Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä sinua pidetään ulkonäön perusteella?

Vierailija
28.06.2019 |

Itseäni yleensä 10-15 vuotta nuorempana. Ja kiitollinen siitä :D

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N58, Yleensä arvioidaan 47 -vuotiaaksi

Vierailija
22/65 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-vuotias ja omasta halusta teen lyhennettyä työpäivää ja sen vuoksi ehdin tiistaisin vesijumppaan klo 14. Siellä kysellään "Joko sinäkin olet eläkkkeellä?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmalta näyttää usein jos ei ole ylipainoa liikaa ja nuorekas asenne elämään.

Vierailija
24/65 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen eläkeläisrouva alkoi selittää, että miten olen hankkinut lapsen ihan teininä. Luuli minua 20 vuotta nuoremmaksi kuin olen...

Vierailija
25/65 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko kymmenen vuotta vanhempi ja moni luulee. Että on mun äiti

Vierailija
26/65 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä n. 20-vuotiaaksi, tai vähän alle, 24 olen oikeasti. "Päälle 25" on korkein ikä, jota minulle on veikattu

Isoin ylilyönti taisi olla pari vuotta sitten, kun ikäiseni sossu luuli minua 13-vuotiaan veljeni pikkusiskoksi ja koitti tehdä minusta lasun. 

Vierailija
27/65 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 ja näytän ihan teiniltä. Ehkä se sitten myöhemmällä iällä on eduksi, kun näyttää nuorelta 😁 49v äitiäni luullaan usein siskokseni

Vierailija
28/65 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muutaman vuoden yli 50-vuotiaana minua luultiin lastenlasten äidiksi, toistuvasti.

Ikävä kyllä se on mennyttä kulta-aikaa ja näytän todennköisesti jo ikäiseltäni.

Vierailija
29/65 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v mies enkä koskaan pysty ostamaan mitään alkoholia ilman että passi tmv on mukana... ja 22v mimmit taitaa myös kuvitella mua samanikäiseksi.

Taitaa tää hyvä säilyminen olla suvussa ku 66v mammaa aateltiin tyttöystäväksi :D

Vierailija
30/65 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaata ohimoilla, ylipainoa mutta nuori vaimo.  Mulla on rahaa enemmän ja nuoreekkaanakin pidetään.

Vierailija
31/65 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta uusi edelleen opiskeleva työkaveri kyseli olenko jo valmistunut ja meni hiljaiseksi vasta kun mainitsin olleeni edellisessä työpaikassa 10 vuotta ja lapseni täytti juuri 9 vuotta.

Hän ilmeisesti luuli että olisimme suunnilleen samaa ikäluokkaa, täytin juuri 36, olen kyllä kuullut näyttäväni nuorelta.

Vierailija
32/65 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä luullaan noin 35-vuotiaaksi. Olen 44v

Vierailija
33/65 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48, mutta usein luullaan 35-vuotiaaksi.

M48

Vierailija
34/65 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit, elämänasenne, ruokavalio, liikunta, vapaus, ihmisyys. 

Vierailija
35/65 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että joku 35-40 vuotta, olen 33. Mies väittää, että näytän ikäistäni nuoremmalta, mutta peili näyttää toista. Minulla on kaksi alle 3-vuotiasta lasta, nuorempi nukkuu vaihtelevasti. Laittautuminen ei ole ensimmäisenä prioriteettilistalla, ja jos laitan jotkut siistit vaatteet joku pyyhkii niihin nenän tai jotain ruokaa kuitenkin. Ehkä itselle on taas aikaa, kun lapset ovat vähän omatoimisempia.

Vierailija
36/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias nainen. Mitä tuossa nyt viime viikolla kesähessu prismassa kysyi papereita kun ostin veikkauksen arpaa :D alkoi jo huvittaa kyllä. Niitä pitäisi kysyä näköjään jos asiakas näyttää alle 23-vuotiaalta. Myös työpaikalla ihmiset luulevat minua jatkuvasti max. 25-vuotiaaksi. Alkossa toki saa olla myös paperit mukana usein. Ärsyttää välillä jo.

Vierailija
37/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan usein, tai missä se tulee ilmi, kuulema n. 23-27 -vuotiaaksi. Ihmiset alkaa ihmetellä, miten olen ehtinyt tehdä kolme lasta ja kaksi tutkintoa ja sitten ne kysyy, että minkä ikäinen olet.  Moni on kommentoinut, että luuli minun olleen ihan teiniäiti. 

Ja aina saa esittää paperit Alkossa tai kaupassa, jos ostaa alkoholia. Pari kertaa käyty miehen kanssa Alkossa, niin että mies ostaa meille juomia, niin eivät ole suostuneet myymään, ennen kuin nähneet minun henkkarit, ettei vaan mies välitä juomia minulle. Ollaan samanikäiset.

Olen siis 38 -vuotias ja omasta mielestä ihan ikäisteni näköinen kyllä. 

Vierailija
38/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-vuotiasta luullaan muka 23-vuotiaaksi.

Höpöhöpö nyt. Ei kukaan oikeasti niin sokea ole.

Vierailija
39/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä riippuu täysin arvuuttelijasta. Ei kysellä saunajuomaa ostettaessa useinkaan papereira kassalla, vaikka alle 30-vuotiaan näköisiltä tulisi kysellä. Monesti minua vanhempi henkilö on luullut minua itseään vanhemmaksi. Joskus taas teinit lähtevät "haastamaan" kun kuvittelevat ikäisiksiin (?). 21-vuotiaana pari vanhusta arvuutteli iäkseni 16. Summa summarum: ihmisten kyky päätellä toisten ikä vaihtelee. Se ei kuitenkaan liikuta todellista ikääni suuntaan eikä toiseen.

N24

Vierailija
40/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olem prismassa töissä ja kesätytöt ja pojat luulee ikäisekseen ja lusmuilee edessäni vaikka olen saman ikäinen kun 40 vuotiaat naiset joita pelkäävät  ja joille esittävät ahkeraa :D 

40 vuotias mies 

Sä oot vaan niin nössön näköinen keski-ikäinen ettei ne kunnioita sua.

Tietenkin tähän piti tulla aukomaan päätä.

Sehän on päivänselvää.

Jotkut vaan on aina suu väärällään.