavat nuoria naisia.

Sitten hehkutellaan yhdessä, miten nuorelta (muka) näytetään.

Ne miehet haluavat naisessa ihan vaan samaa kuin te: nuoruutta.

:)

Vierailija
59/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh no 20vuotiaat on silleen mitä ihmettä mä luulin sua mun ikäseks😁paperit kysyttiin aina 26v saakka, sit lihoin 30kg eikä enää kysytty.Nyt kysytään joskus, ja teititellää. Oon 29v.

Vierailija
60/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa luultiin siis vielä hetki sit aina joksuks lapseks tyyliin. Ehkä stressi, rahahuolet, vastuunotto ja lihominen sit vanhens ja enää ei luulla.