Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Il:ssä gynekologin kommentti "sun iässäki täälä pitäisi käydä synnytyksen eikä ehkäisyn takia"

Vierailija
28.06.2019 |

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000006157405.html

On täysin asiatonta, että lääkärit otravat kantaa potilaidensa lapsenteko suunnitelmiin. Kyllä potilas sen ottaa itse puheeksi, jos on ajankohtainen asia ja haluaa kysyä jotain. Kellekkään ei tule yllätyksenä, että hedelmällisyys laskee

Kommentit (447)

Vierailija
301/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä touhua lääkäriltä!

Vierailija
302/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sitä parempaa maalittamista? Ukkoa aletaan vainota, kun on oikein nimen kanssa esitelty pitkin nettiä. Kivat teille. Uusi uhri saatiin taas riepoteltavaksi. Jännityksellä odotetaan ensi viikkoa ja alkavaa heinäkuuta, ketähän sitten vainotaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tekis jo mieli itkeä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus YTHS.

Mikäköhän siinä oikein on, että heillä hammaspuolella homma toimii erinomaisesti. Ammattitaito ja asiakaspalvelu on jopa parempaa kuin yksityisellä. Ja tiedän etten ole ainoa joka on tätä mieltä.

Mutta heti kun mennään terveydenhuollon puolelle meininki on aivan kuin toiselta planeetalta. Tämä kyseinen mieslääkäri ei todellakaan ole ainoa asiattomasti ja epäammattimaisesti käyttäytyvä henkilö YTHS:n palkkalistoilla. Ja tiedän etten ole yksin tätäkään mieltä. Siellä on näitä vanhoja tätejä ja setiä töissä, jotka puoltaa lääkärin ylivaltaa käyttäytyä ja toimia miten sattuu. Tämä tapaus on jäävuoren huippu.

Toivottavasti YTHS tästä viisastuu ja alkaa ottaa sinne tulevan palautteen tosissaan, koska tästäkin kyseisestä lääkäristä on varmasti tullut palautetta jo vuosia,mutta touhu sen kun jatkuu. Heillä on kuitenkin suuri vastuu opiskelijoiden, eli tulevien työelämän ammatilaisten ja osaajien terveydestä ja elämänlaadusta.

No tässähän on oikea asiantuntijan viesti. Et taida tietää, että joka paikassa tehdään asiakastyytyväisyyskyselyjä. Yths on aina pärjännyt hyvin kyselyissä. Mutta sehän ei tietenkään kerro mitään, koska sinä tiedät totuuden.

Jeps. Ja siitä loistavasta asiakastyytyväisyydestä kertoo lehtiartikkelit ja kauhukertomukset av-palstalla asiattomasti käyttäytyvistä lääkäreistä. Tehkääpä asialle tällä kertaa jotain sen sijaan, että käytte niiden kimppuun ketkä uskaltaa puhua kokemastaan. Ottakaa edes jotain vastuuta vaihteeksi. Onneksi tämä päätyi iltapäivälehtiin.

Ootko tosissas? Taidat olla ihan innoissas tällä hetkellä? Et tiedä mistään mitään, mutta nautit tällaisesta "someraivosta"? Voi sua...

Vierailija
304/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo riittää! kirjoitti:

Täällä toistellaan kuulemma-juttuja ja paisutellaan asioita. Annetaan tuomioita, ja haukutaan samalla kaikki lääkärit mielenvikaisiksi. Huhhuh! Mitään ei ole muka tapahtunut, vaikka on valitettu aikaisemmin. Mistä ihmeestä te tiedätte tämän kaiken?! Jonkun mielestä Kasimirkin sai mitä ansaitsi. No ei helvetti saanut! Toivon todella, että joudutte samanlaiseen myllytykseen joskus. Jälkiviisaus on aina niin helppoa.

Jokohan tässäkin ketjussa on ylitetty kunnianloukkauksen rajat?

Eiköhän tämä lääkäri ole itse ylittänyt kunnianloukkauksen rajat jo monta kertaa potilaidensa kohdalla.

Oletko siis itse käynyt vastaanotollaan? Vai perustatko mielipiteesi toisten kertomuksiin?

Mihinkå sinä?

Ihan kuule yleiseen elämänkokemukseen. Tälläkin sivustolla on eräätkin kerrat nähty, miten hyeenalauma lähtee liikkeelle ja ruokkii itse itseään. Totuudella ei siinä ole enää mitään väliä.

Eli et tiedä mitään koko asiasta😂😂😂

Toisin kuin sinä, joka "tiedät".

Minä tiedän. Sinä et edes ”tiedä”.

Vierailija
305/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein valituksen eräästä yths:n lääkäristä. Yths kirjoitti vastineessaan että löäkärin antama hoito ei voi olla valituksen aihe koska kaikki muut hoitaa yhtä huonosti

Siihen on paha enää sitten järjellä vastata.

Vierailija
306/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 26-vuotiaana opiskelijoiden terveystarkastuksessa. Terveydenhoitaja kyseli minulta ehkäisystä. Olisin halunnut lisätietoa sterilisaatiosta. Kyseinen terveydenhoitaja ei suostunut edes keskustelemaan kanssani aiheesta, vaikka kerroin, että minulle on lapsesta asti ollut selvää se, etten halua hankkia lapsia. Tämä tapahtui tällä vuosikymmenellä.

Vierailija
307/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti jokaisen ehkäisyn vuoksi kyseiselle gynelle menevän kannattaa ottaa oma mies mukaan, niin naisen ei tavitse yksin ottaa gynen paasausta vastaan. Tosin luulen, että silloin gyne ei sano aiheesta sanaakaan.

