Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä sinua pidetään ulkonäön perusteella?

Vierailija
28.06.2019 |

Itseäni yleensä 10-15 vuotta nuorempana. Ja kiitollinen siitä :D

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas ketju taas täynnä 45v muijia jotka näyttää 25v.

Vierailija
62/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas ketju taas täynnä 45v muijia jotka näyttää 25v.

Kuten aina, omasta mielestään näyttävät ikäisiltään, mutta muut jänskästi näkevät asian toisin. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten noin yleensä, mutta tässä hiljattain eräs rouva luuli 22-vuotiasta poikaani veljekseni. Ja olen saanut hänet 31-vuotiaana. Kyllähän se hymyilytti.

Vierailija
64/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisen vuotta nuorempana otsatukalla, viitisen vanhempana jos sen kampaa pois. Otsa rypistyi jo varhain, muu naama on vähän "säästynyt". Hauska efekti lisätä ja vähentää vuosia oman mielen mukaan.

Vierailija
65/65 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38-vuotiasta luullaan muka 23-vuotiaaksi.

Höpöhöpö nyt. Ei kukaan oikeasti niin sokea ole.

Olen pienikokoinen, siro ja lyhyt, kasvoihin ei ole tullut vielä kauheasti ryppyjä, esim otsa on säästynyt juonteilta, eikä kämmenetkään ole vielä ruttuiset. Treenaan kuntosalilla ja pidän vartaloa kunnossa. Hiukset on pitkät ja pidän niitä usein auki tai ponnarilla. Lisäksi kärsin rasvaisesta ihosta, jossa on usein hormonaalista aknea valloillaan. Pukeudun ehkä vähän nuoremmin mitä ikäseni, koska en oikein osaa pitää mitään tätimäisiä vaatteita tai leggari-tunika äitivaatteita. Lähinnä kuljen treenikamppeissa. 

Mutta tuollaista olen kuullut, kun ikää on arvioitu. 23- vuotiaaksi minua luultiin työharjoitteluissa, jonne jouduin näin vanhoilla päivilläni, kun luin uuden tutkinnon. Siinä saattoi opiskelijastatus hämätä. Ei edes raskaanaolo vaikuttanut virhearvioon, kyseltiin, että odotanko esikoista. (Kolmatta odotin).