Tai mites jos sanoisi että kaikki keskustelu nauhotetaan (samalla tavalla kuin puhelimessa virallisia asioita hoidettaessa)? Päydälle vaan kännykkä ja nauhotin siihen pyörimään. Varmasti karisee "huumori" pois ja nopeasti!

Vierailija
308/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen nauhoittamaan lääkärikäynnit.

Vierailija
309/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti jokaisen ehkäisyn vuoksi kyseiselle gynelle menevän kannattaa ottaa oma mies mukaan, niin naisen ei tavitse yksin ottaa gynen paasausta vastaan. Tosin luulen, että silloin gyne ei sano aiheesta sanaakaan.

Tai mites jos sanoisi että kaikki keskustelu nauhotetaan (samalla tavalla kuin puhelimessa virallisia asioita hoidettaessa)? Päydälle vaan kännykkä ja nauhotin siihen pyörimään. Varmasti karisee "huumori" pois ja nopeasti!

Vaikkei lähtökohtaisesti ajatellutkaan nauhoittaa, niin nauhoitus kannattaa aloittaa kesken keskustelunkin, jos keskustelu ja vuorovaikutus lääkärin kanssa tuntuvat ajautuvan outoon suuntaan, että itsellä tulee epämiellyttävä, ahdistava olo. Sitten joku ulkopuolinenkin voi arvioida, oliko käytös ammattimaista vai ei

Vierailija
310/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en käy gynekologilla lainkaan.

Vierailija
311/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä lekuri joku uskovainen hihhuli?

Vierailija
312/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein valituksen eräästä yths:n lääkäristä. Yths kirjoitti vastineessaan että löäkärin antama hoito ei voi olla valituksen aihe koska kaikki muut hoitaa yhtä huonosti

Täällä tismalleen sama! He ei ota mitään vastuuta mistään eivätkä ilmeisesti osaa lainkaan ottaa palautetta.

"Voi voi." Ivalliseen sävyyn lausuttuna kuuluu muuten YTHS lääkärien vakiosanastoon.

Vierailija
313/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärihån totesi realiteetin. Kohta ne putket on tukossa. Se mitä päättää tehdä on ihan kiinni sitten potilaasta.

Vierailija
314/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen gynekologi oli tunnettu töykeydestään jo, kun itse opiskelin. Saattoi esim seksuaalisesti vielä kokemattomille naisille sanoa, että turha tulla gynekologille, ym vastaavaa. Luulin, että kyseinen tyyppi olisi jo eläkkeellä.

Vierailija
315/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä tismalleen sama! He ei ota mitään vastuuta mistään eivätkä ilmeisesti osaa lainkaan ottaa palautetta.

"Voi voi." Ivalliseen sävyyn lausuttuna kuuluu muuten YTHS lääkärien vakiosanastoon.

Saatte hyvää ja ilmaista hoitoa sen YTHS:ne kautta. Ja luultavasti nopeammin kuin kunnallisen terveydenhoidon kautta. Eikö joskus kannattaisi pitää se pää vaan kiinni.

Vierailija
316/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä aika monelle tulee yllätyksenä hedelmällisyyden laskeminen. Monet lykkää lapsentekoa liki nelikymppisiksi ja sitten ihmettelevät kun raskaus ei alakaan. Sitten haetaan hoitoja ja itketään kun lapsettomuus alkaa olla tosiasia. Ja monet vielä marisee, että miksei kukaan kertonut, että lasta oliskin pitänyt yrittää jo paljon aiemmin.

Vierailija
317/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen nauhoittamaan lääkärikäynnit.

Suosittelen pikaista käyntiä psykiatrilla.

Vierailija
318/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatte hyvää ja ilmaista hoitoa sen YTHS:ne kautta. Ja luultavasti nopeammin kuin kunnallisen terveydenhoidon kautta. Eikö joskus kannattaisi pitää se pää vaan kiinni.

En saanut. Minulla oli näköhermotulehdus jota yths-lääkäri väitti karsastukseksi.

Yksityisen kautta pääsin sitten sairaalaan tiputukseen.

Vierailija
319/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä erään potilaan kokemus kyseisestä gynekologista:

"Kävin pillerireseptiä pyytämässä, koska aloin juuri vakituiseen suhteeseen ja helpompaa kun jatkuva kumien kanssa säätäminen. Tylyn oloinen mieslääkäri tokaisi "sinä olet kyllä jo liian vanha" (olen 28v) ja alkoi valittaa että menee koko Suomi perseelleen kun ulkomaalaiset sikiävät ja suomi-akat kulkee jalat ristissä ja vi**u ummessa" Tässä kohtaa lähdin menemään ja nyt on aika yksityiselle tilattu.

En nähnyt unta vaikka siltä kuulostaa. Osuinko huonoon piilokameraohjelmaan? Valituksen todellakin jätin."

https://www.vauva.fi/keskustelu/3069894/kavin-terveyskeskuksessa-e-pill…

Mitähän tämä gynekologi sanoo ulkomaalaistaustaisille potilaille ja niille potilaille, jotka eivät näytä tyypillisiltä valtaväestön edustajilta?

Vierailija
320/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa näistä täysin asiattomista kommenteista kuten "pää kiinni" jne. että täällä joku YTHS:n edustaja on aktivoitunut. Näin he ihan oikeasti vastaa kriittiseen palautteeseen, tosin itse sain onneksi kuulla olevani vain "typerä" ja "laiska" kun sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan